"Tyhmät" kysymykset?!

Mä oon kans koittanut pitää itseni kiireisenä käymällä joka päivä jossain, edes ruokakaupassa. Mutta kun ei joka päivä kauppaan tai shoppaileenkaan voi mennä ja on vähän tyhmää vaan kierrellä päättömästi ympäri kaupunkia ties monettako kertaa, niin alkaahan se aika käydä pitkäksi... Ja kaikki kaverit on töissä tai ties missä päivät, eikä niitä juuri ole iltaisinkaan näkynyt tai kuulunut. Nytkin mulla on testi menossa että miten kauan menee että mun (nykyään kylläkin entinen) paras kaveri ja kummipoikani äiti ottaa itse yhteyttä muhun. En todellakaan jaksa olla aina se joka kysyy että saako teille tulla kylään. Ihan hyvin meillekin voi kahden pojan kanssa tulla vaikka omia ei täällä vielä olekaan, en mä aina jaksa lähteä niille tai edes aloittaa sitä keskustelua että nähtäiskö me tässä kuussa vai ei. Me on asuttu samassa kaupungissa 8 vuotta ja ne on käyneet meillä tasan kerran kylässä, aina mä joudun hilaamaan itseni sinne sen jälkeen kun itse olen kysynyt että saanko tulla. Ja silti hän kehtaa vihjailla että poika haluais nähdä kummitätiään useammin. Nyt tuli tästäkin avautuminen, pahoitteluni, mutta pakko saada purkaa kun ärsyttää niin pirusti :sad001

Mä oon lähinnä siksi viitsinyt hinata itseni kylään että on ollut helpompi liikkua yksin sinne kun kaveri kahden vilkkaan pojan kanssa meille, ja onpahan lapsilla tekemistä kotonaan kun ei meillä mitään leluja ole. Mutta nyt se saa muuttua kun oma pieni syntyy, jos eivät tule niin harmi, en jaksa kokea huonoa omaatuntoa aiheesta enää. Poikien takia kyllä harmittaa jos eivät saa itseään liikkeelle... Ja olishan se vaikka kiva jos joku kerta kysyis vaikka tekstarilla että mitä kuuluu ja miten odotus menee, mutta arvatkaapa onko kertaakaan tapahtunut :rolleyes: Eihän se kaikkien tapoihin kuulu, mutta ei tarvi multakaan odotella sit viestiä kun tämä beibe syntyy.

Sit viä kun käyt kylässä ni sanotaan " useemminki saa käydä" !!! Aijjaaa... Ollaan asuttu mein uudes yhteises kämpäs ny yli vuoden. Ja mun yksi kaveri on käynyt kylässä...

Mullakaan ei oo kiire saada vauvaa syliin... On toki vielä kuukausi laskettuun ja olo on ihan hyvä, vaikuttaisko se sit.
Mulla kävi yks kaveri täällä tänään, se oli kyl mukavaa. Saunottiin ja katteltiin telkkaria. Nyt mulla on pyykkikoneessa 90°c pyykkiä ja kylppärin lattialämmityksen voimalla siinä koneen vieressä sämpylätaikina kohoamassa. Huomenna kauhistus: juurihoito..!

Meillä ei oo kesän jälkeen käyny ketään muita kun sukulaisia. Kaikille kavereille sais kyllä mennä kahville, mut tosiaan kukaan ei vaivaudu meille asti tuleen. Ihan niinku itekkään jaksaa liikkua aina jonnekkin ja sit kun mä lähen, nii se tietää et mulla on aina joku muksu mukana melkein.

Limatulpasta. Ku sanotaan että jotkut odottavat ei huomaa ees sen irtoomista. Miten sitä ei voi huomata? Siis tuleeko se sit semmosen koostumuksena ettei huomaa erottaa sitä valkovuodost? Vai tulee tippa kerralla ja kuivuu?

En tiedä miten ei voi huomata, mutta mulla siis 3 synnytystä takana enkä yhdestäkään ole huomannut limatulpan irtoamista. Tästä huomasin. Kerrankin näin.

En tiedä mutta mietin että voiko limatulppa tulla vasta vesien mukana niin sillon sitä ei ehkä huomais...? Mulla kaks synnytystä takana, ekasta huomasin kun irtos kerralla pari tuntia ennen vesien menoa, toisesta ei hajuakaan koska on irronnut.

Se voi myös irrota vähän kerrallaan ja olla vaan hassua vuotoa joka irtoaa vessassakäynnin yhteydessä jolloin se ei välttämättä erotu muun tuotoksen joukosta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo täällä ei aibakaan mitään merkkejä synnytuksen käynnistymisestä ja hyvä niin, olis niin paljon tehtävää vielä ennen vauvan syntynää. Toisaalta tietysti haluaisi jo pienokaisen syliinsä :)

Ja kaikki ei välttämättä tutki niitä tuotoksia tai käytettyjä wc-papereita yhtä tarkasti kuin toiset :)

Takaisin