"Tyhmät" kysymykset?!

Tää olikin mulle uus tieto et nää rajotukset jatkuu. Ei aikasemmissa imetyksissä oo kukaan sanonu et ne jatkuu. Ainoo rajotus jota oon pitäny, niin alkoholi on jääny siihen lasilliseen.

Minäkin olen noudattanut noita ohjeita soveltaen, siis ruokien osalta. Alkoholia en muutenkaan käytä juuri ollenkaan. Kai niitä jotkut noudattaa ihan orjallisesti, ja miksipä ei, jokainen saa tehdä niinkuin tykkää. En minä ainakaan jaksa kaivella esimerkiksi pellavansiemeniä sämpylästä pois. :D

Mä rupeen tekeen ihmiskokeita ja keitän itelleni kupillisen Clipperin vadelmateetä, jossa on
  • oksitosiinia (aiheuttaa supistuksia, jenkkilähteen mukaan keskenmenoja) sisältävää malvaa eli hibiscusta
  • loppuraskaudessa hyvää tekevää vadelmanlehteä joka vahvistaa lantionpohjan lihaksia ja jo alkaneita supistuksia
  • unettomuuten auttavaa hunajapensasta

Parin viikon takaisen kupillisen jälkeen tuli harjotussuppareita, katotaan, mitä nyt tapahtuu :)

Edit: en siis tiiä tuliko ne supparit tosta teestä vai siitä yhteensä n. 4 kilsan kävelystä ja imuroinnista mitkä tuli suoritettua samana iltapäivänä.

Mä en kestä teitä :D nauran täällä muka äänettömästi etten herättäisi miestä. Mä nään sieluni silmin helmikuun uutisotsikot: "outo epidemia vaivaa Suomea: virastojen kiinalanruusut raskaana olevien hyökkäyksen kohteena." Ja "Vadelmateetä hamstrataan nyt ennätystahtiin. Maahantuoja ymmällään suursuosiosta. Varastot ammottavat tyhjyyttään. Vihaiset raskaana olevat naiset jonottavat kauppojen edessä. Mellakkaan varaudutaan."

Mä en kestä teitä :D nauran täällä muka äänettömästi etten herättäisi miestä. Mä nään sieluni silmin helmikuun uutisotsikot: "outo epidemia vaivaa Suomea: virastojen kiinalanruusut raskaana olevien hyökkäyksen kohteena." Ja "Vadelmateetä hamstrataan nyt ennätystahtiin. Maahantuoja ymmällään suursuosiosta. Varastot ammottavat tyhjyyttään. Vihaiset raskaana olevat naiset jonottavat kauppojen edessä. Mellakkaan varaudutaan."

Siis lipstikka on ainaki sellanen yrtti jota ei saa käyttää ellei nyt halua jouduttaa synnytykseen pääsyä. Vanhan kansan käynnistysaine, aiheuttaa supistuksia.

Mä olen käyttänyt kuivattua lipstikkaa ruoanlaitossa läpi koko raskauden, eikä ole kyllä vaikuttanut asiaan millään tavoin.

Takaisin