Eka kysymys: Jos vauvan kanssa lähtee autolla jonnekin kauemmaks vaunulenkille, onko ok vauvaa pitää lenkin ajan turvakaukalossa rattaissa vai onko parempi siirtää vaunukoppaan? Kyseessä olisi ajomatkaa keskimäärin yhteensä 20-40 min ja lenkkeilyä max 1 h. Vauva kun tuntuu tykkäävän nukkua turvakaukalossa ja ei raaskisi siirrellä kaukalosta koppaan ja takaisin, mutta onko tuollainen aika (eli max 1 h 40 min) liian pitkä vauvan olla kaukalossa?
Toisena kysymyksenä imetys istuaaltaan: kuinka välttää rinnoista valuva maito vauvan ja itsensä päälle? Oon tähän mennessä imettäny vain kyljelleen ja nyt kun rupesin istualtaan harjottelemaan, tuntuu se hankalalle kun sillon kun vauva päästää rinnasta irti, maito valuu vauvan ja mun päälle, luulin että puklu on pahin sottaaja mutta sitä maitoahan valuu kamalasti sieltä, vauvan paidan hiha meni kauttaaltaan märäksi ja lisäksi mulla housut meni vaihtoon. Vai onko tämä ongelma mille ei mahda mitään
Mä myttäsin harson aina sinne vauvan alle, niin jos vauva päästi irti, sai äkkiä harson tissin eteen tai sitten tosiaan pumpulla pahimmat suihkut ensin alta pois.