Tunnetko jo liikkeet?

Mulla on kamala huoli kun tämä kolmas ei liiku yhtä vilkkasti kuin aiemmat. Voi tietty olla että muistan väärin ja näillä viikoilla ei vielä ollut niin kova meno (huomenna 19+0). Muistelen että kuopus olisi koko ajan tehnyt sellaisia hipaisevia tuntemuksia ennen potkujen alkamista. Nyt en ole tuntenut mitään hipaisuja. Muutama kunnon potku vasta tuntunut alavatsassa ja suoraan mahan päällä ei mitään. En kyllä tiedä missä istukka on. Kätilö ei maininnut sitä lainkaan np-ultrassa. Pari viikkoa vielä rakenneultraan. Toivottavasti siellä kerrotaan että kaikki kunnossa.

Ihanaa mikä ralli tänään on ollut masussa. Viime aikoina vauveli on viihtynyt sellaisissa asennoisss missä liikkeet ovat tuntunut lähinnä suoliston möyryämiseltä. Tätä kunnon liikkeiden tuntua olen hetken kaivannutkin takaisin, ihanaa! Tätä minulla tulee varmasti ikävä raskauden jälkeenkin. :)

Meijän pötkylä oli niin rauhassa koko viikonlopun että aloin jo huolestua että onko kaikki hyvin. Onneks alko kunnolla liikkumaan ko ennenkö kerkesin soittaa neuvolaan. Ne potkut tuonne taka alas on jotenki toosi oudon tuntusia :D joskus pikkunen potkii kusirakkoa ja se ei tunnu kivalta,joskus tekee vähä kipeääki mutta ihanaa ko liikkuu kunnolla.

Tähti92, samoja peräsuolipotkufiiliksiä täälläkin! :D ne on ihan mälsiä, kun ne on tosi vaisuja eikä tunnu yhtään vauvan liikkeiltä.

Takaisin