"Tyhmät" kysymykset?!

Vai vaivakirja, ihana typo :D Mä sain mauri kunnas -kirjan ja se on ainakin kiva. Oli tuleva kummitäti kuulemma muumiakin katsellut, mutta en tiedä miksi oli sitten tuohon päätynyt.

Vauva. No tavallaan, onko siinä semmost osioo mihin saa raskausajalta kirjottaa? Sais omat vaivat muistii;)

Täältä löytyy muumi vauvakirja ja Petterikani vauvakirja :) Molemmissa on raskausajalle myös sivuja täytettäväksi!

Elya kokeile helpottaako voi olla joo tai ei vain kokeilemalla selviää mulla on auttanut jo 500 mg mihin tahansa kolotukseen ja jotkut sanoo että se grammainenkin on yhtä tyhjän kanssa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nappasin puolisen tuntia sitten 1g Panadolin kun meinaa itku tulla jos pitää liikkua, mutta ei ainakaan vielä tunnu että auttais.

Pitikin mennä eilen sanomaan että jollain kierolla tavalla nautin jos johonkin sattuu kun tietää että paikat kypsyy ja että minähän en valita kovin helposti... En mä ihan tällaista oloa tilannut noilla sanomisillani! :mad:

(Ehkä sillä oli jotain osuutta asiaan että kiertelin 5h kaupungilla. Saattoi olla pari tuntia liikaa... :rolleyes:)

Minä oon Elya huomannut, että rasituksen jälkeen ne on pahimmillaan. Mutta eipä silti, monesti just kun lähtee levosta liikkeeseen niin silloinkin ne tuntuu ärhäköiltä.

Elya, mulla tällä hetkellä ihan sama juttu. Niin kovat liitoskivut että itku meinaa tulla joka askeleella. Nyt köllöttelen sängyssä eikä kärsi edes kylkeä kääntää. En oo ite vielä Panadolia kokeillu...

Tänään lekuri totes että kohdunkaula pehmentynyt. Mitä tarkoittaa, synnytys lähestyy? Googlailin että parista päivästä pariin viikkoon niin voisi syntyä? Mulla laskettuun lähes 4 vkoa...

Voin kertoa ettei muuten auta Panadol liitoskipuihin. Sattuu niin että ihan naurattaa, repeilen täällä yksinäni :rolleyes: Mies tuli äsken kotiin ja kysyi että miksi kävelen kun naurava ankka, siinähän vasta riemu repesi enkä melkein pystynyt kertomaan naurultani että mua sattuu :grin Tää on niin kauheeta että on jo ihan huvittavaa! Nyt kostautuu koko aiempi oireettomuus sitten kerralla selkeästikin.

Voi ei... laita villasukat jalkaan ja hiihdä niin liikkuminen on vähän helpompaa etkä niin näytä ankalta, mutta naurusta tuskin tulee loppua...

Vauvako, se että kohdunkaula on pehmentynyt tarkoittaa että se on pois synnytyksen kestosta kun on jotain muutosta tapahtunut mutta se ei valitettavasti ennakoi synnytystä millään tavalla. Mulla oli kohdunkaula lyhentynyt, pehmentynyt ja sormelle auki jo viikolla 26 ja tänään tuli 37 täyteen!

Täällä tuota kohdunkaulaa ei ole tarkistettu kertaakaan ellei lekuri nyt synnytystapa arviossa sormin kokeillut mutta ei se kyllä mitään sanonut :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jannaa kompaten, täällä kans kaula pehmee, lyhentynyt puolella ja auki sormelle rv 26+ ja tänään siis itellä 38+4.. Ja sama tilanne kaikilta kolmelta aikasemmalta ja syntyneet 39+1 käynnistämällä, 39+2 käynnistämällä ja 38+4 spontaanisti..

Hei millasia kokemuksia ihmisillä on tuosta isyydentunnustamisesta? Joutuuko siinä tenttiin ja hoituuko kaikki tarvittava yhdellä käynnillä yhdellä luukulla?:rolleyes:

Me ollaan käyty kahden eri kaupungin lasten valvojalla ja ihan hyvin on mennyt. Me ei olla jouduttu mihkään ahistavaan tenttiin niinku jotkut kertovat joutuneensa. Ekasta kysyttiin millo on alettu seukkaa ja onko mahollista et mies on lapsen isä jne. Toisen kohalla meni lähinnä niin et kiistääkö jompikumpi. Kolmas sitte eri kaupungissa ja sekin oli läpihuuto juttu, paperit oli valmiina ja allekirjotukset ja se oli siinä kun oli jo ennestään yhteisiä lapsia. Mutta tosiaan oon kuullu et jossain on ollut "kohtuuton" tenttaus asian tiimoilta. Ja siis hoituu "yhdellä luukulla" lastenvalvojan luona.

Takaisin