Tyttö/poika fiiliksiä...

muruja4

Jostain jotain jo tietävä
Lokakuunmammat 2015
Tyttö/poika tuntemuksia, löytyykö jo joltakin ajatuksia kumpi vatsassa voisi pötköttää ?

- itse veikkaisin tyttöä
( finnejä pukkaa :-))
 
Tyttö.

Osuma kohteeseen tuli reippaasti ammunnan jälkeen ja uudelleen latausta ei suoritettu. :D
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. Kaikki on saanut lähipiirissä nyt poikia, niin senkin puoleen vois tyttö meille tulla... Ei kakki voi vaan poikia saada!
Mutta sitten kuitenkin on itsellä jotenkin poikaolo :woot: En tiedä mistä tää poikaolo on tullu...
 
Itsellä ainakin poikafiilis.. Kiinalainenkalenteri lupailee poikaa ja olot on sen mukaset..
 
Sormustestin mukaan tämä on tyttö ja uskon testiin vahvasti :wink Ei ole vielä kenellekään tuttavalleni näyttänyt väärin :happy:
 
Tuul1a mikä toi sormustesti oikeen on..? :rolleyes:
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa kylläkin POIKAA, pakko oli heti käydä katsomassa :-)
 
Niitä on montaa eri versiota, mutta kahta olen itse kokeillut. Versiossa yksi käytetään kultaketjua ja kultasormusta, jonka joku toinen asettaa testattavan kämmenelle niin, että se sormus roikkuu siitä ketjusta vapaasti. Sitten se sormus nostetaan ilmaan muutaman sentin päähän kämmenestä. Jos sormus alkaa heilua merkitsee se poikaa ja jos se alkaa kiertää ympyrää tulee tyttö. Sormus lasketaan aina takaisin kämmenelle kun tulos on saatu ja nostetaan taas uudelleen ilmaan. Testi siis näyttää kaikki lapset siinä järjestyksessä kuin ne syntyvät. Sitten kun lapsia ei enää tule sormus ei liiku kämmenen päällä enää ylös nostamisen jälkeen. Tätä testiä ei kuitenkaan kaikki pysty tekemään. Esim jos minä nostan sormusta jollekin toiselle, se ei liiku minnekään, mutta mieheni pystyy sen tekemään. Tämä testi on mm näyttänyt vanhemmilleni oikein heidän lapsensa kun ollaan nyt testailtu heiltäkin :happy:
 
Miehen sisko teki jo varmaan vuosi sitten tuon sormustestin ja sen veikkaus oli myös Poika, en kyllä siltikään muuta vielä omaa Tyttö arvaustani :-)
 
Täytyykin jostain (kaverilta) lainata kultasormus ja testata.. :happy:
 
Toisessa versiossa käytetään hiusta ja (vihki)sormusta ja tekniikka on muuten sama, mutta tämän voi tehdä itse eikä sormusta välillä lasketa takaisin kämmenelle vaan annetaan heilua vapaasti. Minusta tämä on epäselvempi siinä mielessä, että voi olla vaikeaa erottaa missä vaiheessa lapsi vaihtuu seuraavaan :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sormustestin mukaan poika ja kaikkien kavereiden mukaan ehdottomasti poika :D Saa nähdä mitä tulee! Poikaa kyllä itsekin odotan tulevaksi :happy:
 
Tuul1a, Mulle on tuo sormustesti aikoinaan tehty. Järjestyksessä on kaikki tulleet, pieni tyttö vain puuttuu. :D
 
Sanoisin että tilanne on 50/50 ja meille käy kumpikin. Meillä on ennestään poika.
 
Kiinalainen kalenteri väittää, että poika on tulossa. Itse toivonkin poikaa, kun talossa on neljä tyttöä ennestään :)
 
Kiinalaisen mukaan poika ois tulossa. Itse veikkaan tyttöä oireiden perusteella. (finnejä naama täynnä)
 
Takaisin
Top