Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo oon kyllä ilonen siitä että oon näinkin lyhyeessä ajassa saanu vähenettyy näin kin paljon siihen verrattuna että oon polttanu niin kauan ja niin paljon.. Mä oon melkeen valmis mielummin kärsimään sen päänsäryn kun että ottaisin jotain särky lääkeitä koska ne on mun mielestä ihan turhia, ohi se kumiski menee jossain vaiheessa.. Oon töissä hotelli ja ravintola alalla ja ennen raskautta tuli juotuu 10-15 kuppii kahvii päivässä ja oon onneks onnistunu vähentää sen nyt 3 kuppiin päivässä.. Juon aamulla 2 kuppii ja sit päivällä yhen kupin. Mä en juoa kahvia sen takii että se piristäis vaan sen takii että se on nii helkkarih hyvää 
Oon todella ylpee teistä kaikista jotka on lopettanu. Mulla on vaan onnistunu vähentäminen, mut oon kuitenkin ite tyytyväinen siihenkin.
Toisaalta jos nyt lopettaisin, kun hormoonit heittelee, nii mua ei kattelis kukaan täällä. Kuitenkin hermot kireellä esiteinin kanssa ja kaks muuta välillä kiukuttelee siihen malliin, et monta kertaa yrittäny lahjottaa kavereille noita :D Ja joka raskaudessa oon polttanu, mut vähentäny huomattavasti.