Tännehän oli tullut lokakuisiin vaikka mitä uusia ketjuja, kun kävin kurkkaamassa! Pakko kommentoida tähänkin.
Mulla tänään eka lorvipäivä. Saikkua ei oo tarttenu pitää koko raskausaikana (paitsi pari hassua päivää keväällä flunssan takia), eikä tartte pitää myöskään loppuraskauden aikana. Äippäloma alkaa virallisesti syyskuun puolella, mutta pidän sitä ennen muita kertyneitä lomia, joten enää ei tartte töihin palata.
Oli tosi erikoinen tunne oll perjantaina vikaa päivää töissä, kun ei tiedä, milloin sinne taas palaa. Rakastan mun työtä ja oon siinä hyvä, toisaalta me on yritetty lasta vuosia, enkä halua mitään enempää kuin päästä elämään äitiyttä ja vauva- sekä pikkulapsielämää. Mutta on silti kummallista, että tässä ehtii todennäköisesti lököillä toista kuukautta kotosalla ilman aikatauluja tai mitään, ennen kuin vauva tulee! Koko aikuisiän olen aina ollut töissä ja sitä ennen opiskellut, joten joutenolosta ei ole kokemusta. :D
Onko ryhmässä muita, joilla olis sama tilanne ja jännän epätodellinen fiilis? :)
Ihanaahan tämä silti on. Olo on hyvä, kunhan vessa on lähellä eikä tartte tehdä mitään fyysisiä ponnistuksia (aiheuttavat suppareita). Niinpä aion kaikessa rauhassa hemmotella itseäni, laitella vauvan huonetta valmiiksi, pestä lapsen vaatteita ja petivaatteita käyttökuntoon ja ihan vaan opetella hidastamaan.
Nessu 31+4