"Tyhmät" kysymykset?!

Vois lisätä :p eiks tuliset ruuat pitäs auttaa kans?

Meniskö tämä vaikka tyhmiin kysymyksiin. Harrastaako kenenkään teidän mies jääkiekkoa tai käyttekö katsomassa pelejä? Mä oon tykännyt käydä, mies pelaa siis vitosdivarissa, joten ei ole mitään välimusiikkeja tai muutenkaan mitään valtavaa meteliä "katsomossa". Haluisin jatkaa peleissä käyntiä vauvan kans heti ku vointi antais myöten, mut en tiiä yhtään mitä odottaa. Onko täällä ketään kellä ois kokemusta samantapaisesta? Kysyisin terkalta mut seuraava neuvola on vasta kahen viikon päästä :P

^ Ei oo lätkästä kokemusta mutta itellä tuttuja jotka ohjaa jumppia, ja kun vauvat ovat tulleet maailmaan niin on ne sitten otettu jumppaan mukaan, yleensä maanneet nätisti esim turvakaukalossa salin laidalla sillä aikaa kun äippä vetää jumpan ;)

Mun mies on jääkiekkotuomari ja sanoi, että on nähny pieniäkin vauvoja katsomossa :). Kuulosuojaimet vaan päähän, koska esim. pelkästään kiekko kun läsähtää laitaan, niin lähteehän siitä aivan kauhea ääni, joten voi olla että säikähtää...

Mä en kans osaa sanoa ku käyn katsomassa vaan Liigan pelejä ja siel on kyl liian kova meteli vielä ihan pienille. Mut mikä jottei jos muksu viihtyy :)

Kyl kai se sit täytyy munki todistaa lapselle et isi ja mä ollaan ihan lätkässä :D Kuinkahan pienen päähän kuulosuojaimet voi laittaa, mietin sitä aukiletta.. ettei ne luurit paina sitä pientä pehmoista päätä ihan lyttyyn :O

Kyl kai se sit täytyy munki todistaa lapselle et isi ja mä ollaan ihan lätkässä :D Kuinkahan pienen päähän kuulosuojaimet voi laittaa, mietin sitä aukiletta.. ettei ne luurit paina sitä pientä pehmoista päätä ihan lyttyyn :O

Eikös ne voi jättää sillei koholle siitä päälaelta..

Hjälp! Lääkäri totesi mulla hiivatulehduksen viime viikolla, joka ei tosin oireillut mitenkään tai en ainakaan itse huomannut. Noh, köpöttelin apteekkiin ja hoidin sen lääkärin ohjeiden mukaisesti. Mistä mä nyt tiedän, että se tulehdus on hoidettu pois ja voiko tollasta hiivalääkettä ottaa ns. varmuuden vuoksi? :confused::wideyed:

Mä oon ainakin sutinut Canestenia alakertaan aina, kun vähänkin kuivattaa tai muuta, riippumatta onko hiivaoireita vai ei.
Mut mulle tuleekin oireita tyyliin kun vaihtaa maidon Arlasta Valioon... Että anteeksi vain, rakas syntyvä tyttäreni, ensimmäiset perinnöt jaossa heti helmikuussa.
Oon muuten tosi kummissani, kun ei oo ollu hiivaa koko raskausaikana :o

Ja vastaus kysymykseen: jos hoidit sen jollain fluconazolilla tai muulla suun kautta, kyllä se on nyt hoidettu. Samoin emätinpuikoillakin on ph varmasti kunnossa. Rasvahan on enempi oireisiin.

Ootteko te muut syöneet maitohappobarteereja nyt raskausaikana? Just jostain kaksplussasta tms. luin että kannattaisi ainakin loppuraskaudesta, että vauvakin saisi samalla hyviä suolistobakteereita. Onkohan noissa jotain virallisia suosituksia?

Mä söin kuuriluontosesti kun miehen työpaikalla oli vatsista. Muuten ottanu satunnaisesti jos muistan, vois toki laittaa noiden vitskujen viereen ni tulis ehkä otettua.

En tiedä virallisesta suosituksesta, mut ei niistä varmaan haittaa ole. Ainakin vastustuskyky pysyy hyvänä. Itse syön niin paljon maitotuotteita etten koe tarvetta :)

Takaisin