"Tyhmät" kysymykset?!

Kyllä mä hereillä ollessa leikkaan kynnet. En halua riskeerata sitä että heräis toimitukseen sen kerran kun nukkuu ;-) mä pidän pojan sylissä ja kädestä napakka ote. Samalla sit höpöttelen tai laulelen. Toistaiseksi sujunut hyvin :-) ja tosi usein joutuu leikkaamaan!

Juu meillä myös leikataan hereillä ollessaan. Aika lailla sama mentaliteetti kuin koirankin kanssa eli muksu syliin, kädestä tiukka ote ja mentaliteetti että ne kynnet muuten leikataan nyt koska äiti sanoo niin :D Mut toiminu ihan hyvin eikä oo poikia harmittanu tämä.
Mä kans pelkään että heräävät jos leikkaan nukkuessaan. Kaikki vapaa-aika, mitä nukkumisella saa, niin en siitä suostu luopumaan :D

Mä leikkaan yleensä jäbän kynnet kun se nukkuu, Vekan unenlahjoilla ei herätä vaikka vaihtaisin vaipan ja vaatteetki siinä samalla. Tosin onnistuu se kynsien leikkuu hereillä ollessaki, minä olen se tän talon koirankynnenleikkaajaki. Saa aika ahkeraan kyllä olla leikkaamassa. Varpaiden kynsiä ei tosin oo tarvinnu leikata ku kerran.

Täällä kans hereillä ollessa leikataan kynnet. Jos on hyvällä tuulella, niin ei oo moksiskaan, naureskelee lähinnä :) leikkaankin yleensä aamutoimien yhteydessä, jos muistan...

Rään tonkimiseen on poitsu myös osittain tottunut ja nauraa kun laitetaan keittosuolatippoja. Ite tonkiminen ei sit oo ihan ukon mieleen kun pari sekkaa eli kunnes muistaa, että tää oli tätä touhua!!!!! :grin

Meillä on se semmonen pikkuniistäjä vaan hankittuna. Paketissa edelleen. Ei oo tarvittu.

Mä leikkaan kynnet yleensä illalla iltamaidon jälkeen ku neiti on jo sen verta väsyny ettei jaksa alkaa rimpuilee vastaan :joyful: varpaankynsiä en oo vielä leikannu, mut aamulla katoin et pitäis varmaa tänään leikellä.

Mä oon leikannut helpot nakit hereillä ollessa mutta kynnet jotka on olleet haastavampia leikata tai jotka on vaatineet tosi pikkutarkkaa työtä olen jättänyt siihen että nukkuu.
Mä otan kanssa napakan otteen mutta leikin varjolla mennään kun neiti ilmaisee vankan mielipiteensä jo siitä että joku (äiti) rajoittaa knääpiön itsemääräämisoikeutta edes käsiin tarttumalla, silmiin tulee palava katse kulmat kurttuun ja paheksuva tuhina joka muuttuu varoittavien pärskähdysten jälkeen raivon karjaisuun... Mihinkä mä vielä joudun tämän pikku despootin kanssa ? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä vähän sama meno... minä leikkaan ne kynnet mitkä roosa antaa leikata..leikin varjolla leikataan mutta se leikki on lyhyt. Samoin nenän tyhjennys friidalla. Ensin puhaltelen sillä roosan kaulaa, hiuksia ja kikatellaan sitten tarkka sihti ja imu ja leikki loppu!

Mä leikkaan kynnet tissillä. A-ha! Kuulostipa hassulta... :laughing021 Siis saksilla leikkaan tytön ollessa tissillä.

Neiti on niin kevytuninen, että en vois kuvitellakaan nukkuessa leikkaavani. Tissiteltäessä, siinä vaiheessa kun maha alkaa jo täyttyä ja hiukan unettaa, on se ainoa hetki, jolloin jatkuva huitominen, heiluminen ja muu sambaaminen taukoaa edes hetkeksi ja kynnet on helppo saksia siisteiksi.

Sormenkynnet pitää leikata 2-3 kertaa viikossa. Varpaille riittää kerta 1,5-2 viikkoon.

Keittosuolaliuoksen oon saanu nenään niin, että istun polvi-istunnassa sohvalla ja pidän tytön päätä paikoillaan polvieni välissä. Nenä-Friidaa ei onneksi oo tarvittu toistaiseksi. Siihen hommaan jos joudutaan, niin varmaan vaaditaan tiukka kapalo ton pää mun polvien välissä -asennon lisäksi.

Meillä kun kapalointi aiheutti raivarit niin kynnet leikataan niin että pidän vaan kädestä kii

Me kun käytetään yleensä kestoja niin sit kun laitan kertiksen niin en jotenkin tajua vaihtaa sitä kun ei ole kunnolla märkä ;-) kesto vaihdetaan pääasiassa joka pissan jälkeen eli noin tunnin välein.

Muutaman tunnin välein riippuu paljonko pissii aina johonkin lähtiessä vaihdan oli märkä tai ei. Joskus saattaa mennä useampi tunti ilman pissoja ja joskus tunnissa on vaippa täynnä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä leikataan kynnet yleensä silloin, kun on simahtanut sitteriin tai lattialle, eikä vielä ole siirretty sänkyyn. Joskus, jos on päässyt huomaamatta tosi pitkiksi, ja niillä itseään raapii, voidaan leikata myös hereillä.

Päivisin pissavaippa vaihtuu 3 h ruokailusyklin mukaisesti. Eli vaippa vaihdetaan aina vähän heräämisen jälkeen ja poika ottaa pieniä tai suurempia tirsoja aina yhdet jossain välissä ruokailujen jälkeen ja niitä siis on 3 h välein.

Takaisin