"Tyhmät" kysymykset?!

Meillä Roosa on mestari kakanlivauttaja, mutta muumien vaippa koossa 7kg ylöspäin pitää töräykset sisällä eikä pissa valskaa haaroistakaan. On khyl semmoset reislihakset jotta siitäkin voi olla hyötyä ;)

Mä tänään alotin 3 muumit jotka saatiin rotina lahjaksi.. On kyl aika reiluja.. Teipit menee päällekkäi reilusti, ja tuntu hirmu väljiltä lahkeista mutta ei viel pissat ainakaa ekasta tullu lahkeesta.. Muumeissa menis 2 varmaa vielä, liberon 2 alkaa olee jo vähä liian pieniä, kun kakat ei enää mahtunu joka kerta sinne :)

Meillä osakestoillaan ja Typy painaa n. 5,5 kg. Käytetään kertiksistä 3 kokoa ja ovat sopivia. Pyrin kaikissa ostoksissa suosimaan kotimaista, eli vaipoista kotiin kannetaan Muumeja. Ovat ehkä vähän reilumpia ja kankeampia kuin lahjaksi saadut Liberot tai Pampersit, mutta hyviä minusta silti!

Meillä menee nyt pampers 3, kohta saa vaihtaa 4 ku on just sopiva. Pampers new born 3 ois kaikista paras ku sopiva, ei liian iso eikä nafti mut en tiiä miks täällä ei löydy niitä kaupoista enää... :o

Sama homma täällä, ei löydy kaupoista kyseisiä vaippoja, niin piti ostaa Pampersia. Comfort 3 on liian iso vielä...

Pampersilla on ainakin jo 3 koosta alkaen yövaippoja. Meillä on yöllä käytössä ne (Baby Dry) ja päivällä Active Fit. Kertaakaan ei ole tullut pissat eikä kakat ulos mistään suunnasta. Ja sen verran imukykyisetkin nuo on, että öisin ei ole enää aikoihin vaihdettu vaippaa. Aamulla se painaa tuhottomasti, mutta ei ole niin pintakostea, että poikaa häiritsisi tai että olisi mitään vaippaihottumaa tullut.

Siis on näissä vaan eroja niinko yöllä ja päivällä! Meillä tuo muumi näyttää nyt toimivan niin ulosteen karkaamisen kuin vaippaihottumankin kannalta. Ja tämä on ensimmäinen minun neljästä kellä edes kokeiltiin muumia. Neloskoko menossa ja teipit ei ota yhteen... Äitin pikku jätti menee ens viikolla ja räjäyttää neuvolan vaa'an :p

Meil tää on tämmönen pitkä ja hoikka tapaus, niinku isänsä, vaikka kyllä makkaroitaki löytyy jaloista :)

21.5 saadaan uudet mitat, saas nähhä paljo kasvanu 6 viikossa :P

Esikoinen 2v10kk painaa 18 kiloa pituuttaki on varmaan 100cm... ? :D

masc, teidän esikoinenhan on samankokoinen kuin meidän syksyllä eskariin menijä! Mitat 110cm ja 18kg. Ikätoveri 2v8kk on hintsua vaille 90cm ja 13kg. Eivät minusta ikäistensä joukossa näytä ihan kitukasvuisilta, mutta pienimmästä päästä ovat. Mutta eipä näillä geeneillä kovin ihmeitä voi odottaakaan... :rolleyes:

Mä annan mielummin nesteenä. Supot on aina tullu kaikilla samaa vauhtia kakan mukana ulos. Ja koska meidän neiti syö mielellään kaiken mitä suuhun saa, niin on myöskin helpompaa :)

Esikolla meni vauvana suppona ku ei suostunu ottaa nestemäisenä, sylki aina pois.. Mut varmaan 1v jlkn. Sit nestemäistäki alko ottaa.

Toi asiasta potkukelkkaan. Kävin sillo raskaana ollessa hammaslääkärissä, ja sie ei sillon kuvattu mun viisureita. Nyt viisurit vaivaa taas, ni ottaako ne yksityisellä ne kuvatkin? Vai täytyykö ne ottaa jossain erikseen?

Ottaa yksityisellä mut kai ne ottais ne avopuolellakin (mikä on huomattavasti halvempaa).
Muoks: täytyy varmaan erikseen pyytää.

Okei. Mä käytän vaan yksityistä. Toi oli semmonen pakko käydä yleisellä, ja taas sai todeta etten enää ikinä mee!!! Sain joskus 16 vuotiaana kauhun hammaslääkäreihin kun kävin julkisella. Sit suostuin menee yksityiselle mitä meen äitiki käytti. Siä sain hyvää kohtelua, ikinä sattunu tai tarvinnu pelätä. Nyt kävin pakosta taas julkisella, ja voin sanoo et kyyneleet valu ku lähin. Ikinä sattunu niin paljon viä jälkikäteen. Äitiysneuvola oli viä sen jälkeen ni oli paineet pikkasen katossa:)

Ku meillä juua korviketta, ni koska sitä saa ruveta antaa huoneenlämpösen?vai saako lainkaa?

Takaisin