Tyttö/poika fiiliksiä...

Meilläkin mies sanoi, ettei tahdo tietää sukupuolta ennakkoon, koska kumpi vaan on tervetullut. Mä taas haluan tietää heti kun se on mahdollista! :grin Ehdotin, että minä saan kysyä kumpi on tulossa jos ja kun se vaan on selvitettävissä, ja koitan säästää yllätyksen miehelle. Tosin yritäpä nyt olla möläyttämättä sitä lokakuuhun asti. Saas nähdä mihin päädytään (tai siis taipuuko mies)! :laughing002
 
Täällä kanssa halutaan tietää! :) Kumpi vaan on tervetullut, mutta oma ja miehen ensi-intuitio sanoo että tyttö tulee. Joten ei se olis reilua alitajuisesti valmistautua tyttöön ja sitten ihmetellä poikaa - tällä tarkoitan juuri sitä siteen muodostautumista, tiedän itse tarvitsevani sen tiedon, jos mahdollista. :) Muut paitsi käly ja oma veljeni ovat veikanneet tyttöä, kiinalainen testi ehdotti poikaa ja sormustesti taas tyttöä, joten saas nähdä. :D
 
Meillä molemmat haluaa tietää. :) Ei ole mitään intuitiota kumpi tulee, eikä miehelläkään ole ennakkoon odotuksia. Ollaan vaan niin kovin malttamattomia muuten. :wink
 
Kyllä haluan ehdottomasti tietää! Helpottaa vaatteiden ostoa ja nimen valintaa, enkä meinaa nytkään jaksaa odottaa jotta saisin jo tietää.
 
Näistä leikkimielisistä sormus- yms. testeistä puheen ollen, googlettelin mun himoitsemaa soodavettä ja törmäsin sitä kautta soodatestiin, jolla selvittää tulevan lapsen sukupuoli. :wink En ollut aiemmin kuullutkaan.

Kun laittaa ruokasoodaa (baking soda) kuppiin ja pissii päälle, selviää onko tulossa tyttö vai poika! jos kuppi porisee kuin limsa, tulee poika, jos ei ollenkaan, niin tulee tyttö!

Onko joku testannut jo? :p
 
Viime aikoina on poikaolo ruvennut vahvistumaan. Kk:n päästä ehkä saadaan veikkaus.
 
Mulla on kanssa ollut koko ajan poikaolo. Ultrissa kuutenkin syke on ollut viime aikoina, tänään viimeksi, 150-160. Eikös tuo ole tytön syke? Nyt rv 16 menossa.
 
Miksi muistelen, että pojilla olis korkeempi syke...? Esikoinen poika ja oli aina "korkeahko" syke.

Muoks. Niinpä toi uskomus olikin, että tytöillä korkeempi syke...
 
Siis onko tuo poika/tyttösyke pelkkää uskomusta? Vai tutkittua tietoa...

Joskus oon lukenut miten ennen vanhat kätilöt osasivat sykettä kuuntelemalla melko menestyksellä päätellä, polskiiko masussa tyttö vai poika. Olikohan juttua vain.

Heh. Aika hurjaa tällanen "varma" olo pojasta, jos sittenkin hän on tytön tyllerö. Huomaan arkitilanteessa ajattelevani ja jopa puhuvani pojasta.
 
Mulla oli vahva poikaolo ja ultrassa sanottiin tytöksi. Hassun epäuskoinen fiilis. :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
Meillä esikois pojalla oli kans korkea syke ja oli myös kova liikkumaan, tänään ku käytiin neuvolassa alko nla täti hykertelemään että näinköhän pikku siskoa odottelette? :D No, se jää nähtäväks. Liikkeeltään toistaseks rauhallisempi tämä. Jotenki ollaan tyttöä ooteltu, mut ultrassa isäntä oli näkeminen jotain jalkojen välissä, mut en mä vaan mitään huomannu. Minä siis haluan tietää kumpi tulossa ja isäntä toistaseks ei, joten sama tilanne ku Vestalla :joyful:
 
Voi ei M&S nyt mua alkoi pelottamaan että mun ylivahva tyttöolo onkin petkutusta! Jotenkin mieli ja ajatusmaailma on niin jumiutunut tyttöön että meen kyllä sekasin kun ne ultrassa paukauttaakin sanoa että se on poika! :nailbiting:
 
Kyllä mä ainakin vielä vuorokausi ultran jälkeen sulattelen. :) Mutta meillä on esikoinen poika ja salaa vissiin vähän tyttöä toivoin..joten puolustusmekanismina aloin uskomaan toiseen poikaan, ettei pettyisi, jos niin on. No, nyt en meinaa saada enää päätä käännettyä takaisin tähän tyttötoiveeseen! Ihan outoa. :D Ja kaiken tän keskellä voi sitä onnea, jos terveen lapsen sais. Ettei nyt kukaan väärin ymmärrä. Ultrassakin tyttötieto tuli puolessa välissä, mutta suostuin ihmettelemään sitä vasta sitten, kun kaikki rakenteet oli todettu olevan kunnossa.
 
Mulla tuli tosi vahva poikaolo ultrassa vaikka sitä ennen mietin et tyttö tulee. Ja edeltävänä yönä näin unta edesmenneestä isoäidistäni, joka oli poikaihmisiä. Ihan spookyolot :woot:. Pahoinvointia nyt vähemmän kuin tytöstä, et pitäiskö paikkansa sitten...?

Mulla ois sellainen fiilis, etten haluaisi selvittää kumpi tulee. Mies haluaisi.
 
Mulla on ollut erittäin vahva poika olo ja olen aina ajatellut että ei minulle tule koskaan tyttöä. Mutta viime keskiviikkona ultrassa vähän arvaili ettei siellä ainakaan kikkeliä näkynyt. Tänään käydään uudestaan katsomassa jos hän sattuis olemaan paremmassa asennossa. Apua.. minulle tyttö.. en usko ennen kuin syntyy :)
 
Alan kallistumaan enemmän pojan puolelle, vaikka aiemmin oon veikannut tyttöä. Hyvin samanlaiset olot kuin ed. Raskaudessa ja poika tuli. Kesäkuussa nähdään (toivottavasti).
 
Meillä ei nuo sykkeet oo ainakaan pitänyt paikkansa, kun sekä korkeilla että matalilla sykkeillä on tullut poikia. :) Esikoisella oli aina sykkeet alle 140, keskimmäisellä yli 150 ja kuopuksella 140-160. Kaikki siis poikia.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
Onko immeisillä ollu erilaiset raskaudet tytön ja pojan kohdalla? Esikoisella sydänäänet oli 155, 150 ja 144.. Ja poika tuli. Nyt oli sydänäänet 160! Neuvolatäti sanoi, että kuulostaa tytön sykkeeltä. Aluksi mulla oli poika fiilis mutta kauheasti on alkanu kääntymään tytön puolelle, kun olo tilat ovat niiin erilaiset kuin poikaa odottaessa.. Oikeestana oloja ei kauheasti ole :eek: Välillä tuntuu etten olisi raskaana ollenkaan :/
 
Takaisin
Top