"Tyhmät" kysymykset?!

Tämäkin kuuluu varmaan tyhmiin kysymyksiin.. Mutta, voiko kohtu pienentyä tässä vaiheessa supistusten takia? Harjoitussuppareita tullut nyt kolmatta päivää, ja miusta tuntuu, että maha on pienentynyt :o mietin vaan kun jälkisupistukset pienentää kohtua, eikö? Tai sitten maha vois kai tuntua pienemmältä, kun vauva on alhaalla.. Tämmöistä aamun pohdintaa :D

Se vave tod näk venyttää sen kohdun itselleen mukavaksi supistuksen jälkeen eli palautuu takaisin tuskin pienenee kohtukin on lihas joten se on kimmoisa eihän haukkarikaan pienene vaikka se jännittyy (supistuu) ja rentoutuu :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mutta jälkisupistusten tarkoitus on saada kohtu supustumaan ja palautumaan normaali kokoonsa ja vave ei ole enää sisällä venyttämässä sitä :) varmaan hormonitoiminta muuttuu niin että hormonit viestivät keholle että on aika panna hautomo kiinni

Ei ole vaan tainnut tuo vave päästä venyttelemään kunnolla, kun jumissa on. Oli kuitenkin to ultrassa vielä reilusti tilaa, oiskohan vähän sit pienentyny.

Noh, jos on neuvolassa ti sf-mitta lyhyt niin tietää mitä syyttää :D

Sen verran vielä tuohon hella-asiaan...kannattaa varoa kokkaillessa ettei vatsa osu kuumaan hellan levyyn! Edellisessä raskaudessa sain palovamman vatsaan kun kurottelin mausteita hellan yläpuolelta ja laskeutuessa vatsa jäi kuumalla levylle ;-) uskokaa huvikseen, en suosittele testaamaan itse ;-)

Mä alan kanssa jo vähän törmäillä massun kanssa esim vetolaatikoita avatessa saatan kolauttaa vavea tai toinen uusi suosikkiharrastus on ovenkarmeihin törmäily kun ei oo tuo avaruudellinen hahmotuskyky kasvanut hanurin ja mahan kanssa samaa vauhtia :) onneksi on hyvin suojassa :)

Joo paitsi siinä vaiheessa kun pitäisi kumartua laittamaan sukkahousuja jalkaan sitomaan kengännauhoja jne :)

Kolmen sentin verinaarmu mahassa työpöydän kulmasta. Viime lauantaina imuroidessa raapasin omalla kynnellä samanlaisen toiselle puolelle palloa. Tosi fiksu olo. Pitää varmaan varuilta sitoa patalappuja mahan päälle kokaktessa ettei käy kuten knyttetille :D

Mies katsoi mun lenkkareitten sidontaa ja kysyi tarviitko apua sanoin etten ihan vielä mutta kohta varmaan ennenku lähdet työreissuun saat leikata mun varpaan kynnet ja takas tullessa saat poimia lattialle pudonneet tavarat :)

Takaisin