Tyttö/poika fiiliksiä...

Miksi tämä tyttö kuuloistaa niin kaukaa haetulta on se, että mieheni puolella ei oikeestaan muita osata tehdä kuin poikia! Appiukolla kaksi veljeä yksi sisko, miehelläni kaksi veljeä ei siskoa, ja lapsenlapsia nyt kolme poikaa!
 
Mulla oli alkuraskaus erilainen kuin eka, mutta voishan tuo johtua eri elämäntilanteesta (nyt kotona, silloin töissä) ja vaan siitä, että kroppa on jo kerran ollut raskaana. Nyt odotetaan tyttöä ja eroina oli, että pahoinvointi alkoi hitaammin, mutta kesti kauemmin ja sitä oli enemmän. Lämmöt pysyi normaalimpana ja vatsan toiminta toiseen suuntaan pielessä kuin poika-raskaudessa. Itse en näihin raskauksien eroihin oikein usko, vaan olin ihan varma, että poika tulee taas. Nyt kun tyttö olisi tiedossa, niin lähinnä toivon, jospa olisi pienempi kooltaan syntyessään. Jos vaikka toka pullahtais sieltä helpolla ulos. :)
 
Mä alan kallistua poikaoloon, vaikka en ole tuntenut oikein kumpaankaan suuntaan kallistuvani. On vaan niin samanlainen raskaus kuin edellisessä ja poika tuli. :)
 
Mä en todella tiedä kumpi täältä on tulossa.. pahoinvoinnista helpompi raskaus ku eka, mut väsymystä enempi. Muuten olot suht samat. Jotenkin pojan jälkeen tyttö toiveissa ja eilen käydessään anoppi toikin meille tytön vaatteita :p jännittää toi rakenne ultra..:wink
 
Tein leikkimielisen testin, jonka mukaan poika olisi tulossa. Neuvolassa täti veikkasi poikaa ja nyt me ollaan tultu yhteisymmärrykseen mahd. Pojan nimestäkin. Kaksi poikaa, kyllä se mulle sopii :)
 
Kaveripiirissä yhtä lukuunottamatta kaikki lapset ovat poikia. Ei oo ees itelle vielä käynyt mielessä, että lapset voivat olla tyttöjäkin :).
 
Takaisin
Top