"Tyhmät" kysymykset?!

Mulla on muutamia 50 cm mutta enimmäkseen 56 ja 62 ja taitaapa pienennäköiset 68 olevan pestynä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Sama täällä! Laitokselle ajattelin ottaa 50 ja 56 senttiset muksan.

Anteeksi tyhmyyteni, muta jos synnytys kestää sen sanotaa et 8 tuntia. Ni mistä se lasketaan? Ekoista supistuksista vai? Ja tarkottaako se sit et sattuu kokosaamarin 8 tuntia? Tai kauanko synnytys ny kestääki?

Säännöllisistä supistuksista alkaa, ja sattuu aina kun supistaa eli parin minuutin välein tuska on kova, mutta supistusten välissä voi toimia normaalisti. Ja sattuu, jos ei mitään kivunlievitystä käytetä, ja ne taas vievät tuskan pois hieman eri asteisesti, ja vielä niin että kaikille ihmisille ei toimi samat keinot

Huh huh. Ni miksi sitä synnytystä odotaan?:wink Ei ny.. Mun kunto kestäs mitään kahen tunni ponnistamista!!! :eek:

Tosta vaatekokoasiasta vielä:

Ihan esimerkkinä vaan, että meidän esikoinen oli syntyessään 50cm ja 3718g ja oli kyllä ihan hukkua 56-senttisiin vaatteisiin, että kyllä ne taitaa olla melko harvassa ne lapset, joille 62cm ois istuva koko vastasyntyneenä. Toisaalta eipä se vauva siitä välitä, vaikka jalat yltäiskin vain lahkeiden puoleen väliin. Parempi että vaatteet on liian isot kuin liian pienet.

Meillä on pinnasänky ja hoitopöytä makuuhuoneessa. Parisängyssä miehen puolella on yöpöytä ja yövalaisin. Pitäisiköhän hankkia ns. minunkin puolelle jokin valaisin yöllisiä imetyksiä/vaipanvaihtoja varten, mitä olette mieltä?

Mää tykkään aluks että on valo ennenku vauva oppii hamuun tissin kunnolla ja homma on rutiinia. On vaan hankala löytää valoa joka on tarpeeks kirkas muttei liian kirkas.. :/

Mä oon syönyt strepsilsejä ja jotain muutakin "ei ehkä niin turvallista". Ei ainakaan mitään haittaa ole vielä näkynyt :D

Mä söin pari pakettia Strepsilsejä kun oli yskää, kurkkukipua ja flunssaa useamman kuukauden. Kummasti se Strepsils autto myös aamupahoinvointiin kun sitäkin ilmesty samoihin aikoihin uusiks.

Taas kysymys tänne :rolleyes: Eli miten ootte tehny päivisin sekä öisin vaipanvaihdon/imetyksen? Eli ootteko ensin imettäny ja sitten vaihtanu vaippaa ja sit nukuttanu, vai ootteko ensin vaihtanu vaippaa ja sit vasta imettäny?? :confused::eek:o_O

*Mää oon (taas) ihan lost :nailbiting:

Mä kuvittelisin että jos yöllä kerran herää vauvan itkuu ni eka imettäsin va sit siistisin ja takas nukkuun? Näin mä oon sen kuvitellu pikku päässäni:)

Takaisin