"Tyhmät" kysymykset?!

Mulle kanssa töissä sanottiin et vedä maha sisään, kun yritin ahtaasta välistä. Kyllähän sitä piti sanoo ettei se enää auta mitään. Siis mahaa ei edelleenkään näy kunnolla, mutta tiellä se on joka paikassa :)

Mä kolautan mahan aina auton oveen. Ei vaan jotenkin tajuu että ei voi seisoo siinä vieressä kun sen oven paiskaisee kiinni. Ja eteisessä kun ollaan koko perhe pukemassa niin aina saa joku osumaa mun mahasta tai takapuolesta.. :)

Mulla on ollu hauskaa tän mahan kanssa. Perjantaina jahtasin yhtä keski-ikäistä tätiä halpahallin ahtaalla pesuainekäytävävällä. Hyvin se väisti mua joka käänteessä :p

Mies kysyi multa yks päivä: "Onko siitä aina tullut valtava?" (Siis tämä on meidän eka yhteinen)

Mul olis typerä kymysys.. onks teil jollakulla nännilävistystä? Mis vaihees oot ottanu sen pois? Vai ooks ollenkaan?

Tintshu: Metal otti jo, kun sillä tuli nännit kipeeks, mä oon aatellut ottaa tossa joskus kk ennen niin menee ne isommat reiät umpeen. Metal kyllä sano lävistäjäkaverinsa sanoneen, ettei tartte ottaa ennen kuin alkaa imettään. Googlen mukaan joku on pitänyt imettäessäkin, eli ottanut vaan tissille noston ajaksi pois.

Edit: täällä http://forum.vau.fi/index.php?posts/891573 juteltiin tosta.

Tarjoilija töissä kun oon nii heitän aina "vakkari" asiakkaille että "vedähän vatsa sisään että mahdun oman vatsani kanssa tästä" :grin Tuntuu kyllä tosi jännältä olla tällänen iso vatsanen kun ei aikasemmin oo ollu mitään vatsaa.. Ottaa han se nyt kiinni joka paikaan (pöydän reunat ja tuolit) ja kenkien solmiminen on tosi pirullista kun vatsa on edessä.. aina kun valitan miehelle siitä nii hän vaan hymähtaa ja sanoo että niin hänestäkin on tuntunu jo vuosia (iso vatsa kun hänellä kin on) :grin

Olo tän mahan kanssa on ihan ku ois 90-vuotias ku mihinkää ei taivu ja ainainen ähkyn tunne koko ajan. Autostakaa ei pääse kovin helposti ylös ja sängyssä kääntyminen tuo lähinnä mieleen rantautuneen valaan...

Hei leidit! Miten ihmeessä sheivaatte alapäänne vai sheivaatteko ollenkaan? :O Mä en yksinkertasesti enää nää mahan takaa enää mutään ja jos sheivaan saan vaan haavoja,joten vinkkejä kehiin! :)

Mä vedän sokkona käsikopelolla jos en näe :grin Hyvin onnistuu. Pahin mitä voi käydä on se että kaikki karvat lähtee, mutta mies ei sitä kyllä kovasti pahoittele :wink

Sama metodi käytössä kuin Elyalla; homma on sen verran tuttua, et menee ihan ok ilman kunnon näkyvyyttäkin.

Mä en kauheesti sheivaile. Pituudesta harventelen mutta muuten en viitti trimmailla ku käsikopelolla tuntuu nivusissa sellasia möykkyjä joita epäilen suonikohjuiks ni pysyköön piilossa.

Mä vedin peilin kanssa eka tyylikkäästi ohi ja vahingossa kaikki pois mutta käsi silmä koordinaatio varmaan harjaantuu ellei niin käyn sokeroitavana ja toivon ettei tuu ihoteaktioita :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäkin viimeks vedin käsikopelolla ihan mahan alta, kun ei nähnyt, sivuille pystyi vielä kurkkiin ja jalkojen välistä vetelen muutenkin harvakseltaan, sillon kun alkaa olla letityspituudessa.

Kuin paljon alakerran sokerointi sattuu? Koivet hoidan melkein pelkällä sokerilla, mutta kun toi tuhero on tehty tommosesta rautalankavahvuisesta, niin en oo uskaltanut käydä. Se vois kyllä olla ihan varteenotettava vaihtoehto niin ei ehkä tarttis sit muuta ennen synnytystä.

Mua on nyt peloteltu tarpeeks tol istukan repeämisellä ja aina kun nostan tai kolhasen massuni johonki niin pelkään,että istukka repeää,joten nyt tuleekin kysymys kai se sattuis ihan perkeleesti jos se pääsis repeämään? Voinko olla huoletta,että esim kaapin kulmalla osuminen mahaan ei aiheuta sen repeämistä?

Ootko riipiitii ikinä vahannut ihokarvoja ? Sama kipu sama lopputulos mutta aika nopea toimenpide

Tiada se kolhu on vain yksi altistava tekijä muiden joukossa ja sekin ilmaistu muodossa vatsan alueen vamma eli olettaisin että silloin puhutaan kolautusta kovemmasta muutenhan meidät paksukaiset pitäisi kääriä kuplamuoviin 9 kk ajaksi, verenvuoto ja kova kipu vikalla kolmanneksella pitää aina tutkia.

Takaisin