Minä olen ollut saikulla rv.22 lähtien. Teen raskasta ja vauhdikasta hoitotyötä akuuttipuolella. Olin aivan poikki,kun yöt on jo sieltä asti mennyt penkin alle. Olen kärsinyt rajuista närästysvaivoista. Töissä olin sitten pyörtyä ja päässä sumeni vähän väliä. Koin tietenkin huonoa omaa tuntoa, kun jo siinä vaiheessa jouduin luovuttamaan. Neuvolantäti lohdutti että kyllä sitä kerkee vielä töitä tekemään, että raskaus ja vauva on nyt prioriteetti nro. 1.Mun työssä ei ole mahdollisuutta kevennettyyn työhön, vaan kaikki tekee samaa. Nosteluja en ole pystynyt tekemään enään pitkään aikaan, heti tuntuu liitoksissa ja kohdun kiinnikkeissä. Vaikka työssäni olenkin nostellut 15 vuotta. Kaikki on niin yksilöllistä. Nyt kesälona lopussa ja 3 viikkoa saikkua ennen ä-lomaa. Hienoa, kun te olette pystyneet pitkään työelämässä olemaan, mutta kannustan hakemaan saikkua sille muutamalle loppuviikolle, jos ja kun alkaa vaikeata olemaan. Ei siitä väkisin työssäolemisesta kultaista kruunua saa. Ja muutama viikko saikkua ei maata kaada. :) mulle kun niitä saikkuviikkoja tulee yhteensä 9 :/ mun raskaus ei oo ollut niin ruusuilla tanssimista, paljon vaikeampi kuin esikoisesta, mutta lopussa kiitos seisoo :) tsemppiä ja voimia teille kaikille. (Nyt rv. 32 menossa)