Tunnetteko pienen liikkeet?

No nyt on vauveli kyl taas samassa asennossa mahassa ku aikasemmi, painaa nii pirun kipeesti ja ilkeesti oikeenpuolen kylkiluihi :confused: istuminen on kyl yhtä tuskaa ku sillo painaa pahiten eikä koko aja jaksais maata, seistä tai istuu selkä iha tikkusuorana.. :rolleyes:

Musta tuntuu myös että vauva olis eilen tehnyt jotain kuperkeikkaa ja yllättäen potkut tuntuikin ihan eri puolella kuin tähän asti :eek: Aiemmin on potkinut selvästi ylös oikeelle kylkiluihin musta itsestäni katsottuna, eilen tuntuikin yllättäen ensin sellainen myllerrys, jonka jälkeen liikkeet tuntui tuolla vas.sivussa, aika alhaalla. Mutta tuntuisi että yön aikana on taas käännähtänyt oikein päin.. No, maanantaina on neuvola niin ehkä siellä taas selviää miten päin sitä ollaan :) Itse en jotenkin kauheasti osaa tunnustella miten siellä ollaan, liikkeiden tuntumisesta teen vaan omia johtopäätöksiä :confused::)

Tänään ultrattiin ja lapsi on siirtynyt menosuuntaan ihan kunnolla, pää alas päin :) mittojenki puolesta mennään lasketulla ajalla. Minusta tuntuu että lapsella alkaa olemaan mahassa ahdasta, jonka takia liikkeet vähenee. Oli ihana kuitenkin nähdä että lapsi on kunnossa. Ja tyttö on kuulemma tulossa! :)

Eilen illalla päästiin taas miehen kanssa ihastelemaan ja naureskelemaan, kun tyyppi puski ilmeisesti peppuaan melko voimakkaasti ja pitkän aikaa hieman mun navan yläpuolella oikealla... kauheeton pallo :grin

^ Täälläkin vauva välillä venyttelee, tuntuu kun mahaa venytetään sisältäpäin moneen suuntaan yhtä aikaa :)

Tuntuuko se teistä välillä pahalta se vauvan mutkuuminen siellä mahassa? Mulla koskee välillä kun oikeen laittaa tsempalot pystyyn ja yrittää tulla mahanahkojen läpi:eek:

Kyllä tuntuu, sattuu oikein välillä. Hävettää jossain kaupassakin mennä ku kunnolla polkaisee tonne jonnekin kylkeen ja melkein hyppään ilmaan ja vingahdan. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kans tuntuu et vauva venyttelee välillä kun jalat painaa kylkiluihin ja pää tai hartiat tai mikälie painaa tonne alas ja virtsarakkoon. Onneks ei tee sitä hirveen usein ja se kestää vaan hetken. Tää meijän vauveli on aika rauhallinen yksilö. Liikkuu toki joka päivä vähän väliä mutta liikkeet on aika rauhallisia ja ihan kunnon potkuilta oon kyllä välttyny kokonaan. Ja mitkään vauvan liikkeet ei oo mua sattunu eikä kyllä pahaltakaan tuntunu. Ihan hauskaa on niitä liikkeitä seurata. Hikkaamaan tyttö on kuitenkin kova ja se välillä vähän pistää ärsyttääkin kun jonakin päivänä vauva saattaa hikata vähän väliä. No sillon koitan vaan ajatella sen positiivisen puolen et keuhkot siellä kovaa vauhtia kehittyy :)

Minäkään en oo sellasia kunnon potkuja bongannu ku pari kertaa, lähinnä tän liikkuminen on sellasta möyräämistä ja pyörimistä, mikä näkyy mahan päällä. Enkä erota esim mitään jalkaa selkeesti mahan läpi tai muuta, ainoastaan pään näki sillon kun oli vielä perätilassa ja työnsi päätään ylöspäin tuossa tissien alla.
Ainoa epämiellyttävä liike on kans just tuo venyttely, et tuntuu sekä ylhääl et alhaal.

Täällä lähinnä möyrytään aika rauhallisesti, välillä tulee vähän kovempaakin potkua mutta ei se satu, vähän vaan epämiellyttävältä saattaa joskus tuntua.

Ei tämäkään asukki nyt mitenkään järkyttävästi potki, mutta tuo möyryäminenkin käy joskus tosi kipeetä. Ja tuo venyttely :D sillon pitää yrittää vaan vetää syvää henkeä, tuntuu kun hengityskin hankaloituis :D

Täällä on tosi rauhallinen muksu myös... Pari kolme kertaa päivässä antaa kuulua itsestään, välillä pelästyttäny mut kunnolla... Lääkäri sanonu vaan et jos alusta asti ollut liikkeet samaa luokkaa niin ei syytä huoleen ja et se liikelaskenta on ihan turhaa tän pienokaisen kohalla :P en tiiä johtuuko sit perätilasta...

En muista, että esikoista odottaessa liikkeet ois sattunu, sillon istukka oli edessä. Nyt muutaman kerran tehny kyllä tosi kipeää ja istukka on tällä kertaa takana.. eli itse ainakin huomannut sellaisen eron..

Esikoinen rauhoittu aina isänsä silittelyyn.. tai kun isäntä tuli yöllä viereen ja otti miut kainaloon, niin et laitto käden masulle niin neiti aina motas kättä :grin melkoinen isäntyttöhän tuo on kyllä sitten alusta asti ollukin.

Tää tyyppi on aika vaihteleva..yleensä rauhoittuu hetkeks aina kun mies silittelee ja sitten jatkaakin tsempaloitaan...

Melko rauhallista liikehdintää on kyllä nykysin jo..sellaista aaltoilevaa möyryämistä vaan, välillä helahtaa ilkeesti häpyluulle ja just niitä sukkapuikko -tuntemuksia tulee liikkeiden kanssa mut ei kyl muuten silleen ilkeeltä oo tuntunu liikkeet.

Ei ihan ole teeman mukanen.. mut silti sopii tänne. Oli ihanaa tänään, kun Taneli oli kengurussa ja alko siinä sit havahtumaan ja sit liikutteli jalkojaan ja ojenteli käsiään, niin oli vaan jotenkin ihanan liikuttavaa ajatella, et hetki sit poitsu teki sitä sisäpuolella ja nyt hän oli siinä livenä venyttelemässä.. :)

KIva Lunastar että ootte jo päässeet sylittelemään pienen kanssa, kuinka hän muuten voi? ( ei tarvitse vastata jos koet liian tungettelevaksi kysymyksen)

^ Laitanpa itseasiassa tuonne kesäkuun kuulumiset -ketjuun vastauksen, kun sinne sopii paremmin :) Ja ei ole liian tungetteleva kysymys :)

Joo oliskin muuten sopinut sinne paremmin. Noh, ehti jo mennä kesäkuun ketjuun. Laitan sit vaikka vähän tarinaa tuonne ketjuun muutaman päivän päästä :)

Takaisin