Tunnetteko pienen liikkeet?

Minä en oo varma, mutta tänään, kun mentiin sänkyyn makoilemaan, niin ihan kuin olisin pieni höyhenen kevyt liike tuntunut :Heartred Esikoinen ja menossa 13+1. Voih! Mieskin tunsi liikkeet, kun laittoi käden masulle. Ja siitähän se vipeltäjä riemastui. *onnenkyyneleet valuu*
 
Saatoin ehkä tuntea ensimmäiset liikehdinnät, la-iltana. Oli sellanen jännä "sarjakuplinta" yhdessä kohdassa alavatsaa. Mutta sen jälkeen ei mitään!
Nyt jo kolkuttelee 18. raskausviikko eikä kai mitään... Tai sit mä en vaan tunne, en tainnu esíkostakaan ihmeemmin tuntea, tai sit ainakaan tunnistaa... Sillon tais mieskin jo jonkin aikaa tuntee käteen, ja mä en muka uskonu. :oops:
 
Täällä on nyt viikon ajan tuntunut pienen liikkeitä ihan kun joku kutittelisi sisältä päin :) nyt rv16+0
 
Mä oon joo kuullu dopplerilla liikkeitä, kajahtaa ihan kivasti korvaan kun se siellä liikuskelee :grinTunsit ekat hipaisut rv14 kun makailin selälläni :Heartred Doplerin kanssa tuntenu selvemmin kun sillä on painanu mahaa samalla niin tuntuu jämäkämmin ne liikkeet ja kuulee samalla potkut, ihanaaihanaa näin alussa jo :) Esikoisesta tunsin rv 17+4
 
Tänään rv 17+4 (esikoinen tulossa) enkä vieläkään tunne muuta kuin epämääräistä kuplintaa... ja ihan kuin olisi elohiiri välillä masussa. Mutta en siis edelleenkään voi 100% varmuudella sanoa että se on tuo masutyyppi joka möyrii, en siis tunne mitään selkeitä potkuja.
 
Mä tunsin ekat liikkeet 15+ jotain, kun olin viettänyt päivän kylpylässä ja illalla sitten maakuulla hotellihuoneessa tunsin ekan ihan selvän liikkeen. Nyt 17+1 niin liikkeet on voimistuneet ja tunnen päivän aikaan monia potkuja! Mieheni ei ole viel tuntenut mahan päältä mitään.. Mites teillä muilla? Onko teidän kumppanit jo tuntenu jotain pienen kummun päältä? :)
 
Itse tunsin esikoisesta ekat liikkeet viikolla 20.vielä en ole myöskään tuntenut tästä liikkeitä selvästi ja menossa 15+3.
 
En tunne minäkään vielä mitään. Välillä yritän kuulostella, mutten kyllä keksi mitään liikkeisiin liittyvääkään... Eka tulossa, ja yritän vielä malttaa mieleni, vaikka hankalaa välillä onkin. :)
 
Kirjoittelinkin tätä jo tuolla toisessa ketjussa, mutta siis olen nyt viikolla 14 tuntenut ekat selvät liikkeet pari kertaa. Mahan päältä en ole tuntenut mitään vaikka iltaisin aina yritän etsiä. Ja dopplerilla ne tosiaan kuuluu myös.
 
14+2 tuntui mahassa jotain semmoista ettei oo ennen tuntunu, päättelin lapsen liikkeiksi :rolleyes: Ainakin vastaa muiden kuvauksia eikä varmaan ois tuntunu niin uudelta jutulta, jos ois ollu tavallista mahan toimintaa. Se tuntui tulevan kyllä aika voimalla, että varmaan ei vielä semmoset tavalliset asennonvaihtamisliikkeet ja muut hipsistelyt tunnu pitkään aikaan...
 
