Tyttö/poika fiiliksiä...

Kaikki oli varmoja esikoisesta että on tyttö, koska kaksi muuta serkkua (syntyneet 3kk ja 5kk aiemmin) olivat poikia, niin onhan meidän saatava tyttö. Ja toivottiinkin. Poika tuli, kolmas toden sanoi?

Nyt ei oo mitään oloja, iho on todella hyvä. Pahoinvointi huomattavasti pahempi kun ekalla kertaa. Mä toivon poikaa, toi esikoinen on niin ihana :) mutta tokihan se perus tyttö ja poika olis ihana. Tyttö on megaylläri sitten. No, kunhan nyt terve on ja raskaus ylipäänsä etenee.
 
Okei, myönnetään, toivon toista poikaa meille. Silti epäilen tämän olevan tyttö.
 
Mä en uskalla toivoa suuntaan tai toiseen. Aiemmin toivoin tyttöä koska poika on jo. Nyttemmin olen mieltynyt ajatukseen veljeksistä. En tiedä edes aiommeko selvittää sukupuolta etukäteen. Kumpi vain on tervetullut. :)
 
Sormustesti : poika.
Kiinalainen : poika.
Neljä tyttöä on jo, joten en osaa edes ajatella poikaa .
Joten oma fiilis siis tyttö ja haluammekin tietää sitten siinä ultrassa...
 
Mulla ei vielä kauheesti oo mitään tyttö tai poikafiilistä näin alussa.. Oireet joka raskaudessa ollu ihan samanlaiset, tämä siis neljäs raskaus, kaksi tyttöä on :Heartred Tyttöjä on nyt vaan tullu meidän sukuihin, mun siskolla myös kaksi tyttöä ja miehen siskolla kolme tyttöä, että saas nähä kelle se eka poika tuloo :wink
 
Oletteko muuten tehneet tuon kiinalaisen testin meidän kalenterimme mukaan, vai vaihtaneet päivämääräksi kiinalaisen vastaavan? Minulla se ainakin vaihtoi kuukauttakin ja täten toinen vastaus tyttö, toinen poika. Ota siitä sitten selvää! :D

Itsellä ei oikein mitään oloja, mutta paras ystäväni oli nähnyt enneunen tytöstä. Itse taas näin viime yönä unta, jossa ultrassa näkyi kaksoset! No, eiköhän se ennen pitkää selviä, että onko jompikumpi meistä nähnyt enneunia :)
 
Vickan08, näin muuten kans yks yö unta että saatiin poika :) saapa nähä oliko enneuni..
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulis kolmas tyttö :) Se on pitäny aiemminkin paikkaansa meillä :)
 
Eli sullakin on ristiriitaiset "ennusteet" :D Laitoitko kiinalaisen päivämäärän vai meidän päivämäärän taulukkoon?

Mulla on kyllä taas niin huono olo, että jos se olis sitten joku tyttöenne..
 
Siis aika järkyttävä kävin laskemassa tuon kiinalaisen mukaan nuo 4 lastani jotka ovat tyttöjä niin kaikki meni kiinalaisen mukaan oikein !!! !!!
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö, sormustestin mukaan tyttö, oman fiiliksen mukaan tyttö.
 
Poikafiilis. Meillä jo kolme poikaa on ennestään. Mitäpä tuota hyväksikoettua reseptiä muuttamaan. :) ite asiassa toivonkin poikaa, vaikka tyttökin kyllä kävis. Mutta siis jos valita pitäis niin sitten ottaisin pojan jo ihan vaan siks, ettei kukaan tuu onnittelemaan, että saittepa vihdoin sen tytön. Ihan kuin nuo aiemmat pojat ois jotenkin huonompia tai epätoivottuja.. Oikeastaan vähän hirvittää jo sukulaisten kommentit, kun tiedän niiden odottavan tyttöä, kun tästä raskaudesta kuulee. Tuon kuopuksen kohdalla tuli jo aika ajattelemattomia kommentteja, kun kerrottiin, että on kolmas poika tulossa.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, mutta niin ois kaks vanhempaakin pojista. :)
 
Eikö se ole niin, että jos on kolme jo jompaa kumpaa sukupuolta, niin on suuremmat mahikset tulla sitä samaa sukupuolta. Kolme poikaa tarkottais siis, että jokin vanhempien fysiikassa mahdollisesti lisää pojan saamisen prossia. Tai sitten on vaan fifti-fiftit kääntyny aina sattumalta toiseen suuntaan. :)
 
Poikaa täällä fiilistellään. En tiedä johtuuko isosiskon poikavarmuudesta vai mistä mutta poikaolo tarttunut muhunkin :Heartred
 
Edelliseen raskauteen verrattuna tyttöolo, koska esikon raskaus täysin erilainen. Muuten kyllä veikkaan että poika tämäkin on.
 
Kumpi vaan olisi tervetullut! :) Vielä ei ole itsellä selkeää fiilistä siitä kumpi sieltä saattaisi tulla.
 
Fiilikset on vielä hakusessa... Mutta vau:n testi veikkas muutaman viikon takaisten oireiden kanssa poikaa, nyt tyttöä. Pahoinvointi lisääntynyt ja ruokahalu huonontunut tässä muutaman viikon aikana. Pitäis vielä jaksaa kiinalainen testi tehdä, mutta vaati tässä hetkessä liikaa keskittymistä niihin alkulaskuihin.
 
Tyttöä :) äitille kun kerroin raskaudesta niin kyseli heti onko mimmosia oloja ollu ja kun mainitsin kammottavat pahoinvoinnit, jotka jatkuu koko päivän niin tokaisi vaan että " taitaa tulla tyttö jos oot äiteesees /sukuun tullu) Eli tyttöä odottaessa kamalat pahoinvoinnit ja päänsäryt ja poikien kanssa olo ollut kuin ei raskaana oliskaa.
oon tosiaan ainut tyttö ja miulla 2 veljeä..
 
katsoin joskus aiemmin tuota Kiinalaista kalenteria ja sen mukaan tyttö. Lisäksi näin joku viikko sitten unta jo syntyneestä lapsesta, joka oli tyttö. Mutta vielä en osaa kyllä yhtään sanoa.. hmmm .:)
 
Takaisin
Top