Hyvä. Aattelin kans, mä haluisin viä ystävänpäivävauva:) vaikka laskettu on jo 6.2 . Ymmärrän kyllä jos on paljo kipuja ni ei jaksaisi enää.. Vaikka itellä ei ookkaa kipuja ni välillä silti itekki ihan täynnä raskautta ja haluis tytön jo maailmaan. Mutta uskon et ei sitä LA:ta ihan huviks oo keksitty...
Mä aion synnyttää vasta lähellä la:ta ja ehkä jopa just sillon 14.2. Otti sen verta kipiää tänään ku katto kohdunsuuta et alko melkeen uudestaa synnytys pelottaa
Mä oon kanssa aika varma että synnytän helmikuussa. Jos menee 2 viikkoa yli, niin se on sitten helmikuun vika päivä. Ja tuskin tää on vielä hetkeen tuolta minnekkään menossa.
No mulla itelläki on perstaina äpkäynti, tarkastetaan juuri ettei tyttö pääse kasvaa liikaa. Tiiä sitte jos on kasvanu hirveesti ni onko käynnistys eessä:/ vai mikä on homman nimi.
Mä meinaan synnyttää kans helmikuussa. Käynnistyspäiväkin on 4.2 et ennen sitä mielellään ei saa tulla ulos. On sen verran kalenteri täyttyny, ettei kerkeiskään aikasemmin synnyttää :)
Joo en mäkään usko et tää tulee ennen helmikuuta la 5.2. Toivo än kyl ettei kovastibylibla menis kun alkaq olo välil olee jo aika kipee, et ehkä se on arki sit kuitenkin helpompaa kahden lapsen kuin tän pallon ja taaperon kans :-)
Kyfi, nyt kun mainitsit tuon PUPPP:n niin olihan se pakko googlettaa, ja mä luulen että mulla oli toi!! Enterorokkoa siis itse aiemmin epäilin kun läiskät puhkesi viikko kuumeen jälkeen ja meillä pyöri töissä tosi paljon enteroa, mutta muutamat googlen antamat kuvat oli ihan kun mun ihosta otettuja kuvia! Se kesti noin 5-6 viikkoa ja hävisi itsestään. En siis käynyt missään näyttämässä sitä enkä laittanut mitään rasvoja (no tavis ihovoidetta laitoin välillä, en mitenkään säännöllisesti sitäkään) enkä syönyt mitään lääkkeitä. Eikä se kutissutkaan ollenkaan. Voiskohan siis olla samaa?
Liitän tähän kuvan, VAROITAN, älkää avatko jos ällöttää näppyläiho Kuvassa siis mahaa ja reittä, tai oikeastaan kylki ja reisi, ja se on pahasti ylivaloittunut että oikeasti näpyt oli vähän vielä tummempia...
Mä aion synnyttää helmikuussa. LA on 3.2., mut veikkaan, et menee lähemmäs kuun puolta väliä.
Mitä tohon suihku- ja vessajuttuun tulee, niin naistenklinikalla 2005 synnytettyäni kärräsin vauvan sängyssään mukaan molempiin. Kotonakin otin vauvan kylppäriin mukaan suihkun ajaksi ensin sitterissä ja vähän myöhemmin Bumbossa.
Täälläkin synnytään tod näk vasta helmikuun puolella, la 1.2, mutta vielä ei mitn merkkejä synnytyksestä. Lääkärikin sanoi, että kohdunsuu hieman pehmentynyt, mutta voi ottaa ihan rauhassa. Toivon kyllä, ettei tarvitsisi käynnistää vaan poika ymmärtäis tulla ihan itse
14.2 ois ihana päivä synnyttää. Sitten siitä tytöstä tulis taatusti Hertta nimeltään ja se olis kaikkien kaveri! Mutta 15.2 on minun siskonpojalla syntymäpäivä ja hän on mitä ihanista ihanin erityislapsi. Olis kiva kertoo sille, että on saanut synttäriserkun
Miehen serkulla oli laskettu 13.1. eikä oo vielä jakautunu. Nyt jos mulla aletaan käynnistelemään niin voipi olla että ollaan samaan aikaan synnärillä. Sinänsä hauska sattuma, kun ihan ekat lasketut ajat oli tasan kuukauden välillä :)