Tupakointi ja sen lopettaminen

Mä myönnän myös et en oo kokonaan pystyny lopettaa. Joka tupakin jälkeen huono omatunto. Miten se on niin vaikeeta.. vähentäny oon kans mut olis niin siistiä kun pystyis lopettaa. Hirvee ittensä syyllistäminen kun on heikko itsekuri.
 
Onneks edes vähentään! En tiedä olisko sulle apua lopettaa rööki kesken? Mä kun lopettelin, tumppasin heti, kun tun tuntu, että nyt oon saanut mitä hain. Välillä sit tietty tuli vedettyä posket lommolla puolet filtteristäkin, mut toi vähentää kans vähän.

Mut kyllä mä niiiiin meen röökille heti, kun neiti alkaa hengittään omilla keuhkoillaan! Edes sille yhdelle (=muutamalle) ennen kuin maito nousee!
 
Joo oon kans tehny sitä et tumppaa vaan just ku on muutamat henkoset vetäny. Nyt aski loppu ja koitan olla ostamatta uutta. Niin toivon et ees muutama päivä menis ilman. Onneks on töitä ja siel en polta ja pikku flynssayskä iskemäs niin jos niist sais apureita :)
 
Mä tässä yks päivä mietinki että oonkohan mä ainut joka tässä meijän helmi porukassa vetää röökii vielä.. mäki oon vähentäny mut en oo pystyny lopetaa kokonaan vaikka niin haluaisinkin.. mulla kin huono omatunto joka kerta kun sytytän sen tupakan mut oon ajatellu asian niin että yritän vaan olla renosti enkä tuotaa itteleni mitään lisä stressiä siitä.. tosi hyvinä päivinä meneen "vaan" 10 röökii ja huonoimpina päivinä menee sit enemmän.. sain mieheltä kin hirveet haukut ja varmasti ihan syystä kun poltan.. mut sehän ei auta asiaa että se ite kans poltaa.. poltan ihan vaaleiman vihreetä kenttiä jossa on 1mg tervaa 0,1mg nikotiinia ja 2mg hiilimonoksidia eli kaikista miedointa mitä ärrältä saa.. ja parempi s kin kin vetäis jotain nortii tai punasta malluu.. Väärin mä teen kun mä ylipäätänsä poltan mutta itepähän kärsin siitä asiasta nyt ja tulevaisuudessa.. Mä hyväksyn mun oman lapsen just sellasena kun se on ja ei ainakaan vielä löytyny mitään poikeavaa kun käyntiin rakenne ulrtassa..
 
Mä lopetin polttamisen 13.7. Kyllähän se kolme yritystä vaati, mutta on sen arvoista. Mies lopetti myös polttamisen ja rahaa säästyy semmonen 400 euroa kuukaudessa meidän taloudessa nyt :)
 
Täällä kans yks edelleen polttava tunnustaa tekonsa. Vähentäny oon, mut ei tosta lopettamisesta tuu mitään.
Töissä polttaa koko meijän porukka ja kotona mies ja kaikki naapurit. No mulle riittää taas tämä ja ilman omaa stressiä. Neuvola tuntuu kantavan sen stressin mun puolesta :)
Ja poltan siis sätkiä niin joutuu tekeen vähän töitäkin sen tupakan eteen.
 
Mulla on ihan tarpeeks stressin aiheita jo muutenki kuten vuoristorataa menevä parisuhde, työ stressi ja äitin sairaus joten jos tässä pitäis vielä tupakka kin jättää kokonaan pois nii en haluis edes tietää minkälainen hirviö musta siinä vaihessa tulis...
 
Me laitettii veto pystyy ja lopetettii kavereiden kanssa kimpassa 1.1. Lopettaminen oli yllättävän helppoa ja poltin vaan työmatkalla. Keväällä kuitenki mun isoäiti kuoli ja ratkesin taas. Sovittii miehen kanssa, että lopetan hautajaisten jälkeen. Mua harmitti tosi paljon ratkeeminen. Onnistuin lopettamaan sen toisenki kerran toukokuun lopussa. Eikä oikeestaa oo ollu vaikeetakaan. Nyt mua toki pelottaa, että mitä sitte ku vauva syntyy?! Pystynkö olla polttamatta niiku haluan?
 
Mä lopetin viikkoo ennen ku sain tietää odottavani ja välillä kyllä tekis mieli vetää parikin tupakkaa kun hermot menee ja tiedän että ratkeen siinä vaiheessa kun neiti on pihalla :/
 
Ompas ollutkin taukoa edellisestä käynnistäni. Tulinkin siis kertomaan myös omat kuulumiseni :) sillon plussan jälkeenhän se varsinainen tupakointi loppui, kiukun puuskissa saattoi yksi välillä palaa, mutta syyllisyys oli hirveä, välillä saattoi mennä monta päivää ilman ja sortua taas.. Mutta sitten sen tajusin, rv12 ultrassa kun näin oman pikkuiseni, sillon iski todellisuus ihan tosissaan, tämän satunnaisen tupakoinnin lopetin kuin seinään! Nyt menossa rv 24 enkä yhtäkään savuketta tuon ultran jälkeen ole polttanut, eikä yhtään tekisi mielikään, yäk! Voin siis hyvillä mielin olla ylpeä itsestäni, haluan tarjota pikkuiselleni hyvän alun :Heartred toivon että muutkin onnistuvat tavoitteissaan :)
 
Takaisin
Top