"Tyhmät" kysymykset?!

Mulla ainakin se et toinen käsi joko kannattelee typyä tai pitää rintaa ettei tyttö hautaa nenäänsä siihen :D

Kuin myös, toinen käsi kannattelee syövää vauvaa, toinen näpyttelee puhelinta.

Ehdinpä tänään googletella sen verran, että täällä jossain ketjussa mainitut pinniksen tassujalat löytyvät hakusanoilla Brio Vyssan Lull. Noilla siis saa pinnikselle keinuvat jalat, meidän neiti kun ainakin tuntuu tykkäävän liikkeestä vähän liiankin kanssa.

Mä löysin nimellä kuomuverho. Emmalla on edullinen malli (hinta n. 16 € vs. Dooky vajaa 40 €). Muitakin merkkejä toki on.

Itse oon huutonetistä löytänyt noista itsetehtyjä versioita 10-20e hintaan

Minä oon kans kahtonut että 19.90€ ja 24.90€ oli yksiväriset/kuvioidut Dookyt. Ei paha hinta mutta minä käytän harso-pyykkipoika -yhdistelmää (niinku ennen vanhaan...)
Olen kyllä hyvää vauhtia virkkaamassa omatekoista kuomuverhoa. Nuuka kun oon niin itse se on tehtävä. Tosin langat maksoi melkein tuon kakskymppiä, että nuukuuden lisäksi tyhmyys lisättäköön ansioluetteloon ;)

Miks mulla ei oo kiire? Mä teen varmaan jotain väärin :wideyed:
Ei mullakaan mikään kiire ole :-) tai sitten olen priorisoinut täällä notkumisen esim pyykinpesun edelle ;-) tänään täällä on kyllä ollut hiljainen päivä, ei taida olla ihmisillä ihmeemmin asiaa näin pääsiäisenä :-)

Mullakin melkein liikaa aikaa pyöriä täällä.. toki sen ajan voisi käyttää kotihommiin tms :facepalm::rolleyes:

Takaisin