"Tyhmät" kysymykset?!

Meillä nukahdetaan rintareppuun jos äiti vaan pysyy liikkeessä. Pieni PT tämä tyttö, piiskaa äitiä liikkumaan.
Mju: Ja toi ilmaantumiskaappi on hyvä termi. Meillä mies ihmettelee miten mulla menee useammin kauppaan tuplasti enemmän rahaa. No, mä oon aina se joka ostaa vaippoja, pesuaineita, papereita, vararuokaa (säilyvää) ja hän ostaa lähinnä sen yhden päivän ruuat.

Ja tälle tytölle puen 3-5 asteeseen päivävaatteiden päälle haalarin, villasukat, tumput ja pipon ja sujautan untuvapussiin. Ainoo mitä pitää katsoo on ettei kädet palellu kun ne tuppaa tuleen pussista ulos View attachment 12014
Meillä on just sama lämpöpussi ja just samalla kuosilla :)
Ja munkin rahat on aina ennemmin loppu just samasta syystä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oonkohan mä raskaana? :O Paino ei putoo vaikka treenaan ja syön säännöllisesti :/ Mun tissit oli aikasemmin pienemmät,mut nyt musta tuntuu et ne on taas kasvanu ja ihme ja kumma lauantaina ku ronsu oli mummolla nii mulle ei maistunu edes siideri vaan se meinas tulla ylös ja siihen se jäikin,nih tänää mulla on ollu maha kipee alhaalta ja oksettaa ihan perkeleesti..

Muokattu viimeksi:
Te, ketkä tupakoitte enemmän tai vähemmän... montako menee päivässä?

eka..riippuu päivästä, nyt kun en enää tuota maitoa, vetelen kun tuntuu hyvältä... eli 4-10 tupakkia päivässä.
se on aika vähän, kun aloin polttaan 22vuotta sitten ja viimesen 15v olen polttanut 2-3 askia/24h töissä, toki tein 15-18h päiviä.

jos olet tapa tupakoitsija, lopeta, lopeta heti..
Itse olen tapa tupakoitsija, nautin tupakasta kahvin kanssa, autoillessani, mutta ei ikinä lasten aikana...
tupakasta saa keuhkoahtauman, se ei ole ketään koskaan parantanut, kallistakin tuppaa olemaan.
olet niin nuori, että älä hyvä ihminen pilaa ihoas ja keuhkojas tupakalla.

Poltin 2,5v ja lopetin, kun täytin 17 ennen kuin tiesin raskaudestani.. aloitin, pari viikkoa sitten, kun vauva oli todella vaikea yöllä ja se helpotti ja auttoi jaksamaan. Nyt poltan, kun mieli tekee, mutta en ikinä vauvan seurassa. Haluaisin lopettaa, mutta se on jo vaikeaa.

Heippa kaikki!
Mul on varmasti tyhmä kysymys, mut en pysty olla reagoimatta.
Eli muutettiin uuteen taloon mieheni kanssa isompaan asuntoon ja huomasimme, et talossa on uskomaton kuuluvuus. Yläkerran naapureilla on 2 lasta, noin 6kk ja 2v. Siis ne huutaa AINA. Aamusta lähtien. Koko ajan. Must tuntuu, ettei ne käy ulkona. Vaa huutaa. Ok, ymmärrän, lapsia, mullekki tulee, kuka tietää rauhallinen vai ei.. mut iltaisin klo 22.00 jälkeen ne jotenkin enemmän aktivoituvat ja heittävät kamaa lattialle, juoksevat, huutavat, nauravat ja joskus, tuntuu ainakin siltä, siirtävät huonekaluja. Yritin käydä kerran puhumassa, eivät avanneet ovea, ok, huomenna kirjoitan aamulla lapun ja heitän laatikkoon ystävällisesti pyytäen olla rauhallisempi, koska arkisin heräämme aamulla töihin ja olisi kivaa mennä nukkuu ennen klo 00.30!!!
Auttakaa, onko se normaalia vai mul on vaa hormonit korkealla. Mitä jos melu edelleen jatkuu? Nytki ne huutaa... :((

Tiada, onko se raskaus sitten mahdollista? Eikös se sun miekkonen ollut kykenemätön saamaan lapsia?

Femi joo on,mutta mä erehdyin tossa yks päovä eksän kans samaa sänkyyn :/ Ja eihä noista tiiä valehteleeko ne vai ei :D Täytyy kyllä sanoa etten tietäis mitä tekisin,jos plussa pärähtää..:/ eka97 mäkin alotin tupakoinnin uudelleen,koska mun tyttö on niin vaativa ja mulla palaa hermo.. Se auttaa mua jaksamaan..tosin nyt se tupakka ei ees maistu..

Täällä kans ratkesin tupakoimaan. Menee 10-15 päivässä. Ainoa "oma aika", mitä pojilta saa varsinkin kun isommalla on koliikkivaivaa. En ole aikeissa lopettaa ihan oman henkisen hyvinvoinnin kannalta. Lisäks mies polttaa niin se on myös yhteistä aikaa, jota myöskään ei ole liikaa :)

Mä alotin kans uudestaa polttaa :o ja poltan sillon ku mieli tekee, mutta en lapsen seurassa. Menee ehkä 10 tupakkaa päivässä.

Takaisin