"Tyhmät" kysymykset?!

Täänyt tulee taas myöhässä.. Me saatiin kysissä Precosaa antibiootti ripuliin. Mutta siis Huom! oltiin silloin osastohoidossa ja lääkärin "silimien alla". En tiedä suositellaanko Precosaa jos ripulin aiheuttajaa ei tiedetä ja/tai kotioloissa.

Meillä on muutenki käytössä Rela Colic Drops eli siis maitohappobakteerivalmiste. Toivotaan et auttais...

Miksi oi miksi mun lapseni vetää harsot, peitot, huovat, imetystyynyn(!) naamansa päälle ja alkaa sitte onnessaan sätkyttelemään käsiään ja jalkojaan. Sitte ku kiskasen sen mitä ikinä on sillä kertaa siihen nassun päälle vedetty on se hirmu hupaisa juttu...

Meillä Mashnu kanssa harrastetaan samaa :)

Sitten tyhmä kysymys. Voiko noi tuttipullos pestä keitetyllä järvivedellä? Just oltiin viikonloppu mökillä, mut oli niin paljon pulloja mukana ettei tarvinnu miettiä moista. Mutta ens kuussa mennään viikoks niin olis kiva tietää et selviääkö parilla pullolla vai ei.

Hmm..maalaisjärjellä ajateltuna kyllä. Kuoleehan siinä keitettäessä pöpöt vedestäkin. Kysyisin ehkä varulta vielä imetyksen tuki tukiäidiltä!

Onhan se keitetty vesi aikuisillekin juomakelpoista, niin miksei nyt sitten yksiä tuttipulloja voisi siinä pestä? Ja joidenkin järvien vesihän on juomakelpoista jo sellaisenaan, ilman keittämistäkin.

No noin mäkin sen järkeilin, mutta ajattelin kysyä kun en kuitenkaan ollu varma :)
Sitten seuraava kysymys joka juurikin tuli mieleeni.
Onko mitään hyttys karkotetta näin pienille? Siellä mökillä meinaa hyttysiä on todella paljon.

Me ollaan käytetty Free-nimistä karkoitetta jo pari kesää. Mun muistaakseni se on vauvasta vaariin. Ainaki hajutonta se on, siitä mä tykkään.

No ei oo yhtään hyttyset eikä paarmat sienimetälläkään koskaan kiusannu ku on sitä laitettu. Mun mielestä tehokasta kyllä :)

Saako äitiyslomalla kesälomarahoja? Siis sitä nk. Lomaltapaluurahaa??

Ku meidän firmassa maksetaan kaikille se "paluuraha" nyt 15.6. ni mietin vaan että saankohan mäki semmosta ylellisyyttä ku ei oo ainakaan vielä tilinauha tullu.

Juu meillon kans käytäntö että 15.6 maksetaan aina, olipa loma millon hyvänsä. Saas nähä mitenkä nyt. Tekis mieli soittaa bossille ja kysyä mutta mulla on soittopyyntö neuvolaan, pitää pitää linja vapaana.

Oliski kyl hienoo jos tulis lomarahat. En osannu ees odottaa! Mitähän kaikkee sitä sit oikee ostaiskaa!! *hullunkiilto hiipii silmiin*
Vähän ku lotossa voittais :D

Takaisin