Tyttö/Poika fiiliksiä?

Mulle tuli esikoisesta selkeä tumma linea ja poika tuli.

Jossakin pienessä mielessäni salaa vähän toivoisin nyt tyttöä, mutta oikeasti aivan se ja sama, kunhan on terve.
 
Mun poikafiilis jotenkin vahvistui, kun näki ultrassa pikkuisen, vaikkei siis sukupuolta vielä tiedäkkään, mut mun mielestä tyyppi oli jotenkin poikarakenteisen näköinen :) ja kaikki muut nippelit ja nappelit viittais tyttöön :) enää pari kuukautta niin ehkä tietää totuuden :)
 
Sama täällä, vaikka pahoinvointi ja muu viittais tyttöön, niin ultras tyyppi näytti ihan veljeltään (kiitos tän 4d kuvan, niin sai aika hyvän käsiityksen) ja juurikin poikamaiset piirteet sekä mies sanoi nähneensä jotain jalkovälissä (näki varmasti omiaan)... 2.7. on sitten RU ja kyllä varrmasti otetaan selvää sukupuolesta, jos vaan maha-asukki on yhteistyöhaluinen.
 
Mulla ei nt-ultrassa kyllä tästä asiasta tullut mitään selvyyttä, ei kasvoistakaan pääteltävissä minusta mitään. Tosin ultra ei tainnut olla 3/4D. No viiden viikon päästä sitten uutta näkymää, ja siitä muutaman viikon päähän otin 4D-ultran siltä varalta, että vielä halutaan katsella tarkemmin piirteet, varusteet ja rakenteet...
 
Mulla on ollu kokoajan vaan poikafiilis ja kaikki ketkä on arvannu sukupuolta, on arvannu poikaa :D Yritän olla vaan liikaa tottumasta siihen ajatukseen, sit jos tuleekin tyttö haha. Toivottavasti siinä seuraavassa ultrassa tyyppi suostuu näyttämään kumpi on :)
 
Mulla on ollu ihan alusta lähtien poikafiilis, en oikee tiiä minkä takia, mut semmonen tosi vahva tunne. :) Nt-ultrassa kun käytiin niin mies oli tän jälkeen ihan varma että poika on tulollaan ja samaa mieltä oon minäki edelleen kun kuvia oon tarkastellu :wink Myös kaikki kaverit ym. jotka on sukupuolta arvailla on ollu pojan kannalla.
Meille ei kylläkään oo väliä kumpi sieltä tulee, mutta suuri yllätys kyllä on jos tyttö siellä onkin! Oon ihan poikaan valmistautunu, enkä osaa mitää vaaleenpunasia röyhelöitä kaupoissa katella. Mutta varmistetaan asia vielä rakenneultrassa mikäli pikkuinen on samaa mieltä :)
 
Mun on pakko myöntää, että toivoisin kyllä tosi paljon tyttöä, se nyt on ollut sellainen hassu haave ihan pikkutytöstä lähtien. Esikoisen alkuraskaudessa olin ihan varma että tyttö sieltä tulee, mutta rakenneultrassa paljastui selkeäksi pojaksi. Oltiin miehen kanssa tosi iloisia tietenkin molemmat ja tyttöhaave ikään kuin unohtui kokonaan. Nyt taas uuden raskauden myötä se on kuitenkin alkanut nostelemaan vähän päätään, vaikka tietenkin tärkeintä on että lapsi on terve ja ihan yhtä kiitollinen ja onnellinen olen lapsesta sukupuolesta huolimatta.
 
Meillä on jo yks kumpaakin sukupuolta, niin nyt ei oo oikeestaan sen kummempia toiveita. Eikä kyllä edes oloja :D Toki poika tarkottais tod näk hiukan helpompaa arkea, jos yhtään veljensä kaltainen ois ja tyttö sitte taas...niin noh...kunhan ei ainakaan yhtä tempperamenttinen ois kun tää tättähäärä siskonsa :D :cool: Jos tulee toinen tuommoinen, niin viimeistään murkkuiässä varmaan kuristavat toisensa :D
 
Mä toivoisin tyttöä ehkä pikkuisen siksi, että meidän pojalla on tuo astma ja allergiat jotka kulkee isännän puolen suvussa nimenomaan pojilla/miehillä. Yhdelläkään tytöllä ei moisia ole. Josko pääsisi sitten ilman jatkuvaa sairaalassa ravausta... miehelläkin on siis astma ja pahat siitepölyallergiat, samaten tämän veljellä, isällä, vaarilla, serkuilla... tai josko tulisi poikkeus sääntöön, poika ilman moisia vaivoja!
 
Ihan sillee pikkusen ehkä poika-olo alkaa hiipiä päälle... mutta se nyt ehtii vaihtua vielä viiteen kertaan ennen laskettua :D
 
Tulinpa kertomaan, että meillä meni ihan päinvastoin ultran mukaan tuo sukupuoli, kuin mitä kiinalainen kalenteri, sormustesti ja linea nigra + tuntemusten tai niiden puutteen tulkkaukset ovat antaneet ymmärtää o_O Mutta tervetullut on tämä päivitetty sukupuoliarviokin!
 
