"Tyhmät" kysymykset?!

Hyvinkin nousee, kipu on elimistölle stressitekijä joka aktivoi tahdosta riippumattoman hermojärjestelmän erittyy adrenaliinia joka nostaa elimistön valmiustilaa ja pulssia.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täydellisen tyhmä kysymys iPhonen käyttäjille: mistä te haette nuo hymiöt? Alkaa kyllästyttään noi 4 perusversioo... :( suurin osa teidänkin hymiöistä näkyy tekstinä ja omat valmiit ei lainkaan.
☺️

Mullei kanskaa tuu puhelimella ku nuo perus. Tabletilla ja tietokoneella saa sit näkyviin nuo kaikki.

Palatakseni noihin liitoskipuihin, aika auttaa ja loppuillasta pystyin jo kulkemaan ulisematta ja nauramatta. Mutta oli meillä hauskaa, varsinkin kun piti nousta portaita :grin Liikkeelle lähtö on edelleen paha asia, mutta näköjään ne pahimmat kivut häviää kuitenkin kun on vaan levossa. Saas nähdä miten tänään käy, pakko olisi lähteä käymään kaupungilla yhdessä kaupassa ja ruokakaupassa, jotka eilen unohtui kun keskityin vaan selviämään kotiin viiden tunnin kiertelyiden jälkeen.

Ps. Mä oon niin kade kun te sentään käytätte tätä foorumia puhelimella. Mä ja mun Lumia ei tykätä Tapatalkista jolla tätä sais käytettyä ja mobiiliversio sivusta on hankala...

Mä käytän foorumia lähes yksinomaan iPhonella, mutta en yhtään tykkää tosta sovelluksesta, joten käytän tätä ihan vaan selaimen kautta. Täällä sit on valmiita hymiöitäkin tarjolla vaikka kuinka.

Mulla näkyy sovelluksessa 11 hymiöö, tosin tekstin seassa vilahtelee joitain, joita ei hymiövaihtoehdoissa ole. Quick replyn sijaan jos siis vastaa ihan normisti ni oikeessa yläkulmassa on päällekäin kolme pientä neliötä, sieltä saa "insert smile" -valikosta valita. En tosin käytä niitä koskaan ni en mee toimivuudesta vannomaan. :D

Mä käytän pelkästään iPhonen sovellusta mutta tällä ei tosiaan saa hymiöitä kuin nuo perusjutut. Ei oo tullut mieleenkään kokeilla nettiselainta puhelimella!

Minä kans käyn täällä vain kännykällä, mutta en oo asentanut sovellusta vaan käytän ihan selaimella. Näkyy hymiöitä pilvin pimein! :woot:

Mä en käsitä miten te jaksatte tihrustaa sen kännykän selaimen ja pienen näytön kautta tätä :grin Mulle on tuskaa jo iPad mininkin näytöltä... Pakko varmaan siirtyä tosin padiin kohta kun läppäri alkaa vedellä viimeisiään. :confused:

Valaiskaa nyt tyhmää, kun tuntuu että hirmu moni synnyttää sektiolla tai käynnistyksellä ennen la.. Niin mitä kaikkee syitä näihin on.? :)

Käynnistykseen voi olla syitä esim:
Yliaikainen raskaus
Suurikokoinen vauva pieni äiti halutaan käynnistää ennenkuin kasvaa liian isoksi
Pre eklsmpsia eklampsia
Istukan toiminnan heikkeneminen
Kaikki muut syyt miksi vauvan on parempi kehittyä loppuun kohdun ulkopuolella.
Sektioille aiheet voivat olla kaikki yllämainitut ja se ettei alatiesynnytys syystä tai toisesta ole mahdollinen esim äidin perussairauden tai vauvan virhetarjonnan vuoksi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla oli ekalla ja tokalla kasvun hidastuminen/loppuminen. Vaikka ultran mukaan istukka toimi ja virtaukset hyvät. Tämä käynnistetään verenpaineen takia.

Saako tohon äippäpakkauksen peittoon jostain pussilakanoita? Ja onko mulla hassun kokone peitto vai enkä vaa löydä sopivia petivaatteita:( !?!??!

Takaisin