"Tyhmät" kysymykset?!

Joo 26 euroa tilillä ni on lomafiilis vähä hukassa. Noh, ens vkoa odotellessa... :rolleyes:

Ollaan mashnun kans jännän äärellä. Tosin mun rahat menis kai autokouluun. Minne en halua mutta pakko kait se on. On raskasta elää näinkin, kahen katon alla.

Miten se onki rahat aina melkee loppu ennenku lisää tulee (ei uskalla kattoo tilille :o) vaikka kuin koittaa elää visusti...
Multa työnantaja kysy miten haluan lomarahat. Valitsin et otan vasta sit ku pidän kesäloman eli äitiysloman loppuun :)

Vähiin käy ennen ku loppuu - on osuva sanonta :-)
Meillä ei työnantajan kans ollu mitään puhetta kesälomasta eikä tietenkään lomarahoista. Ei vaan tullu pieneen mieleen niistä kysyä.

Mä pysäytin pomon vappuviikolla ja kysyin lomista, sopiiko että pidän kesäloman marraskuussa yms... Lupas soitella paremmalla ajalla. Ei oo kuulunu... Välillä semmonen olo että mulla ei oo ees työpaikkaa olemassakaan.

Miten ootte valmistaneet kuivatut luumut vauvalle vatsaa pehmentämään?

Millä saatte vauvan pysymään aloillaan kun nenä imuroidaan fridalla? Nim.merk. kädet loppuu kesken

Meillä on se sellanen pumppu niistäjä systeemi niin toisella kädellä voi pitää paikallaan ja toisella niistää. Ihan hyvin on onnistunut vaikka eihän se vauvasta kivaa puuhaa ole :-)

Mulla on Frida ja sellainen niistäjä, ei sillä niistäjällä irtoa kaikki niin hyvin kuin fridalla.. Molemmat keinot on kyllä ihan no no no no...
Suolaliuos oli vielä melko helppo laittaa... Tuli molemmat silmätkin huuhdeltua samalla.

Meillä ei vielä protestoida kovinkaan en tiedä johtuuko siitä että on tottunut heti kotiin päästyä nenän imeminen on ollut joka-aamuinen rutiini kun nenä kerää rojua reippaasti nyt lähinnä yrittää tarrata letkuun kiinni ja naureskelee :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Taitaa olla myös luonnekysymys. Meillä vaan naureskelee kun fridalla imetään. Ystävän tyttö ei ole koskaan pitänyt siitä. Aina on saanut taistella. Sama ongelma heillä kynsien leikkuun kanssa. Ei yhtään pidä siitä että pidetään kiinni. Rimpuilee heti irti.

Hehee ei mulla oo käyny mielessäkää. että hereillä leikkaisin kynnet.. :D Siis en tosiaan oo es kokeillu. Pitäs testata.

Meillä mies hoitaa kynsien leikkuun. Ja aina hereillä hoitopöydällä. Sillä on vissiin tekniikka ja auktoriteetti kohdillaan muutaman ison koiran jäljiltä :D

Takaisin