Turhanpäiväiset kapistukset

ei se lansinoh hukkaan mene! on varmaan maailman parasta huulirasvaa, kynsinauharasvaa jne mihin vaan keksii sitä töpsötellä.. :)
 
Lansinoh on parasta!! Tällä hetkellä turhimmalta tuntuu rintapumppu, en saa sillä juuri mitään tulemaan. Sitteri on kans ollut vähän turha. Samoin 50-koon vaatteet :D Nyt on jo yks iso laatikollinen pieneks jääneitä vaatteita. Osa 56-senttisistä mahtuu vielä ja jotkut 62 senttiset on jo käytössä. Iiiiso poika :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Lansinoh oli mullakin ekan viikon pelastus! Nyt sitä ei enää tartte..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä on ihan hirvittävästi liikaa vaatteita. Oon ostanu niitä kirpparilta ja alesta, aika vähän ihan normaalihinnalla kaupasta.
Lahjaks me ei (ainakaan vielä) olla ihan älyttömästi niitä saatu mutta käytettyjä tutulta kylläkin ja mulla on aivan käsittämätön määrä esim 62- kokosia vaatteita. Ehtiiköhän noita ees käyttää? Tosin mä oon niin turhamainen et ilahdun aina kun saan pukea vauvalle kivat vaatteet päälle ja kun huomaan että ei oo kiire pestä niit vaatteita kun puhtaita on vielä korissa...
Meillä turhia on kaikki muut pullot paitsi MAMin eli pari Aventia ja ihan tavallista.
 
Imetystyyny on ollut meidän pelastus!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja vaatteita meillä on ehkä jopa liian vähän, ainakin näitä 50-56kokoisia. Vähintään joka toinen päivä saa pestä pyykkiä vain bodyjen takia.62 kokoa on sit isompi arsenaali mut pitää ehkä ostella vähän lisää vaatteita kunnes ne sopivat

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on Carriwellin mahavyö synnytyksen jälkeiseen käyttöön, sen pitäisi auttaa erkaantuneita vatsalihaksia löytämään toisensa. Muuten ois varmaan hyvä, mutta ihan mahdoton käyttää helteellä. Viileämpinäkin päivinä se saa mut hikoilemaan mielettömästi. Ja sitä pitäisi kai pitää koko ajan 6 viikon ajan. Ei taida onnistua.

Lansinoh-näytepakkaukset olisivat riittäneet mullekin. Pumppua ja maidonkerääjiä en ole käyttänyt, mutta ehkä myöhemmin, että mieskin pääsee syöttämään. Rintakumit on turhia. Imetystyynyä en jostain syystä ole edes kokeillut vaan käytän toista isoa tyynyä.
 
Tulin nyt kokeilleeksi imetystyynyä, ja sehän onkin tosi hyvä. Ruksitaan se pois mun turhanpäiväisten listalta. Hiostaa vähemmän kuin tavallinen tyyny, ja lapsella on tosi soma asento tossa.
 
mä kokeilin esikoisella imetystyynyä, mut en kans millään oppinu käyttää sitä.... hartiat tuli kieeks ja vauva oli ihan hassussa asennossa aina, eikä tuntunu kunnolla saavan otetta tissistä.. muutenki itellä hassu olo ja asento... annoin sen sit eteenpäin, mut jälkeenpäin tullu mieleen, et olisko se ollu liian paksu? ku oon tällai paatintappi ja lyhyt selkänen, niin olisko sit pitäny olla pienenpi/lituskampi....?! mut mulla tavan tyyny hoiti asian, niin en meinannu tälle toiselle enää uudelleen hankkia :) mut olis kyl ehkä kiva kokeilla................
 
Mulla on suht ohut banaanin mallinen imetystyyny ja must tää on ihan ehdoton.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen huomannut, et ne jutut mitkä oli esikoisen kans paljon käytössä, ei nyt olekaan! Vauvat on niin erilaisia!
Nyt olen käyttänyt paljon imetystyynyä. Rintapumppua en ole käyttänyt ollenkaan. Sitteri on edelleen varastossa, mutta otan varmaan käyttöön kunhan alotellaan kiinteiden syömistä.
 
Joo, mä oon vaan hurjan huono käyttämään Lansinohia tai muita tököttejä, huulirasvatkin jää kassin pohjalle tai häviää. Ja kaikki rasvapurnukat vanhenee. Sit käytän jos on pakko esim. nännit verillä ja siihen se sit jäikin.

Meille on tuotu niin paljon vaatteita ja leluja, et mietin ehdinkö käyttää niitä vauvalla. Äityspakkauksen vaatteet saattaa jäädä vähäiselle käytölle eikä sen niin pitänyt mennä :sad001 Kunpa ihmiset kysyis hiukan mitä tarvitaan ettei tuu kuutta 56 cm bodya kun niitä on jo ennestään.
 
Esikoisen ajalta vois sanoa turhaksi nää tämmöset sinkkivoiteet ym. Meillä ei ainakaan punaiseen pyllyyn aikoinaan auttanut vaan juurikin vesipesu ja ilmakylvyt.
Muuten ei kyllä kauheesti oo mitään turhaan tullu (ihme kyllä) hommattua! :D
 
mä oon taas yks niistä sinkki-voiteen puolesta puhuja :grin käytän itekki (kuten talkkiakin)..... mut meil ei esikolle käyny Bepanthen ollenkaan, eikä käy vieläkään... tulee näppyä.......
 
Meillä turhista turhin vempele on ollu mobile! Ja monen turhake on ollu meillä mitä mainioin, vaipparoskis! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja kantoliina on tähän asti ollu tosi turha!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Rengasliina on ollut meillä huono.. en saa tuota poikaa siihen oikein mitenkään..
 
Meillä vaunut... Niin hyvin niissä viihdytään!

Ostin just eilen pojalle mobilen ja se näytti lähinnä pelottavan vauvaa! Nyt pitää soitella sitä huoneen toisessa päässä jotta silmät lautasina tuijottava pikkuherra tottuis :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vaunut on meillä hintaansa nähden olleet hävettävän vähällä käytöllä. Kaupparattaat on erikseen ja ne on just hyvät. Sitterissäkään ei kauaa viihdy, mutta lelukaari on pojun mielestä tosi hauska. Mobile on ihan ok jos sitä joskus muistais pitää päällä, tutit on turhia ja amme on kohta liian pieni. Vaipparoskis on hyödyllinen!
 
rengasliina on kätsy isommalla, kun saa lonkalle. Liinaa ja reppua on käytetty paljon. Babybjörni on kirppiskamoissa.

sitteri meni jo eteenpäin. Vaunut on olleet aika vähällä käytöllä helteiden takia eli lähinnä lenkillä ollessa, mut ilmojen viiletessä on mukava laittaa vauvaa ja kolmosta ulos nukkumaan. Rintapumppu on lainattu muualle ja imetystyyny on vaatekaapin päällä, pitäskin laittaa myyntiinmeneviin tavaroihin se. En tällä neljännelläkään osaa käyttää sitä.
 
Takaisin
Top