Tunnetteko pienen liikkeet?

Juu mulla ei oo kyllä mitään hajua noista rytmeistä, tuntuu kanssa että vauva liikkuu eniten aina aamupäivällä kun oon heränny ja illasta ja samoin sit kun meen nukkumaan. Jotain liikettä on toki melkein koko ajan mutta kunnon myllerrykset noin, ei mitään tarkkoja kellonaikoja. Eilenkin illalla mulla reilusti venähti nukkumaanmeno kun mieskin on taas yövuoroissa niin heräsin äsken vähän jälkeen klo 11, enkä oo kyllä yöllä/aamulla heräilly liikkeisiin/pissalle tms :eek::grin Asentoa vaihtamaan pari kertaa, that's it :)
 
No juu kyl täälläkin noi muksun touhut on sit ihan kaikkee muuta kun kutittelua!! Kyllä ääntä lähtee mammalta välil ku alapäätä "kourasee" niin maan perkeleesti! :grin
 
Ja hei tää hikka nykyään! Koko maha hölskyy edestakaisin ja sit kun vauva tekee hengitysharjoituksia niin maha nousee ihan kunnolla. :D vois tulla jo ulos hikottelemaan.. :P


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
meijen vauva on yrittäny tänää teräsmies asentoa useamman kerran ja saakeli kun teki kipeetä!
 
Mä niin toivoisin että tuntisin edes osan noista teistä inhoiltakin tuntuvista tuntemuksista, mutta kun ei niin ei. Tänään liikelaskennassa huimat 0, 4 ja päivystyksen käyrillä 3 liikettä, eikä juurikaan muita tuntemuksia venyttelystä tai mistään muustakaan.
 
Aloin olla jo melkosen huolissani tänään, kun ei ollut liikkeitä tuntunut koko päivänä. Mutta nyt jumppaa sitten oikeen sydämensä kyllyydestä!! Haaroväliin ja ylävatsaa, yhtäaikaa ja niin pirun kipeesti! Uskotaan, uskotaan! Kaikki on hyvin! :)
 
Åke, joo, vaikuttaa siltä että vauvalla olisi kaikki ok, tosin ultraa ja käyrää tarkempia tutkimuksia ei ole kuun alun jälkeen tehty. Kukaan ei kerro mulle mistä vähäliikkeisyys johtuu, etenkin kun ne liikkeet vähäni yhtäkkiä. Joka lausunnossa on että liikkuu ja reagoi tökkimisiin, mutta liikelaajuus on tosi pieni ja liikkeet verkkaisia. Itse pyörittelee eri skenaarioita nivel-ja lihassairauksista, kehitysvammaisuudesta jne mutta kukaan ei ota kantaa niihin edes suoraan kysyttäessä.
 
Vasemmalle puolelle potkii täälläkin välillä navan kohtaan. Kummasti vielä löytyy tilaa potkimiseen/ venyttelyyn vaikka pari viikkoa laskettuun aikaan :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ylpeät isosiskotkin ovat päässeet näkemään ja tunnustelemaan vauvan myllerryksiä :)
 
Hui ku täällä säikähettiin lauantaina ku illalla tajusin et en oo koko päivänä vissii tuntenu mitää liikettä masussa, no äkkiä sit kaikkee makeeta join ja karkkia söin ja makasin kylellää ja mahaa tökin ja painelin mut ei, ei liikkeitä! (Normaalisti aina saa jonkinäkösen liikkeen potkun takasi ku mahaa tökkäsee) ite aloin jo olee itku silmässä ja mies etti dopplerin kaapista (onneks hommasin sen sillo alussa!!) ja käytii sillä kuuntelee ni heti löyty onnels sydänaäänet ja hilkaki tuli sit vauvalle siinä samalla. Siinä sit aikamme kuuneltii ja alko vihdoin tuntumaa pientä liikehdintää! Huh! Kyllä säikäytti ja heti alko kaikki pahimmat ajatukset pyörimää päässä! Ja eile ja tänää liikkunu ja potkinu iha normaalisti onneks!
Just mietin et miul oli lauantaina tosi paljon supistuksia(harjotus) ni vaikuttikoha ne sit siihe et pikkunen oli rauhallisempi eikä paljo liikkunu.. No niin tai näin, nyt liikkuu hyvin ja säikähyksellä selvittii:)
 
Mulla ei ole ollut tietääkseni vielä ollenkaan supistuksia, mutta olen huomannut myös, että vauvan liikkeet on vähentyneet. Välillä olen oikein joutunut tekemään liikelaskentaa, kun on tuntunut, ettei liikkeitä tunnu. Laskennan yhteydessä kuitenkin liikkeitä on tuntunut, tosin ei yhtä voimakkaasti kuin aiemmin. Epäilen, että vauva on vaihtanut asentoa, koska potkujen kohta on vaihtunut alemmas, joten tiedä sitten vaikuttaako sekin liikkeiden tuntemiseen.
 
Eilen kävin neuvolassa, kaikki muuten ok mutta epäilivät pissatulehdusta o_O empä tullu ajatelleeksi että tuo selkäkipu ja ihmeellinen mahakipu vois johtua siitäki.

Tämä on ärsyttävää, kun olis kauheasti energiaa tehä kaikkea, mutta niitä oikeita voimia ja jaksamisia ei ole.. tulee turhauttava olo kun minusta ei ole enää mihinkään :D
 
Musta tuntuu että liikkeet on nyt vähentyny jonkun verran. Liikkeitä kyllä tuntuu päivittäin edelleen, mutta ne on harventunu ja vähentyny. Pitäny oikeen välillä mennä lattialle vas. kyljelle tunnusteleen et vieläkö siellä ollaan hengissä.o_O Kyllä sieltä sitten ne 10 liikettä tulee alle tunnissa kuitenkin. :grin Liikkeet on kyllä paljon pienempiä ja hankalempia tunnistaa kun ennen. Mistä lienee sekin johtuu? Tilan puutteesta vai onko joku vikana? :confused:
 
Kai se tilan puute alkaa rajottamaan niitä kovempia liikkeitä tässä vaiheessa. Tämä vauva ei oo kyl missään kohtaa oikein kunnolla potkinut kuin ehkä pari kertaa, on vaan sellasta möyrimistä ja jaloilla painelua, ja ne kyllä tuntuu hyvin selkeesti ja kovaa vieläkin. Mut ilmeisen hyvät unenlahjat on mulla, kun mies joku päivä sano tunnustelleensa illalla pitkään vauvan möyrimistä mahan läpi ja sano sen olleen tosi voimakasta, ja mä vaan nukuin enkä tienny mistään mitään :p
 
Joo ei mullakaan liikkeet tunnu enää samalla lailla. Ja on vähentyny aika paljon, jouduin käymään päivystyksessäkin ku en millään saanu liikkeitä laskettua kun muutaman. Mut ei mikää ihme, en mäkää kauheesti pyöris ku pää alaspäin joutuu hengaa pienessä paikassa ku ite painaa kuitenki 2,5kg ja toisella puolella vielä tilaa vie toinen samanlainen :rolleyes:
 
Takaisin
Top