"Tyhmät" kysymykset?!

Mä oon todennut, ettei siitä liimasta oo mihinkään, paitsi jos repee nahalta kynsi, niin silkkipaperin tai vast. tuella liimaa sen kynnen siks aikaa, että kasvaa kipurajan yläpuolelle.

En usko siitä olevan enempiä haittoja kuin kynsilakanpoistoaineestakaan :)

Joo mulla repes just tolleen ikävästi, niin ettei pysty oikeen leikkaamaankaan nätisti. Yritin nyt viel uudelleen ja laitoin kynsilakan perään. Silkkipaperia en oo tajunnukkaan. No jos ei nyt pysy niin olkoon. Toivottavasti ei haittaa masuasukille.

Tuota streptonäytettä ei oteta edes kaikissa kaupungeissa, saattaa siitäkin johtua jos asiasta ei ole mitään mainittu. Täällä ei vielä -13 otettu, viime vuodesta alkaen ilmeisestikin.

manna, itse teen aina teepussi-paikan :) Pysyy hienosti ja hyvin huomaamaton kun viilaa ohuemmaksi ja lakka päälle.. Ja tarvike löytyy aina kaapista :D En usko että liimasta on haittaa, on kuitenkin niin pieni tippa ja kuivuu niin nopsaan.

mmm, tosta strepto-näytteestä kun kyselin neuvolassa, niin täällä (espoo) kuulemma tapana ottaa se vasta pikatestinä synnärillä. Aika lailla taitaa vaihdella nää käytännöt.

Mä oon ainakin niin väsynyt tuosta viimeyöstä ja tän päivän sukkapuikoista ja liitoskivuista et ei jaksa mitään.. Näin hetki sitten ohimennen yhen 3vkoa sitten synnyttäneen, ja se tokas et sulta ei varmaan kannata kysyy mitään mahaan liittyvää :D ..mä olin et ei juu, ei oikeen jaksais enää..ees puhua aiheesta :D

Pihlajanmarja, ei sentään. Hiljaiseloa...

Mulle on iskenyt joku masennuskausi kun kaikki on jo joko synnärillä tai ainakin tuntuu että kaikilla on kauheasti oireita ja kaikki on kauhean kärsimättömiä jo ja haluaa synnyttää. Itsellä kun ei oo mitään oireita eikä oo kiire synnyttääkään enkä ole edes kärsimätön niin masentaa kaikki... En millään jaksaisi lueskella (vaikka silti luenkin monesti päivässä kun ei oo muutakaan tekemistä :grin) "jokohan mun vuoro ois kohta" -juttuja kun itse tuntuu hautovan ainakin juhannukseen asti. Vähän ärsyttää, enkä oo loppujenlopuksi edes varma mikä :grin Tuntuu ettei oo mitään sanottavaa mihinkään.

Joo, no vähän sama fiilis täälläkin. Tänään mun tajuntaan iski se tosiasia, että oon ollut nyt kuukauden lomalla ja pahimmillaan menee vielä toinen ennen kuin vauva syntyy. Mitä ihmettä mä teen siihen asti?!? En uskalla enää oikein lähteä mihinkään kauas, kun pelkään että oon jossain hornan tuutissa kun synnytys käynnistyy. Eikä oikein voimat riitäkään. Eli kotona sitten olen ja tylsää alkaa olla, kun kaikki, mitä suunnittelin tekeväni ennen vauvan syntymää on jo tehty. Ja kaikki kaverit on töissä tai opiskelee, joten seuraakaan ei liikene päivisin. Boooriiingg....

Mulla tää flunssa pahenee iltaa kohden, oon ihan puoliraatona täällä :( Hiivatin tauti! Ainut hyvä puoli tässä on se, etten odota vauvan tuloa vaan odotan tämän taudin loppuvan.

Mun mahapöpö päätti onneksi jo luovuttaa. Ehkä viime viikolla aloitetuista maitohappobakteereista on jotain hyötyä! Sulla on Happy, kestänyt tauti kyllä jo tosi monta päivää :sad001

Mä oon toistaiseksi jaksanut pitää moodin yllä olemalla voinnin mukaan mahdollisimman aktiivinen mä olen viimeisen kuukauden tehnyt noita kaupunkikävelyitä ostoksille aleihin kahville kahvilaan tai lounaalle jonnekin tai jos oikein ranttaliksi panen niin holittomalle päiväoluelle. Siihen päälle vähän kotihommia ja ruokakauppaa niin pysyy järjissään, mäkin pysyttelen tuossa kaupungissa sen takia että vessan pitää olla lähellä ja jos porsiminen käynnistyisi olisi helppo ottaa taksi himaan hakeen sairaalakassia ja hälyytellä miestä hätiin.
Mutta noita satunnaisia huonoja oloja hiki kylmä hiki ja jotain epämääräistä vuotoa ja satunnaista kouristusta lukuunottamatta mulla ei ole mitään ei niin mitään vinkkejä siitä että synnytys olisi ennen juhannusta vaikka kätilö sanoi vauvan pään olevan todella syvällä lantiossa ja lääkäri pyöräytteli sormiaan vähän ronskisti eilen. Mua ei edes hitto vie supista, ainoan yhden ainoan supistuksen sain provosoitua kun kyykin mahan yli sitomaan kengännauhoja yms akrobatiaa. Joten kyllä kävi mielessä että montako viikkoa tätä riemua on vielä jäljellä ?????

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tuli mieleen niitä uskomuksia vauvan häätöön (mausteinen ruoka) just käytiin miehen kanssa syömässä inkkaria tupla chilillä että kypsyisköhän kohdunkaula jos lykkäisi kunnon chilin sinne lämmittämään ?????

Siinä ois varmaan paljon nähneellä lekurillakin ilmeessä pideltävää kun löytäisi chilipalkoa sisuksista ja tiines ihan pokerina selittää että halusi kokeilla sitä mausteinen ruoka myyttiä- busted-

Takaisin