"Tyhmät" kysymykset?!

Olin siellä eilen, tai oltiin miehen kanssa. Ootko sä menossa? Olitkohan eilen? Ois kyllä hassua :p Mä tykkäsin siitä esittelystä kovasti, kirjoitinkin siitä jo vissiin tonne neuvolakuulumisketjuun. Eli suosittelen siis jos vielä harkitset asiaa. Muutenkin se sairaala näytti mukavalta ja mä ainakin ajattelen, että se pienuus on vaan etu sillon, jos synnytys etenee ilman mitään suurempia ongelmia.

Ei oltu eilen mutta ollaan menossa mun miehen kaa 28 päivä sinne tutustumaan :) Jännittää kyllä ihan sikana.. Täytyy käydä lukemassa että mitä sä sinne kirjotit nii tietää vähän mitä odottaa :grin Ootsä ihan lohjalta vai mistä päin?

Siuntiosta ollaan. Tekään ette muistaakseni ole lohjalaisia vaan jostain muualta. Sen verran kävin joskus vakoilemassa sitä kotipaikkaketjua ;) Mutta eipä täältä oo kun vajaa puolen tunnin ajomatka sinne sairaalaan.

Mä oon sen verta niuhottaja, et itestä tuntuisi oudolta juoda alkoholia synnytyksen jälkeen... Sinänsä huvittavaa, kun joskus on tuo viina vähän liiankin hyvin maistunu! Kaippa ne ajat on niiiin ohi :) enkä nyt tarkota, et siinä on jotain pahaa jos joku kilistelee, mut ei oo mun juttu.

Mä taas odotan että pääsis edes yhden siiderin/lasillisen viiniä ottaa illalla. En oo siis ennen raskautta juonu juuri ollenkaan, mut nyt kun ei ole saanut, on tehnyt kahta kauheemmin mieli :D Jaa kui niin on auktoriteettiongelmaa?! :D

Minä tykkään siitä alkoholittomasta siideristä mitä myydään 1 1/2 litran pulloissa. Sitä voisi viedä synnärillekin jos kehtaan

Mä kans niin ootan sitä et pääsis ottaan lasin viiniä sillon tällön.
On tää vaikeeta kun haluis et olis jo se käynnistys päivä, mut kuitenkaan en viellä haluais vauvaa syliin.
Taitaa vaan olla jotain kaipuuta, kun tietää ettei tätä tuu enään koettua.

Mä en niinkään odota et pääsen ottamaan lasillisen, mutta meinaan sen kyllä tehdä joku ilta kotona kunhan ollaan kotiuduttu. Mutta mun mielestä kuohuvat ei kuulu sairaalaan, alkoholittomat eriasia. Tämä on vaan mun mielipide :)

2011 kättärillä isäntä sai pienen tilkan konjakkia tms. kun itse siitä mainitsi, että tutustumiskäynnillä kätilö oli jostain syystä sellaisen luvannut. Syytä en enää muista. Mutta siis vain isännälle silloinkin.

Mä oon himoinnut varmaan kuukauden oikein paahteista tummaa stoutia tai alea (olutta). Viimeks kaupassa käydessä ostin jonkun sen tyyppisen valmiiksi ja ihan taatusti aion vetää sen huiviini, kun urakka on suoritettu ja pääsee rauhottuun.
Tietysti lääkkeeksi, niin maito nousee paremmin.

Mulla on kans ollu jo pitkään mielessä lasillinen oikein kylmää kuohuviiniä mutta en kyllä silti aio synnärillä mitään juhlamaljaa nostaa. Ehtiihän tuota myöhemminki.

Mä vaan ihmettelen et eihän imettäessä saa alkoholia myöskään juoda? Eikös se lapsi laiteta rinnalle heti synnyttyään? Vai oonko ymmärtänyt ihan väärin?

Mietis paljon se lapsi saa alkoholia maidosta: jos sun veressä on yhden ravintola-annoksen jälkeen alkoholia 0,3 - 0,5 promillea ja maidossa sitä on murto-osan enempi, niin se lapsi todellakin saa silloin sen 0,3 - 0,5 promillea alkoholia siitä vajaasta desistä, minkä se juo, eli enempi se saa D-vitamiinitipoista. Saathan sä syödä taas A-vitamiinia, lakua, raakaa kalaa jne.

En mä nyt meinaa, että se olis jotenkin suositeltavaa juoda imettäessä, mutta tää viina + vauva keskustelu hipoo hysteriaa Suomessa.

Ja *zzap* näin on sohaistu muurahaispesää tänäkin yönä ;)

Muokattu viimeksi:
Takaisin