Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lantionpohjaa voi ja kannattaakin treenailla myös raskausaikana :)
No niitä kyllä treenaillaan aina, mutta silti pieni tunne, ettei ole tässä 8kk ihan vielä entisen veroiset.
Varmaan aika yksilöllistä palautuminen. Mulla edellisestä synnytyksestä nyt 10kk ja ihan on entisellään paikat. Synnytyksen jälkeen itkin kun ei seksi tuntunut miltään, tuli sit vedettyä tehotreeniä ja paikat oli kuukaudessa "panokunnossa" :D Nyt en halua kokea samaa, enkä varsinkaan mtn virtsankarkailuja tms, niin treenaan päivittäin :)
Mulla on kans sama tunne, ettei lantionpohjanlihakset ole samassa kunnossa kuin ennen ekaa raskautta, vaikka harjoittelenkin niitä. Esimerkiksi äkilliset kovat yskäisyt ja täysirakko ovat jo nyt huono yhdistelmä. Olen käynyt testeissä. Jos siitä nyt jollekulle muulle apua, niin sanoivat, että virtsankarkailua voi olla vaikka on vahvat lantionpohjanlihakset, jos reaktioajassa on viive. Useimmiten viive johtuu siitä, että lihakset ovat jännittyneessä tilassa, kun niiden pitäisi olla lepotilassa. Näin ollen ne ovat väsyneet eivätkä ehdi vastata nopeaan tarpeeseen riittävän nopeasti. Harjoittelu vaatii siis lihasten rentoutusharjoituksia ja nopeaa supistamista. :)