"Tyhmät" kysymykset?!

Mä söin alkuraskaudesta pari purkkia mut sit oon unohtanu ostaa lisää... pitäis melkeen koittaa muistaa käydä ostaa... joku joskus sano just tosta et vauva saa hyviä suolistobakteereita ja et saattaa ehkäistä myös vatsanpuruja vauvalla... en tiiä sit pitääkö paikkaansa.

Hei miten teillä kutsutaan mummu, mummi, pappa....??? Mulla itellä ei oo ollu koskaan ku mummu ja pappa. Mutta nyt vauva saa. 2xmummi,2xpappa,3isoisoäidi,ja yhen isoisoisän... :)

Kutsutteko sitte etunimellä esim lisäks? Marjamummu, paavopappa..? Vai hesanmummu ja hesapappa:))

Meil on isovanhrmmat saanu ite päättää miten heitä kutsutaan. Miehen puolelta on isomummi, mummi ja pappa, mun puolelta isomummu, mummo ja ukko :)

Miten te ootte suihkussa ku helpotatte oloanne? Istutteko jakkaralla, lattialla, ootteko seisten vai miten? Mulla meni joku aika sit 45 min suihkussa ku oli alaselkä nii kipee, koitin jos lämmin suihku auttais, mut en oikeen tienny mikä asento ois ollu hyvä... :eek:

Mä oon pikkumyy ihan seissy, pieni etunoja voi helpottaa ja jostain kuullu et vaihtelemal vwden lämpötilaa kuuman ja kylmän välil vois saada lisähelpotusta. Ite kyl nauttinu vaan kuumasta. Mut kai sekin on yksilöllistä missä asennossa olo helpottaa. Jos on jumppapallo niin sillä istumista voi myös kokeilla...

Mä oon sanonu äitiäni jo mummeliksi ja mummiksi, mutta saa päättää ite kyllä miksi haluaa itseään kutsuttavan. Mummi ja pappa on kyl yleisimmät Koillismaalla, mistä ollaan molemmat kotoisin. Onpas muuten tainnu jo miehen isä pari kertaa sanoa, että vauvalle terveisiä papalta, joten pappa ilmeisesti tulee sit olemaan :)

Mut tuohon Pivin kirjoittamaan liittyen, että mun pikkusisarukset sanoi omia mummojaan keppi- ja mökkimummoksi. Edellisellä oli keppi ja jälkimmäinen asui pikkusisarusten isän mökin lähellä :grin Samat viikarit sanoi myös meitä isosiskojaan laatikkopäiksi... :laughing025 Muksujen suusta totuus tulee!

Mäkin oon syönyt maitohappobakteereita koko raskauden ajan, mutta silti sairastanut flunssaa ja vattatautia. Toivottavasti tableteista olis vauvalle apua :)

Mä istun suihkussa saunajakkaralla. Oon aina tykänny istua suihkussa, mut lattialla jalat koukussa istuminen ei ihan enää luonnistu...

Mun äiti on sanonu haluavansa olla mummi, eli toinen isoäiti saa sitten valita onko mummo, mummu vai mumma vai mikä. Mä haluun erottaa eri nimityksille isoäidit. Isoisä (eli appi) saa sitten olla mikä haluu kun mun isä on kuollu niin..

Vesi on kallista... Mä seison ja koitan selviytyä nopsaan. Hupiin enkä edes kipuun siellä haluu lotrata. Ei oo kivoja jotkuu 300+ euron vesilaskut..

Takaisin