"Tyhmät" kysymykset?!

Siis keräsin niitä esikoisen aikaan ja ehkä seuraavankin, nyt vaan ei ehdi/viitsi/muista...Hyvä kun muistan ylipäätään ostaa vaippoja :-)

Viimeksi ku tarkistin, niin Pampersilta sai lahjakortteja Lekmer.fi-sivustoon ja Liberolla oli valikoima lahjoja, esim. leluja, kirjoja, uimapuku, vaatetta jne... Eli koodeista saa kerrytettyä pisteitä ja niillä voi ostaa lahjan netistä. Ei oo kyl kova vaiva, kun pitää vaan koodi syöttää nettiin ja ootella että pisteitä kertyy tarpeeksi.

Muistaakseni joskus 2000-luvun taitteessa kun pikkusisarukset syntyi äiti keräs kans koodeja, ja silloin ne piti leikata irti ja lähettää kirjekuoressa, että sai lahjan... :) vai oliko ne vaipoista, saatto olla myös vessapaperipaketeista!? No kuitenkin, muistan että aattelin silloin, että mäkin teen noin sit isona! Hehe :grin

Joo, se oli Eriika just semmosta askartelua! Siks en varmaan oo nyt viihtinyt ryhtyy keräilemään niitä, mutta juu ja joo...vois miettiä uudestaan. Lahjakortti Lekmerille tulis käytettyä kyllä ;)

Meillä menee vaippoja melko vähän kun päivisin käytetään kestoja. Ja tähän asti ollaan taidettu aina ostaa eri merkkisiä vaippoja niin olis aika hidasta tuo keräily :-) toi lekmer lahjakortti kyllä vähän houkuttaisi :-)

Minne noi koodit pitää syöttää tuolla pampers kerhossa? Rekisteröidyin mutten löydä..

Niillä on usein jotain ihme häikkää niiden nettisivujen kanssa. Itsellä on ollut samaa ongelmaa, ettei sinne Pamperskerhon sivujen puolelle aina pääse, mutta joskus sitten taas toimii ihan normaalisti. Itse menen sitä reittiä, että etusivulta klikkaan sitä "pampers kerho" palluraa ja annan tunnukset, niin silloin, jos sivu toimii normaalisti, pääsee suoraan siihen koodinsyöttökohtaan. Jos taas kerhosivut ei toimi, se ohjaa sinne etusivulle. Sitten pitää vain myöhemmin kokeilla uudelleen.

Voiko näin pieni jo alkaa vierastaa? Poika on nyt 10 viikkoinen. Mummi tuli käymään reilun viikon tauon jälkeen, niin tuijotteli naama vakavana minun sylissä ja kun mummi lirkutteli, niin käänsi päätään pois ja katseli muualle. Kun nostin mummin syliin, niin rupesi heti maruuttamaan ja kiemurtelemaan sylissä. Rauhoittui kyllä jonkin ajan päästä, mutta napitti koko ajan minua kun seisoin vieressä. Kun pääsi takaisin minun syliin, niin sitten mummille jo pystyi hieman hymyilemään. :)

En tiedä vierastamisesta mutta meillä on menossa joku Vain Äiti Kelpaa Eikä Saa Poistua Näköpiiristä-kausi. Elämä on mallillaan vain jos pysyn samassa tilassa pojan kanssa. Maitopullokaan ei kelvannut isin tarjoamana ku en ollu samassa huoneessa...

No sitä samaa varmaan täälläkin. Katse seuraa sitterissä koko ajan ja jos menen pois näköpiiristä niin kituuttaminen alkaa välittömästi. Kaupassa lähdin käymään yhtenä iltana pikaisesti (alle puoli tuntia meni). Poitsulla masu täysi ja melkein nukkui sylissä. Isälle annoin syliin johon nukahti. Kun tulin takaisin niin armoton huuto kuului ulos asti. Iskä hermoili kun ei saanut millään rauhoittumaan. Otin syliin, niin itku loppui välittömästi ja hymyillen alettiin jokeltaa. :) Iskän seura kelpaa kun tosiaan minä olen paikalla.

Meillä onneks kelpaa molemmat. Mut isosisko oli viikonlopun pois, nii sitä vierastettiin eilen vähän. Enpä muistanu et näin aikasin alkais tää vaihe.

Ja noihin keräilyihin, niin piltti tuotteista saa myöskin pisteitä ja ainun tuotteista saa. Ainun tuotteita meillä ei juurikaan oo niin en niitä keräile, mut pilttiä tulee kohta ostettua ja paljon. Liberon koodeja kerään kanssa, pampperssia en juurikaan kun ei sovi meijän hekkähipiäiselle neidolle :)

Meillä Roosa tavallaan vierastaa tai on ujo, kun se hymyilee ja juttelee vaan omalle perheelle. Vieraita se tuijottaa herkeämättä kuin tarkkailisi keitä he on ja mitä ne aikovat..

No ehkäpä niitä koodeja vois syötellä aina kun muistaa :D. *imetysaivot*. meillä ollaan myös niin äidin poikaa, saas nähdä miten käy kun mä oon vkl yön pois kotoota, jaiks! Isä-poikasuhde pääsee ainakin vahvistumaan!

Meillä tyttö on alkanu reagoimaan vieraille ihmisille. Joillekin alkaa itkemään alahuulimutrul tai kieltäytyy katsomasta päin, jos on vieraamman sylissä. Esikoisella toi reagointi tuli vast puolen vuoden iässä.

Yllättävintä oli, ku tyty purskahti lohduttomaan itkuun ku katteli mua pitkään kerran, ku olin laittautunut töissä pistäytymistä varte. Hiukset oli kii(yleensä aina auki), olin just laittanut vähän hajuvettä, rillit oli pääs ja kaulal oli huivi, normaalin casual lookin sijaan.

Neiti tais selkeästi olla sitä mieltä, että mamma on parempi kulahtaneena ja tukka takussa. xD

Onko näille meiän kokosille vauvveleille jo erikseen yövaippoja? Korvikkeeseen siirtymisen jälkeen saan joka päikkäreitten ja yöunien jälkeen pestä kaikki vaatteet ja petivaatteet. Jokainen vaippa uittaa selästä!!!!

No meillä on jo 3 menossa? (5-9kg) Luulisin et isommassa sais vetää teipit jo ympäri asti.:)

Saisiko sinne väliin jotain lisäosia, tyyliin niitä siteitä joita sairaalassa sai synnytyksen jälkeen?! Tai sit taittelet sinne esim harson tai pienen pyyhkeen. Toimisiko joku noista?

Takaisin