"Tyhmät" kysymykset?!

Tai
Minäkin käsitin alkuperäisen viestin väärällä tavalla. Sen siitä saa kun lukee foorumia samalla kun imettää ja tekee ruokaa samaan aikaan ;) tuosta aiheesta on vaikea saada järkevä ja asiallinen keskustelu naapurin kanssa aikaiseksi, pienten lasten vanhemmat ovat harvoin valmiita vastaanottamaan kritiikkiä lasten kasvatukseen (unirytmi jne) liittyvissä asioissa. Varmaan itse myös jättäisin ventovieraan mielipiteet kuuntelematta. Kyllä kerrostalossa pitäisi pyrkiä elämään yhteisiä sääntöjä noudattaen, oli lapsia tai ei. Vaikea tilanne, heidän perheensä elää selkeästi eri rytmissä kuin lapsiperheet yleensä, jos iltavilli osuu puolen yön korville :/ meillä juostaan ja huudetaan klo 19-20 välisenä aikana eniten.

Tai vois olla, että kirjoitin eilen pahalla tuulella, eikä kukaan saanut mitään selville :3 sori :smiley-ashamed008

Niin siis mä peilillä kun katoin alapäätäni, niin se on ihan ummessa. Ja neuvolan täti ei sanonu mitään muuta kun et kyllä ne paikat palautuu mut et kysy lääkäriltä. No sain mä jälkitarkastus ajan kahen viikon päähän.
Ja tärkeimpänähän oli et mieti ehkäsy, miten mietit kun tuntuu ettei mikään sovi ja ne mitkä sopii nii ei estä muksujen tuloo.

Synnytyksen jälkeen voi olla alkuunsa vaikka mitä oireita, vaivoja ja ongelmia, joista suuri osa palautuu aktiivisella lantionpohjanlihasjumpalla. Ota asia ihmeessä puheeksi lääkärin kanssa, jos saisit vaikka aluksi lähetteen fysioterapiaan. Ja jos vaiva ei palaudu sillä, niin ainakin olisit aktiivisessa seurannassa ja saisit varmasti lähetteen eteenpäin nopeammin kuin neuvolan kautta. (Ainakin mun terkka on todella nihkeä antaan aikaa lääkärille.)

Täytyy sillon jäliktarkastuksessa sanoo asiasta ja pyytää lähete. Samalla vois jo kysyä et voisko oikeesti harkita tota rintojen pienennystä imetyksen jälkeen. Nää perkeleet kun on kohta polvissa roikkumassa :mad:

Mulla on ain ollu isot tissit ja roikkuvat. Saatika sitten ku loppuu tuo imetys... Joku rintojen kohotus vois ol paikallaansa. :shifty:

Heii!!! Onko teil ollu liberon vaipois mitää vikoja? Mihin voi tehä niistä "valitukse"? Löysin vaan jonku mihin voi lähettää spostia, mut en saa mitää vastausta sieltä!

pivi, just tein liberolle rekun kun teipit aukes 4 kertaa ja sitten oli eritteitä ympäriinsä. vastasivat sp:iin parissa päivässä

Meil oli ihan rytyssä osa vaipoista ja taitekohissa semmosia kovia kokkareita. No täytyy viä ootella.

Pivi mulla on kasvanu nää joka synnytyksen jälkeen eikä ne oo palautunu enää. Vaikee löytää kunnon liivejä koossa 75H :(

Meille tuli vähän maha kipuilua nukkuessa, mutta rela-tipat auttoi. Ja tosiaan eilen saatiin rota, yö meni ihan normaalisti.

Meillä tuli rota-rokotteesta normaalia runsaampaa puklailua, jota kesti pari päivää. Seuraavan päivän kakka oli myös löysää jopa maitokakaksi - melkein vettä siis. Mitään kipuilua tai käninää ei onneksi ollut kuitenkaan.

En tiiä johtuko rokotteesta mut täällä kakkailtumpneen otteeseen. Siis 4 kertaa päivässä. Ja venkku normisti kakkas kerta viikkoon!!

Takaisin