Tunnetko jo liikkeet?

Nyt 15+5 ja useampana päivänä tällä viikolla tuntunut pientä kuplintaa ja painetta just siinä, missä doppler kertoo vauvelin olevan.. ❤️

Kun ei oo doppleria, oon yrittäny varmistaa vauvan olemassaoloa tunnustelemalla. Kohtu tuntuu selkeästi alavatsassa ja välillä olen tuntevinani siellä jotain muljahteluja, mutta hyvin pieniä hipaisuja ne vielä ovat. Viikkoja huomenna 15 täynnä.

Täällä edelleenkin melko vähäistä liikehdintää, ehkä 1-2x päivässä olen jotain tuntevinani... Nyt 16+2.

Mulla tuntuu paremmin liikkeet kylellään ollessa...ainaki eile illalla oli kunnon möyrintää jotka mieski pääs tuntee :) ehkä ne tästä alkaa vahvistua... 16+4..

Toinen raskaus ja nyt 15+4. Ehkä parina päivänä on tuntunu jo mutta ne on niin hentoja ettei voi olla varma. Ekassa raskaudessa ekat liikkeet tuntu vasta lähempänä 20 viikkoa.

16+2 tunsi neuvolassa th käteensä potkut ja minä tunsin 16+4 kun jaksoin rauhassa odotella :) Aikaisemmissa raskauksissa joskus 17+ tuntunut liikkeet ulkopuolelta.

Joo, nyt tuntu ihan selkeästi venyttelyä.

Täällä tyyppi tais vetää potkunyrkkeilyt matin&tepon keikalla :D hassulta tuntu ku nii usein vähä aikaa tuntu jotain alamahalla kylläkin sillo :D

Täällä tuntuu ihan älyttömästi jo liikehdintää pitkin päivää, etenkin aamuisin vähän heräämisen jälkeen ja iltaisin nukkumaan mennessä :) Toinen futaa niin, että tuntuu ja näkyy jo mahan läpi. Rakenneultran tehnyt tätikin naureskeli, kun pikkuinen potki ja heilutteli käsiään taukoamatta ^.^ Ensimmäiset hennot liikkeet alkoi tuntua rv 15 paikkeilla ja nyt rv 17-18 aikana ovat muuttuneet ihan selviksi töytäisyiksi ja potkuiksi.

En tiedä, tunnenko liikkeet vai kuvittelenko ne. :) Viikkoja on 14+5 ja tosi alhaalla tuntuu välillä venymistä ja höyhenen hienoja hipaisusta. Voiko olla jo? Esikoisen potkut tunsin joskus vkolla 18-19.

No nyt on jotain tapahtunut ja tyyppi on liikahtanut niin että tunnen taas jotain. Nyt aamuluennolla liikettä tuntui ihan häiritsevän paljon, tuntui että pieni oli asettunut tosi hassusti ja painoi vatsapeitettä - ehkä sillä paralla on sokerihumala kun en kiireessä ehtinyt syödä kunnon aamiaista ja jouduin syömään repusta "hätäsuklaata" heikotukseen :D

Ekassa raskaudessa tunsin liikkeet 18+, mutta nyt tässä jo rv 15. Rupesi just vauvanvaateostoksilla (pikkusen kävin hurahtamassa :wacky:) riehumaan ekaa kertaa niin, että potkut tuntui aivan selvästi. Sitä ennen tuntunut vain muutamia hipaisuja. Nyt ei ole pariin päivään tuntunut mitään, vaikka dopplerin ja tämän päiväisen ultran perusteella vauhtia masussa riittää.:joyful:

Mulla pieni epäilys hentosista liikkeistä mut en ole 100%varma. Iltaisin ku rauhoittuu niin jotain tuntuu alamahassa. Nyt viikkoja 14+5.

Mulla oli tänää illal sellast pient muljahteluu jota aattelin et oiskoha ollu potkui, hetken tunsin ja sit loppu. Esikoinen kun tulossa niin en tiedä miten se tuntuu, nyt 17+0

Täällä alkanut liikkeet tuntua lähes päivittäin. Eilen illalla muljahti oikein kunnolla, ihan selvä potku :) Esikosta tunsin ekat liikkeet n 16. viikolla ja tokasta 13+ viikolla, niinkuin tästäkin. Nyt 15+1.

Oih ensimmäiset kunnon potkut havaittu! ❤

Viime viikolla voin vannoa tunteneeni vauvan hikan, mutta kyllä epäilyttää voiko näin aikaisin muka tuntea. Googlailun perusteella vauva ainakin alkaa hikottelemaan juuri näillä viikoilla, että ehkä se on ihan mahdollista. :)

Takaisin