"Tyhmät" kysymykset?!

Tääl on onneks joka kaupassa sellasia koreja joita voi raahata perässä. Tai sit kerää sinne vaunujen alla olevaan koriin

Mulla on ollut ostoskori käsikynkässä killumassa. Sitten kun se on tullut täyteen, oon kerännyt tavaraa vaunujen alla olevaan koriin. Joskus oon unohtanut maksaa osan ostoksista...oijjoi...

Joskus oon nähny kaupassa semmosia virityksiä, että kori asetetaan vaunujen päälle. Luonnollisesti ei oo sit varmaan kovin painavia ostoksia.

Olipa hyvä että luin noita teidän sormusjuttuja; tajusin että kylläpä onkin jääny omat tiukkaan! :eek:

Lähti onneksi vielä saippuoimalla pois, mutta ei varmaan hetken päästä olis enään onnistunut... Tässä odotuksessa painoa tullut enemmän kuin toisissa, kun ei ne ikään ennen ole sormeen juuttuneet (silloin kun on sormukset ostettu, olen ollut vähän pyöreämpi) vaan aina ihan nätisti ovat sormessa pyörineet eikä mitään turvotuksiakaan ole ollut.

Tämä kiittää! :gen053

Tänään on tällanen kyselypäivä; miten tuttinauha laitetaa vauvan vaatteisiin kiinni? Tai siis että mihin kohtaan ja miten päin? :'D

Miten ootte petannu/ aiotte pedata äitiyspakkauksen laatikon vauvaa varten? Rupesin ihmettelee ku peitto on niin mahdottoman iso ja sit et miten pieni vauva ylipäätään nukutetaan? O.o Kapalossa vai peiton alla vai siinä makuupussissa vai häh? Vitsit miten tyhmä olo :D

^ miettiny samoja juttuja kun Mippu. Tosin mä aion nukuttaa pinniksessä alusta saakka.

Ja taas kysymystä..millon tutti pitää vaihtaa uuteen? Onko joku ajallinen juttu vai huomaako tutista kun se ei oo enää käyttökelpoinen?

Mippu: Mä oon ainakin aiempien lasten kanssa taitellut sen peiton siihen laatikkoon sopivaksi (eli vissiin nelinkerroin), niin pikkuheppu on sitten sen alla tosi lämpimässä.

Ja mitä tuohon nukuttamiseen tulee, niin se sitten taas on niin vauvasta ja vanhemmista kiinni. Suurin osa vauvoistahan nukahtaa tissille, sitten vaan röyhtäytys ja tyyppi sänkyyn nukkumaan. Jotkut nukahtaa kiltisti sänkyyn ihan pienestä vaikka olisivat hereillä sänkyyn laitettaessa ja jotkut ei nukahda mihinkään eikä mitenkään. Ja jos nukahtaa niin eivät nuku kauaa

Miten muuten työ ootte röyhtäyttäny vauvoja? Eilen perhevalmennukses sanottii et nykyään ei enää röyhtäytetä :o kuulemma jos imuote on oikee ni ei pitäs mennä ilmaa mahaa.. Vähän taas tietämätön olo

Muoks siis ei neuvota röyhtäyttämään joka ruokailun päätteeks.. Tänään tulee hyvää tekstiä :D

Ai tuosta mä en ole kuullut. Oon aina röyhtäyttänyt, siis joka imetyksen päälle.

Hirveesti kysymyksiä joita itekki miettiny muttei oo tullu kysyttyä... kiva et joku kysyy ni ei tarvii ite alkaa näpyttelee, kiitos :p

Meillä ei röyhtäytetty esikoistakaan v. 2011 kun vain silloin tällöin, jos jäi vaikutelma siitä, että olisi mennyt ilmaa mahaan. Ei ollut röyhtäytystarvetta ja vaikka sitten kuinka jotkut tuttavat halusivat imetyksen jälkeen ottaa röyhtäytyksen hoidettavakseen, niin mitään röyhtäyksiä ei tullut.

Meillä sama kuin mörri-möykyllä. Esikoista ei todellakaan tarvinnu röyhtäyttää, kun ei siltä röyhyjä tullu eikä juurikaan pulautellukaan :-) todella toivon et seurqava ois samanlainen kun yösyötötkin oli sit niin helppoja kun ei tarvinnu jäädä röyhtäsyä odottaa...

No en minäkä tollasista röyhtäytysjutuista tienny.. Luulin että aina pitää syönnin jälkeen taputella...

Kyllä mäki elän siinä uskossa että vauvelit röyhtäytetää?! Ja aattelin nii tehäkki:) itteeki ahistaa ain ruuan jälkee jos ei saa röyhtästä :D ja oon ain aatellu et se on ollu syy miksei mua oo ikin närästäny.

Mä kans luulin, että röyhtäytetään. Jostain luin, että nyt asennoksi suositellaan eri asentoa kuin aiemmin.
Mutta mun tiedot onkin tuolta 24 vuoden takaa, kun veljen tytär syntyi... :rolleyes:

Ite en ollu ees muistanu koko röyhtäytystä...hyvä että täällä tulee asiat esille :D

Takaisin