Tyttö/poika fiiliksiä...

Mä olen varma että on tyttö kun oireet on ihan erilaiset kuin pojasta oli, mies taas on sitä mieltä että poika tulee :D odottavan aika on pitkä ennenku näkee kumpi veikkas oikein :)
 
Tuli poika-olo ekassa ultrassa, kun oli samankokoinen kun isoveljensä aikanaan samassa ultrassa.
 
Poikaa veikkas kiinalainen ennustus... Välillä itsellä on poikaolo, välillä tyttöolo. Ehkä ne olot on enemmänkin valmistautumista tulevaan ja kuvittelua. Olo on esikoispojan odotukseen verrattuna huonompi ja erilaiset mieliteot tässä raskaudessa. Mutta on elämäntilanne ja raskautta edeltänyt ruokavaliokin ollut erilainen, niin voi olla vaan elimistön reagointia niihin.
 
Mullakin kiinalainen veikkaa poikaa ja sormustesti tyttöä.. Itse luulen että olisi tyttö tulossa.. Mutta ei väliä! Molemmat tervetulleita :)
 
Mulla oli edelliset raskaudet poika ja tyttö ihan samanlaiset. Kapea suippomaha, ei kertynyt kiloja juuri ollenkaan eikä ollut pahoinvointia. Ainoa ero nyt on että on kiloja ruvennut kertymään vähän liiankin nopeasti. Mulla on kuitenkin vahva poikafillis. Tosin kumpikin käy :) Terveys on tärkeintä!
 
Kiinalainen sanoo poika, sormustesti (itsetehty hiuksella) tyttö. Unia ollaan nähty pojasta ja poikafiilis.
 
Mulla tuon kiinalaisen kalenterin tulkitseminen on vähän haastavaa, kun olen aika varma että tärppi kävi 31.1. ja 1.2. välisenä yönä. Että jos se laitetaan tammikuuksi, tulossa olisi poika, ja jos taas helmikuuksi, niin tyttö odotettavissa. :p

Mä toivon kovasti saavani sekä tyttö- että poikalapsen, että ei ole väliä missä järjestyksessä ne tulevat, ja kaikista tärkeintä on tottakai että lapsi on terve. :) Jotenkin oon kuvitellut kuitenkin saavani ensin tytön ja sekä minun että erityisesti miehen miesvaltaisessa suvussa pikkuprinsessa olisikin hauska yllätys. Tosin mun unet on ollut pelkästään poikavauvoista ja keksin pelkästään pojille kivoja nimiä, enemmän ehkä poikaolo siis ollut.

Toisin sanoen ei siis mitään hajua kumpi on tulossa :grin
 
Tänään tehtiin sormustesti joka povasi poikaa ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika olis tulossa.

Unessa näin tytön joka hymyili mun sylissä, mutta sitten rupesi ruiskumaan pissaa ulos sen vaipasta. Ryntäsin vessaan vaihtamaan vaipat ja vauvalla olikin pippeli ja pienet ryppyiset pussukat. Huudahdin ihmeissäni "mutta tämähän on poika!!"
 
Kiinalaisen mukaan tyttö ja samoin sanoo myös sormustesti. Itsellä on kanssa ollut tyttö oloja ja äitinikin epäilee vahvasti että tyttö olisi tulossa. :) noh, tämä on meidän ensimmäinen vauva niin sama se on et kuka vaan on tervetullut tähän maailmaan. :Heartred tosin mies kyllä toivoo poikaa, koska sillon siitä tulisi isoveli tuleville sisaruksille. :joyful:
 
Me lähdettiin tekemään poikaa, mut alusta lähtien molemmilla ollut ihan tyttöolo. Saattaa olla etten ees halua selvittää sukupuolta ennen syntymää.
 
Mulla on täysin erilaiset oireet esikoisen kanssa, joka on siis tyttö. Ei missään vaiheessa oikeen tullut mitään pahoinvointia, ainoastaan jäätävä väsymys. Nyt väsymys tuntuu helpommalta, mutta toi pahoinvointi ja pöntön halaaminen on menossa mukana. Kiinalainen kalenteri povaa poikaa. Itsellä ei ole minkäänlaisia oloja.. Me ei nyt, kuten ei viimeksikään, aiota kysyä sukupuolta. Se selvitköön sitten synnytyksessä!
 
Gallup aiheeseen liittyen (en tiedä onko tätä jo jossain kohtaa puitu ihan järjestelmällisesti
järjestelmällisesti )

Aiotteko raskauden edetessä ottaa selville kumpi sieltä on odotettavissa?
Vai löytyykö sellaisia, jotka tahtovat pitää asian yllätyksenä?:)

Meillä mies haluaa tietää heti kun mahdollista. Itse olen vielä mietintä vaiheessa. Aina olen ennen ajatellut että yllätyksenä synnärillä olisi se "mun juttu " mutta nyt miehen höpinöiden jälkeen en olekaan vielä ihan varma.. onneks voi vielä hetken pähkäillä: p
 
Mä en malttaisi odottaa synnärille asti, kun jo nyt haluaisin tietää! Jos rakenneultrassa näkyy kumpi on, niin ehdottomasti haluan sen kuulla :)
 
Toisaalta ajattelen, että voisin odottaa synnärille asti. Mutta sitten koen, että pitää olla tasapuolinen ja, koska esikoisestakin ru:ssa se kysyttiin, kysytään nytkin. Ja sitten vois suunnitella miten toimii noiden 15-20 vaatelaatikon kanssa, jotka esikoiselta jääny odottamaan... :grin
 
15-20 vaatelaatikkoa? Heh, toivottavasti tulee samaa sukupuolta. :) Mä haluan tietää. Viimeksi huomasin ihan erilaista kiintymystä syntyvän heti sen jälkeen, kun ekan kerran saatiin poika-arvio. Jotenkin tutustuminen alkoi siitä toden teolla. Tietty myös samassa vaiheessa kaiken ollessa kunnossa alkoi luottaa vauvan tuloon muutenkin koko ajan enemmän.
 
Todellakin haluan tietää!! Vauvan huone pitää remontoida kesällä ja pitäähän se tietää minkä väriset seinät ja tapetit sinne tulee :joyful:
Ja mulla kanssa on se että vauvaan alkaa eri tavalla muodostaa sidettä kun tietää kumpi se on..
 
Mää haluun tietää kans! Esikoisesta halusin kans tietää, ettei tartte miettiä ostoksia. Nyt haluan tietää että meneekö vaatteet uusiksi vai pystyykö käyttää esikoisen vanhoja :)
 
Aluks minäkin sitä mieltä etten haluu tietää mutta mies taas haluis tietää.. Ja nyt itekin alkanu vähä kallistuu siihen suuntaan et jos vaan mahdollista ru:ssa nähdä ni ehkä ois kiva :D
 
Meillä mies ei tahdo tietää, mä ehkä vähän tahtosin. Esikoisesta ei tiedetty ja voipi olla, että samalla kaavalla mennään (ellei mun uteliaisuus vie voittoa).
 
Takaisin
Top