Helou! Oonko mä ainoo, jolla meinaa välillä käydä aika pitkäks kotona lorviessa? Joinain päivinä oon tosi energinen ja alan heti aamusta lähtien puuhailla kaikenlaista enemmän tai vähemmän hyödyllistä kotona. Toisina päivinä ei oo yhtään energiaa, ja nousen vaan aamulla ylös syödäkseni aamupalan, katon pari jaksoa jotain sarjaa, otan parin tunnin nokoset, herään entistä uneliaampana, ja sit vaan selailen nettiä siihen asti, että mies tulee töistä. On kyllä kiva olla tekemättä mitään ja ottaa päikkärit silloin, kun siltä tuntuu, mutta samalla oma saamattomuus turhauttaa, kun on aina tottunut käymään duunissa ja tekemään asioita vauhdilla ja tehokkaasti.
Huvittavaa sekin, että sit välillä kun on paljon sovittua ohjelmaa, kavereiden tapaamisia, neuvoloita, jne. mua ahdistaa, ettei ole aikaa levätä silloin kun huvittaa. :D Oon vissiin vähän jakomielitautinen... :D
Onko siis teillä yhtään samoja fiiliksiä? Ja ootteko keksineet jotain kultaista keskitietä?
Nimimerkillä, nytkin mulla olis pitkä lista kaikenlaista tehtävää kotona: pitäis siivota, järjestellä kaappeja, alkaa kirjoittaa vauvakirjaa jne., mutta ei vaan löydy inspistä aloittaa. Ennemmin tekis mieli lukea vaikka hetki jotain hömppää ja torkahtaa, jos silmät luppaa (ja nehän luppaa, kun yöunet on niin katkonaisia), mutta sit siitäkin tulee morkkis.
Nessu 34+5