"Tyhmät" kysymykset?!

Sanna, sopii sekin :grin Mulla on vaan toi 22.2. jämähtänyt mieleen siksi että omien laskujen mukaan (ja np-ultran sikiön 5pv pienemmän koon takia) se olisi mun "oikea" LA mutta neuvolapas laskee tasan sen kiekkonsa mukaan eikä suostu kuuntelemaan ovistikkuja tai ultraajaa. Ja siksi 24.2. koska muutamastakin lähteestä olen lukenut että yleisimmin vauvat syntyy rv40+2. :)

Mulla ei oo mitään käsitystä, että millo tää iloinen tapahtuma on saanu alkunsa... :grin

Meillä oli muistaakseni la tai su. Ja se oli juhlinta vkloppu, joten lapsi on siis tehty kännissä tai krapulassa... :p voi laps parka, mitähän siitä vielä tulee :laughing001

No mä tiiän että se on ollu sunnuntai ennenku ukkeli on lähteny reissuun, mutta ku mun kierto on aina ollu niin outo niin arvauspelillä menin neuvolaan. Välillä ku jääny menkat välistä ja kierto ollu kaikkea 4-6 viikon välillä. No, ehkä ne ammattilaiset tietää parhaiten ja osas ton LA:n laittaa oikeeks..

Meillä on Turbo tehty kaveriporukan grillibileiden jälkeen. Hiukan huvittavaa, että marraskuussa juhlittiin samalla porukalla ja samassa paikassa pikkujouluja ja siltä reissulta tarttui toiselle pariskunnalle salamatkustaja mukaan.

Maaliskuussa on tosta porukasta yksi pari menossa naimisiin ja tiedetään, että häiden jälkeen saa vauva tulla, jos on tullakseen. Naureskeltiin, että pitää sitten pitää heillekin omat lapsentekokekkerit. :grin:wink

10.5 on saanut meidän apina alkunsa. Ja lauantaina tietty. Oisko ollut vapaa viikonloppu ja mies muisteli että darra tais olla, kun pariin otteeseen oli peitot heilunut.
Minun isä on syntynyt 6.6, mun synttärit on tasapäivänä myös syksyllä, niin 2.2 ois hyvä ulostulopäivä esikoiselle.Se ois sopivasti se 40+2.

Muokattu viimeksi:
Hyvä. Aattelin kans, mä haluisin viä ystävänpäivävauva:) vaikka laskettu on jo 6.2 . Ymmärrän kyllä jos on paljo kipuja ni ei jaksaisi enää.. Vaikka itellä ei ookkaa kipuja ni välillä silti itekki ihan täynnä raskautta ja haluis tytön jo maailmaan. Mutta uskon et ei sitä LA:ta ihan huviks oo keksitty...
Vaihetaan: mulla olis LA 13.2. mut oon päättänyt saada tän 6.2. :)

Mua jäi nyt kaivelee toi alkuunpano :joyful: päivä... Miten mä voin sen laskee jos LA on 14.2? Te viisaat auttakaa tyhmää :smiley-angelic001

Muoks. Löysinki happy pregnancy sovelluksesta ja lauantai on ollu se "juhlapäivä" ku täällä peittoja tuuleteltu :hug003:love022

Muokattu viimeksi:
Takaisin