Tyttö/poika fiiliksiä...

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti muruja4, 24 helmi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. muruja4 Aloittelija Lokakuunmammat 2015

Tyttö/poika tuntemuksia, löytyykö jo joltakin ajatuksia kumpi vatsassa voisi pötköttää ?

- itse veikkaisin tyttöä
    ( finnejä pukkaa :))
  2. Jardere Vieras

Tyttö.

Osuma kohteeseen tuli reippaasti ammunnan jälkeen ja uudelleen latausta ei suoritettu. :D
    • Hauska Hauska x 3
  3. jemppu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. Kaikki on saanut lähipiirissä nyt poikia, niin senkin puoleen vois tyttö meille tulla... Ei kakki voi vaan poikia saada!
    Mutta sitten kuitenkin on itsellä jotenkin poikaolo :woot: En tiedä mistä tää poikaolo on tullu...
  4. Tintuska Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019 Kesämammat 2018 Lokakuunmammat 2015

Itsellä ainakin poikafiilis.. Kiinalainenkalenteri lupailee poikaa ja olot on sen mukaset..
  5. Tuul1a Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Sormustestin mukaan tämä on tyttö ja uskon testiin vahvasti :wink Ei ole vielä kenellekään tuttavalleni näyttänyt väärin :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Tintuska Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019 Kesämammat 2018 Lokakuunmammat 2015

Tuul1a mikä toi sormustesti oikeen on..? :rolleyes:
  7. muruja4 Aloittelija Lokakuunmammat 2015

Kiinalainen kalenteri veikkaa kylläkin POIKAA, pakko oli heti käydä katsomassa :)
  8. Tuul1a Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Niitä on montaa eri versiota, mutta kahta olen itse kokeillut. Versiossa yksi käytetään kultaketjua ja kultasormusta, jonka joku toinen asettaa testattavan kämmenelle niin, että se sormus roikkuu siitä ketjusta vapaasti. Sitten se sormus nostetaan ilmaan muutaman sentin päähän kämmenestä. Jos sormus alkaa heilua merkitsee se poikaa ja jos se alkaa kiertää ympyrää tulee tyttö. Sormus lasketaan aina takaisin kämmenelle kun tulos on saatu ja nostetaan taas uudelleen ilmaan. Testi siis näyttää kaikki lapset siinä järjestyksessä kuin ne syntyvät. Sitten kun lapsia ei enää tule sormus ei liiku kämmenen päällä enää ylös nostamisen jälkeen. Tätä testiä ei kuitenkaan kaikki pysty tekemään. Esim jos minä nostan sormusta jollekin toiselle, se ei liiku minnekään, mutta mieheni pystyy sen tekemään. Tämä testi on mm näyttänyt vanhemmilleni oikein heidän lapsensa kun ollaan nyt testailtu heiltäkin :happy:
  9. muruja4 Aloittelija Lokakuunmammat 2015

Miehen sisko teki jo varmaan vuosi sitten tuon sormustestin ja sen veikkaus oli myös Poika, en kyllä siltikään muuta vielä omaa Tyttö arvaustani :)
  10. Tintuska Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019 Kesämammat 2018 Lokakuunmammat 2015

Täytyykin jostain (kaverilta) lainata kultasormus ja testata.. :happy:
  11. Tuul1a Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Toisessa versiossa käytetään hiusta ja (vihki)sormusta ja tekniikka on muuten sama, mutta tämän voi tehdä itse eikä sormusta välillä lasketa takaisin kämmenelle vaan annetaan heilua vapaasti. Minusta tämä on epäselvempi siinä mielessä, että voi olla vaikeaa erottaa missä vaiheessa lapsi vaihtuu seuraavaan :)
  12. jnk Tuttu foorumilla

Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sormustestin mukaan poika ja kaikkien kavereiden mukaan ehdottomasti poika :D Saa nähdä mitä tulee! Poikaa kyllä itsekin odotan tulevaksi :happy:
  13. Jardere Vieras

Tuul1a, Mulle on tuo sormustesti aikoinaan tehty. Järjestyksessä on kaikki tulleet, pieni tyttö vain puuttuu. :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Jardere Vieras

Mikä tuo kiinalainen kalenteri on?
  15. jnk Tuttu foorumilla

16. Leina Ihastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Sanoisin että tilanne on 50/50 ja meille käy kumpikin. Meillä on ennestään poika.
  17. ituitu Peruskäyttäjä

Veikkaan erittäin vahvasti poikaa :)
  18. Tullukka Aloittelija

Kiinalainen kalenteri väittää, että poika on tulossa. Itse toivonkin poikaa, kun talossa on neljä tyttöä ennestään :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Jardere Vieras

Kiinalaisen mukkaan poika on tulossa. :)
  20. iinuska Aloittelija

Kiinalaisen mukaan poika ois tulossa. Itse veikkaan tyttöä oireiden perusteella. (finnejä naama täynnä)

Jaa tämä sivu