"Tyhmät" kysymykset?!

Hei, jossain uutisissa näin pätkän että joissain kunnissa lastenvalvojalle on jopa muutaman kuukauden jonot! Ja jos isyyttä ei ole tunnustettu (oliko ennen ristiäisiä), lapselle tulee äidin sukunimi. Eli kannattaako sitä alkaa varmistelee jo kohta? Meillä muuten sama edessä sillä there is no ring on my finger... Hyvä kun tuli "puheeks":)

Ja täällä ainakin lastenvalvoja ottaa ite yhteyttä kun hälle menee tieto asiasta.
Ja sukunimi asia menee juurikin noin, onneks sen saa muutettua jos ei kerkiä tunnustaa ajoissa. Luulisin?!

Onko jollain kokemusta BOOBin imetyspaidoista? Harkitsen t-paidan tilaamista ja arvon kahden koon välillä... Onko kovin tiukkoja ja lyhyitä vai tosi reiluja?

Boobit on muistaakseni suht oman kokoisia, mulle sopi se s-koko,joka normaalistikin olen, erinomaisesti heti synnytyksen jälkeen vaikka vatsassa olikin vielä reilusti sellaista löysää nahkaa ja tissit aavistuksen isommat kuin normaalisti. Eli ei ne mitään telttoja ole, mutta ehkä jokusen kilon olen yleensä kevyempi mitoiltani kun silloin imettäessä olin, vaikka en vaa'an mukaan.

Te jotka ootte ottaneet äitiysavustuksen rahana, kuinka kauan meni päätöksestä, että saitte rahat tilille? (Muistan, että joku ainakin oli jo saanut...)

Samsam, päätöksessä luki se päivämäärä millon maksetaan. Mulla oli päätös annettu 7.11 ja maksupäivä 13.11.

Nopeasti tuli päätös ja päätöksestä ehkä viikko niin oli rahat tilillä. Hakemuksesta rahoihin siis ehkä pari viikkoa :-)

Onko vauvan hikka "nopeampi" kun aikuisen? Mun lonkkaluun kohdilla nykii (vauva on pää alhaalla), mutta väli niille on vaan 1-2 sekuntia. Voiko se olla hikka vai onko vaan joku elohiiri tms? Ihan uusi tunne...

Takaisin