Mulla on ollu aikalailla oireeton raskaus, lukuunottamatta jäätävää väsymystä, ja tyttö tulossa. Tosin en koskaan uskonutkaan oirehommeleihin. Mut meidän suvussa on nyt kolmessa sukupolvessa menny aina niin että kaksi ensimmäistä on samaa sukupuolta ja kolmas sitten toista, joten arvasin että tyttö tulossa kun kaksi poikaa jo on :)
En tosin ole varma uskonko tuohonkaan:)
 
Tänään oli rakenneultra ja poikahan sieltä selkeästi on tulossa:) Poikaa myös aavistelin, mutta yritin vähän jarrutella tuon fiiliksen kanssa, koska aivan yhtä hyvin olisi voinut olla tyttö. Ensimmäinen tulossa niin ei ollut mitään vertailupohjaakaan tuntemusten kanssa.
 
Ensimmäistä odotellaan, joten oireista (tai niiden puutteesta) ei osaa kyllä sukupuolta arvuutella. Kuitenkin koko raskauden ajan on ollut vahva tyttöolo, kuten myös anopilla :grin johtuneeko sitten siitä, että molemmat "salaa" toivotaan tyttöä, kun miehen veljellä on jo kaks poikaa, niin olis jotain vaihtelua..no, huomenna rakenneultra, joten toivon mukaan saadaan jotain selvyyttä tähän asiaan :)

Niin, ja tyttöolosta/toiveista huolimatta kumpi tahansa sukupuoli on tervetullut ja rakastettu :)
 
Sehän tässä lasten saamisessa on hassua, että vaikka sitä jollakin tasolla toivoisi toista ja saisikin juuri sen toisen niin loppupeleissä saa juuri sen, mikä tuntuu oikealta :dummy::dummy1:
 
Aloinpa sitten unta odotellessa selaileen tätäkin.. Olis mielenkiintoista tietää kuinka monella on osunut fiilikset oikeaan. Mulla ei alkuun ollut mitään tuntemuksia eikä väliä kumpi tulee.. Tähän mennessä mun perheessä kaikilla eka lapsi on ollut poika ja miehen siskolla on pelkkiä tyttöjä, mutta siittiöhän sen sukupuolen määrittää niin eipä voi verrata noihin. Mutta laskeskelin alku raskaudesta että hedelmöitys ajankohdan mukaan ois tyttö tulossa..pari kk sitten tarkistelin kalenteria ja laskin uudestaan että mahdollisuudet on tasan.. Koska mulla eka raskaus en voi "verrata" ku siskojen raskauksiin ja niillä kaikilla pelkkiä poikia ja joka raskaudessa pahoinvointia ja muita oireita..päädyin siis tässäkin suhteessa omalla kohdalla tyttöön, ku oma raskaus on ollut helppo ja lähes oireeton.
Vasta nyt kun rakenneultra lähestyy ens viikolla, niin oon alkanu enemmän miettiin sukupuoli tuntemuksia. Olin aina ennen ajatellu että eka lapsi on poika, mutta nyt ollu tyttö fiilikset tän suhteen.. Jännitän siis ens viikkoon..ilmeisesti haluaisin välttämättä tietää kumpi tulossa ku tällaset fiilikset noussu tällä viikolla.
 
Jos sukupuoli vaikuttaisi raskauksien tyyppiin, niin tää tulokas olisi varmaan likka, kun on niiiiiin erilainen raskaus verraten esikoiseen. MUTTA, en usko moiseen. Eräällä ystävällä jokainen raskaus on ollut oksentelua ja on sekä tyttöä että poikaa tullut. Toisella ystävällä taas on ollut aina helpot raskaudet ja perheessä on kaksi poikaa ja tyttö.
Esikoisen aikaan oli ohikiitävän hetken tyttö-olo, mutta se katosi ja lopulta ei ollut mitään oloja. Poika sitten tuli.
Nyt sitten taas on vähän ehkä poika-fiilis, mutta se on sellainen usvan ohut tuntemus, ei ollenkaan vahvana.
 
Löysin netistä joskus sellaisen jutun/kuvan, jonka peruusteella tyttö fiilis tuli. Siinä oli, lapsen syke, mahan muoto, kilojen kerääntyminen, nänni ja rinnat, virtsan väri, iho ja muutama muu kohta. Saa nähdä kuin hyvin nämä merkit pitää paikkaansa mun kohdalla.
Pahoinvointi yleensä johtuu hormooneista ja muusta niin siitä on huono lähtee päätteleen mitään ku jokaisessa raskaudessa se on yksilöllistä. Mutta aika usein sitä kuulee että joillakin toinen sukupuoli aiheuttanut pahoinvointia enemmän, siks en oo "verrannut" kuin siskojeni raskaus oireisiin, kun uskon että geenit ja elämäntavat vaikuttaa myös.
Nyt ku oon miettiny niin joidenkin tuttujen kohdalla nuo mainitsemani tuntomerkit on osunut oikeaan. Esim mahan muodon, kilojen kertymisen ja ihon suhteen.
 
Mä olen edelleen täysin kuutamolla eikä ole tuntemuksia mihinkään suuntaan. Mies on edelleen varma tytöstä ja kovasti on nimiä miettinyt vain likalle :D
 
Takaisin
Top