"Tyhmät" kysymykset?!

Meillä on molemmilla ollut ruskeat syntyessään ja esikoisella muuttui sinisiksi ja sama taitaa käydä nytkin.

Mä taas oisin muistellut et se on kahteen ikävuoteen mennessä vasta, kun voi todeta minkä väriset silmät lapsella on. Voin toki olla väärässä, mutu vaan ois tämä.

Juu jostain luin (oisko ollu pampersin tai liberon sivuilta) että parin kk iässä alkaa vakiintua. Mutta yksilöllistä toki.
Vastasin nopeesti yhden sormen taktiikalla päivällä kun neiti ei tykänny yhtään (tyhmä äiti kattoo jotain ruutua kun minäkin oon täällä).

Mulla vaihtuu vielläkin välillä silmien väri itellä :grin Samoin näillä lapsilla vaihtuu vähän väliä silmien väri. Viimeks mulla vaihtu raskauden puoli välissä omien väritys. Mut yleensä se vaihtelee sinisestä harmaaseen ja siitä vihreeseen. Välillä on sekotusta noista :)

Siis kui me ei nyt päästä tosta karstasta eroon vaikka kuinka öljyän, pesen ja harjailen.!? Isin mielestä jäbän päänahka haisee ihan puliukolle... Onko mitään kikkakolmosia kellään että pääsis tosta karstaläntistä eroon??

Me pidettiin vähän taukoo öljyistä ja pesuista, niin sai päänahka levätä. Sit taas täyshoito. Viikko meni, niin ei ollu enää karstaa :)

Kuinka pitkään oot antanu öljyn vaikuttaa? Kannattaa kokeilla antaa olla ihan vaikka yön yli; reilusti öljyä tai perusvoidetta, puuvillapipo päälle ja anna vaikuttaa. Aamulla sitten rapsuttelet pehmenneen karstan pois harjalla, kammalla ja vaikka froteepyyhkeellä varovasti pyöritellen ja sit tietty tukan pesu. Voi tietty olla, että ootkin tehny just näin.

No öljy ei oo tehonnu. Taidan seuraavaks kokeilla sitä perusvoidetta tohon päänuppiin... :grin

Mä käytin Novalania. Meillä se ainakin toimi hyvin ja oli siisti levittää, kun ei valu toisin kuin öljy. 6h annoin olla ennen pois rapsuttelua.

Mitäs ootte mieltä, kun kihlattu on päättänyt viedä minut kylpylään viikonlopuksi, niin jokohan uskaltaa uida? Jälkivuoto on loppunut. Synnytyksestä reilu 1kk.

Mulle terkkari sano et uimaan ei saa mennä ennenkuin jälkivuoto on loppunut. Toki on se varmaan hyvä että lääkäri tarkistaa kohdunsuun tilanteen ennenkuin menee uimaan. Sen pitää kiinni kuitenkin olla ettei oo tulehdusriskiä.

Mikä on sen liinan/kankaan "virallinen" nimi, mikä laitetaan lastenvaunuissa siihen aukon eteen suojaksi tuulelta, auringolta tai vain näkösuojaksi? Meillä on tähän asti ollut tuollainen itse viritelty juttu, mutta nyt haluaisin hankkia sellaisen oikean. Siis sellainen, missä on ne renkulat, joilla sen saa tuohon kuomuun kiinni. Vaikea lähteä googlettelemaan, kun ei ole hajuakaan sen nimestä.

Takaisin