Toista odotan ja viikkoja 17+0. Luulin tunteneeni jotain jo muutama viikko sitten, mutta viikkoon ei niin sitte yhtään mitään joten olen vähän epävarma olivatko nekään liikkeitä. Jo aiemmin kirjoitin että esikoisestakin tunsin vasta reilusti puolenvälin jälkeen joten enpä ole mitenkään huolestunut :) Kuten jo muutkin ovat kirjoittaneet, niin kyllä niitä sitten loppupuolella tuntuu ihan tarpeeksi :grin
 
Siellähän on melkoisen paljon vettä vielä pienen ihmisen ympärillä, missä hän lilluu et on varmasti tosi epätodennäköstä (en toki väitä et mahotonta) et puoliso tai joku muu liikkeet vielä tuntis. Ite tuskailin eilen (rv17) et inhottaa kun ei osaa ottautua tosiaan et oliko se vauva vai oma suolisto :mad: Istuin sitten saunan päätteeks kaikessa rauhassa rentona sohvalla ja pitelin masua, kohta siellä alkoikin sellainen "lilluminen" tuntua :grin :Heartred Just että vauva liikuskelee vedessä, niin lähinnä voisin kuvailla liikkeet sellaseks, että pienessä tilassa joku saa aikaseks aaltoja :grin

No, en halua olla kyyninen senkään suhteen ETTEIKÖ mies olis voinu tuntea mahan päälle sen.. en tiiä. Vaimeana tuntui omaan käteenkin.
 
Mulla on alkanu tuntua viimeviikolla (rv.16+2) ehkä vauvan liikeitä. Tosin en ole varma, onko kyseessä oma suolisto vai vauvan liikkeet :D
Tuntuu sellasia,että ilmakupla puhkeaa ja ihme muljahduksia.
Mulla on koti doppleri,joka on ollut kovassa käytössä viimeviikot. Sillä kuuntelen syädänääniä ja välillä ötökkä potkaisee/ liikahtaa dopplerin lähellä,niin kuuluu sellainen tömäys.Heh..
 
Mä oon parikertaa luullu tuntevani jotain, mutta sitten taas...
Tässä yks ilta tuntu toisella puolella, hitusen alaviistoon navasta, sellanen laaja-alanen "pökkäys", enkä jaksa uskoo että mulla olis tyyliin ollut golfpallon? kokonen ilmakuplarykäelmä siinäkohdin. Ja joskus tuntuu sellanen kutitus tms jossain kohdin, ja sit se loppuu. Kait siellä sitten eloa on, jotenkin vaan on niin epäileväinen...
Mutta eiköhän tuo jossain vaiheessa monota niin ettei jää epäselvyyksiä.
Rv 17+5
 
Nyt mä olen kyllä varma että nuo elohiiret ja kuplinamuljaisut ovat tyypin liikkeitä ja potkuja :Heartred Tuntuvat nyt voimakkaampina. Mutta silti niin hentoisina edelleen...
 
Kahdessa ekassa raskaudessa taisi olla 20 viikon tienoilla, en ihan tarkkaan muista. Nykyisessä odotuksessa alkoi tuntumaan viikolla 14 ja ei ollut epäilystäkään etteikö olisisi olleet pienokaisen liikkeitä, sen verran vauhdikkaasti heittää kuperkeikkaa ja potkuttelee. Varsinkin jäätelön syönnin jälkeen alkaa masussa melkoiset zembalot :D :Heartred

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Aamuyöstä esikoinen kiipesi keskelle nukkumaan ja siinä, kun odottelin unta uudelleen, ni tunsin potkun :Heartred. No enhän mitään unta tietenkään sit enää saanu =D
Mutta nyt sit varmistu, että tunsin liikkeitä jo viime viikolla. Istukka on ilmeisesti edessä (ei tullu ultrassa puheeksi), sillä potkut tuntuvat ylöspäin. Viime viikolla se tuntu enemmänki siltä, niinku joku ois kiskassu ohutsuolesta, mutta nyt oli selkeämpi tönäsy.

En kyllä muista yhtään milloin tunsin edelliseltä. Kohtu oli voimakkaasti taaksepäin (nyt siis voimakkaasti eteenpäin kallistunut?!) eli kyllä se varmaan menny sinne 20 viikon tienoille. Sen muistan, että miehen sisko joka odotti samaan aikaan, pari kuukautta perässä, kyseli KOKO ajan, etä joko tunnet potkut.
 
Tänään oon tuntenut liikkeitä rv 18+3. Johtunee älyttömästä karkkimäärästä minkä vedin kuukauden tauon päätteeksi :p Muuten liikkeet ei säännöllisiä, välissä useita päiviä ilman tuntemuksia eikä niitäkään kaikkia oo voinut laittaa vauvan liikkeiksi.
 
Takaisin
Top