Tunnetteko pienen liikkeet?

Minullakin silloin harvoin kun tuntuu, niin istuvassa asennossa ja useimmiten autossa, jostain syystä.

Eilen tuli parin minuutin sisällä useampi potku samaan kohtaan, viimeisien pystyin jopa näkemään :love7
Sitten kun käskin miehen ja tyttären paikalla niin loppui kuin seinään. Edelleen liikkeet epäsäännöllisiä, tällä viikolla oli pari päivää ilman yhtäkään tuntuvaa liikettä. Nyt siis 19+4.

Todennäköisesti se "syke" mikä mahan läpi tuntuu tai näkyy ni johtuu istukasta. Siellä on todella voimakas verenvirtaus käynnissä=)

Rv 17+5 menossa ja ei oo vielä tuntunut mitään, joka ilta parisen viikkoa yrittänyt kuulostella, mutta ei kyllä mitään siihen viittavaakaan.. ehkä tulevina viikkoina sitten..

Aijaa, no se kyllä sopii kuvaan. Samoissa kohdin tuntui jo kuukausi sitten jotain enkä sitä kyllä mitenkään vauvan liikkeiksi ajatellut. Semmoista elohiirimäistä tunnetta. Mielenkiinnolla odotan ultraa, että onko istukka tosiaan siinä kohdassa.

Mulla tuntu ekat liikkeet viime viikolla joku päivä, nyt sitten on sellasia satunnaisia muksahduksia silloin tällöin, ei vielä ees päivittäin...

Muokattu viimeksi:
Eilen illalla, kun olin nukkumaan menossa, kuuntelin masussa käynyttä kuplintaa. Ja sitten ihan ensimmäistä kertaa tunsin kädellä hennon töytäisyn :) nyt viikkoja siis 19+5. Ensi viikolla toinen ultra ja toivottavasti juniori suostuu kertomaan, onko tyttö vai poika.

sanko, joo mulla ainakin tuntuu kanssa oma syke kun laittaa käden vatsan päälle.

Eilen kun oltiin miehen kans ystävänpäivän kunniaks ravintolassa syömässä niin tunsin ensimmäistä kertaa ihan kunnolla liikkeet. Nyt sitten tänään oon niitä tuntenut myös et eiköhän ne ala nyt sit joka päivä tuntumaan. :) Tätä oon odottanutkaan nyt sit odotellaan sitä et toi vauvan isikin ne tuntis. :)

Mies tunsi tässä 19 ja 20 viikkojen vaihteessa liikkeet kädelleen :Heartbigred Nyt on alkanu ihekin huomaamaan et tyyppi möyryää päivälläkin ja rauhottuu sit taas tuonne iltaan asti ja pitää kunnon iltarallit (sillon mies tunsi) ja aamuyöllä kun en nykyisin saa nukuttua muutenkaan niin havahdun pinkeeseen mahaan ja kohta taas pienet äksönit toisella masussa... aaaawwww:Heartred

Mie oon kanssa pari viikkoa tunnistanut vauvan liikkeet, välillä on sellaiset yömöykkäjäiset vuokrayksiössään että oksat pois <3 Oon kuitenkin huomannut että aika paljon vaimentaa tuntemuksia se että istukka on edessä tällä kertaa. Mielenkiinnolla odotan, että minneköhän suuntautuu loppuvaiheessa potkut, saakohan tämän äitin sisäelimet kylmää kyytiä sitten kun kaverilla alkaa olla kunnolla voimaa potkuissaan :).

Liikkeet ovat tuntuneet jo parisen viikkoa...tilaa tuntuu olevan rymytä ja välillä tuntuu, että tyyppi ottaa oikein vauhtia seinistä ja sinkoaa itseään pitkin poikin :happy093Saa nähdä, onko pieni samanlainen meuhkaaja kuin pienin isosiskonsa, hän kun sai napanuoran solmuun ja kahdesti kaulan ympäri :confused:

Nyt kun kuuli että tyyppi on perätilassa, ja istukka edessä, osaa ottaa likkeetkin paremmin. Semmosena "mäjäyksenä"tuntuu tuolla jossakin, ei mitenkään napakkana potkuna tms. Ja onhan näitä sit jo tuntunutkin jonkin aikaa :rolleyes:

Tänään tuntui aamulla sellainen hassu sarjamuljahdus, että se oli varmaan joku kuperkeikka? :p Muuten potkut tuntuu edelleen siis säännöllisesti, monta kertaa päivässä :Heartred Tosin mies ei ole onnistunut vieläkään niitä tuntemaan kädelleen masun peitteiden läpi...

Takaisin