Tyttö/Poika fiiliksiä?

Hei kertokaas kummalla tavalla se sormus nyt liikkuu pojan osalta siinä sormustestissä:rolleyes:
Oon eri paikoista lukenut keskenään täysin ristiriitaisia tietoja - mulla siis heijaa edestakas se rinkula.
 
Täälläkin ihan tyttöfiilis. :) Lähinnä sen takia kun alkuraskaus on eronnut niin paljon esikoisen (poika) raskaudesta. Saa nähdä, tyttöä ehkä toivoisin enemmän, mutta kumpivaan on tervetullut. :Heartred
 
Kiipeli, olen huomannut, että eripuolella maata povataan eri tavalla. Eli toisel puolel suomee kiikkuu poika, toisel tyttö :grin
 
Minä en osaa päätellä oloistani mitään kummankaan sukupuolen suuntaan, kun ensimmäistä kertaa näin pitkällä olen. Jostain syystä fiilis on kuitenkin poikavoittoinen. Saapa nähdä sitten, osuuko tunne oikeaan :grin
 
Mulla on aivan poika fiilis. Kaksi aikasempaa raskautta olleet suht samanlaisia(kaksi poikaa), tällä kertaa tosin pahoinvointi pahempaa mutta silti toosi vahva poika fiilis. Meidän sukuunkaan ei ole syntynyt tyttöä ollenkaan tässä uudessa sukupolvessa niin kyllä perseelleni lennän jos tämä tyttö sattuisi olemaan :)
 
Edestakainen poikaa ja ympyrää pyörivä tyttöä, niin mä olen kuullut ja mulla jostain kumman syystä kolme ensimmäistä ennusti oikein, nelosesta povas tyttöä, saa nähdä :)
 
Mulla oli kakkosta odottaessa ihan selkee tyttöfiilis ihan synnärille asti, mut niin vaan poika sieltä tupsahti. Oli kyllä aika yllätys itelle.
 
Ja hei sit on muuten myös olemassa ruokasooda+pissa testi millä voi ennustaa sukupuolta. Jos oikein muistan niin tulee tyttö jos "seos" pysyy tasaisena ja ei kuohu ja jos kuohuu niin poika.
 
Esikoista odottaessa olin alusta asti ihan varma, että masussa on poika. Olin ihan järkyttynyt kun rakenneultrassa lupailtiinkin tyttöä. Loppuun asti ajattelin kuitenkin, että kyllä sieltä vielä poika saattaisi tulla, mutta pieni tyttönenhän sieltä putkahti.

Nyt ei ole vielä kummempia fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Toisaalta tuntuu, että toinen tyttö tulossa, mutta sitten taas ajattelen, että poikahan sieltä. Pahoinvointi on toistaiseksi ollut lievempää kuin esikoista odottaessa mikä voisi viitata poikaan, mutta en kyllä hirveesti noista ennustuksista perusta. Eiköhän se sukupuoli viimeistään synnärillä selviä :)
 
Mitäs jos fiilikset on sekä että? :smiley-bounce013
Aluksi mulla oli ihan semmonen poikafiilis, olin ihan varma että olisi poitsu. Olin niin varma että ihastelin jo kaikkea sini-vihreää vaatetusta lastenvaate osastoilta. Nyt on sitten taas niin vahava tyttö fiilis että oksat pois,. Meille olisi tytsy toiveissa mutta poitsu olisi ihan yhtä ihana saada, ei sillä sukupuolella niin väliä kunhan on terve. Aivan yhtä rakas olisi kumpi vaan :Heartred
 
Nyt kun on kaksoset tulossa niin en kyllä osaa yhtään sanoa onko samaa vai eri sukupuolta. Esikoisen (poika) raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan ja tässä raskaudessa sitä ollut tooodella paljon. Oisko tyttöjä tulossa? :P Rakenneultra tulee olemaan jännittävää!!
 
Mulla on sellanen olo että tyttö tulee ja oon kyll varmaa aika järkyttynyt jos tuleekin poika kun on niin kova tyttö fiilis ollut.
 
Iho naamassa alkaa olee sen verta kauheassa kunnossa / kaamean näköinen, että alan melkein kallistua tyttövauvan suuntaan. Mikäli sanonta pitää paikkansa että tyttövauva vie äidin kauneuden :)
 
Täällä ei juurikaan muita oireita ku armoton pahoinvointi... ekas raskaudes oksensin 2 kertaa ja poikahan sieltä tuli. Nyt PELKÄÄN, et on tyttö tulossa, vaan nojaten tähän pahoinvointiin... oon varmaan ihan kauhea ihminen, mut toivon todella paljon toista poikaa ja tyttölupaus kyllä pistäisi maailman kirjat uusiksi. En jotenkin pysty näkemään itseäni tyttölapsen äitinä - tosin yhtä rakas lapsesta tulisi huolimatta sukupuolesta, mut sulateltavaa olisi.

Vahva poikaolo mulla silti on, vaikka norjaa puhun hyvin sujuvasti monta kertaa päivässä :)
 
Mä oksensin molemmista yhtä lailla yli puoleen väliin ja eri sukupuolta nuo on :D
 
Mulla ilmestyi parisen viikkoa sitten hailakka viiva navasta alaspäin, eka luulin alkkareiden painaumaksi. Näkyy peilistäkin. Oliskos tuo poikaa vai tyttöä...
 
Oliko se niin et napaan asti niin poika ja jos jatkuu vielä navan ylikin niin tyttö.

mulla pojista ei tullut lineaa ollenkaan ja tytöstä tuli ja meni navan yli johonkin alimpien kylkiluiden kohdille korkeudeltaan, mites muilla, kokemuksia lineasta?
 
Mulle tuli toi linea negra vasta synnytyksen jälkeen ja hävis ihan vähän aikaa sitten... en sit tiiä, ku tuli tollei jälkeenpäin, mut yli navan meni :) (esikko siis poika)
 
Tyttöolo, vaikka kumpi vaan tervetullut kuhan terve! Lähipiireissä paljon poikia niin tyttö vois tuua kivaa vaihtelua :)
Ja ei ajateltu selvittää sukupuolta.

Nyt 12+0 ja aika vahva poikaolo...no saas nähdä montako kertaa olo vielä muuttuu tässä ennen synnytystä :)
 
Takaisin
Top