Mulla on taas niin pahasti imetyksen myötä mennyt kilot miinuksen puolelle, että mun täytyy aloittaa kunnon lihotuskuuri itselleni kun imetys loppuu. Näin tein ensimmäisenkin jälkeen. En ole edes uskaltanut vaaàlla käydä vähään aikaan, mutta uskoisin että reippaasti alle 50 kilon mennään. Että ongelmia voi olla näinkin päin!
ja minä eilen salilla kituutin crossissa 250kcal:n verran ja kuntopyörässä 450kcal:n verran että sain 900g jotain itestäni pois.
vitsi mikä unelma olis painaa 5 alkava luku,vaikka 58 niinkun joskus.ei oo enää pitkä matka siihen
Oiskin toi ongelma, eti tuppaa oleen liian hoikka... mieluummin lihottaisin ku laihuttaisin. Mut ei se varmaan oo ongelman tuossa päässä oleville yhtään sen hauskempaa ku plösölle laihduttaminen.
Juu tottakai tykkään olla hoikka mut eriasia sit kun alkaa mennä tahtomatta ihan anorektisen näköseksi.. Hyi semmosen näköset ihmiset on niiiin rumia.. Ja ei se lihottaminen oo todellakaan helppoa varmaan tosiaankin yhtä vaikeeta kun laihduttaminen
Nyt kun on tullu puheeksi toi lihottaminen, niin täällä on siitäkin kokemusta. Koskaan en olis varmaan edes raskaaksi tullut, jos en olis mun miehen kannustuksella ruvennu hankkiin lisää massaa. Meni entisen miehen kans asiat päin peppua ja laihduin tahtomattani, kun ruoka ei maistunu. Painoo oli alimmillaan semmonen 45kg ja olin oikeesti IHAN HIRVEEN laiha. Lihotus oli kamalan vaikeeta. Ensimmäiset kaks kiloo kesti saada reilu puoli vuotta, kun tuntu ettei mikään jää kroppaan ja kaikki tulee vaan suoraan toisesta päästä ulos. Sen jälkeen, kun olin saavuttanu 55 kiloo, niin tulinkin sitten melko pian raskaaks ja nyt sitte taistellaan näiden viimesten kuuden plussa kilon kans. Kyllä tää laihduttaminenkin on yhtä h*lvettiä, mut ei toi lihottaminenkaan kivaa ollu.
mulla on nyt paino tippunu vähän(2 kiloo?),mut hyvä alku sekin.Nyt ei enää oo mikää himo suklaasee eikä muuhunkaa makeesee,äitienpäivänäkin söin vaa vähän herkkuja ja silti oli paino tippunu.täytyis nyt ottaa tavotteeks reenata kotona sillä aikaa kun tyttö nukkuu.
Mä rupesin toisaa jumppaa viime viikon maanantaina ja sunnuntai aamulla oli 1,5 kiloo lähteny
Sunnuntaina pidin lepopäivän... Nyt pitäs ruveta jumppaan... :)
Mä olen nyt käynyt kuukauden verran hölkkäämää 3-4 kertaa vikkoo noin 1h lenkkiää. Paino ei ole liikkunut mihinkään. Pitäisi kai lisätä vielä jumpaaminen, ehkä se siitä sitten.
Mä oon yleensä jumpannu heti sen jälkee ku oon saanu miniukon syötettyä/juotettua niin samalla ku poitsu pyörii lattialla niin jumppailen siinä samalla ja pojalla on hauskaa ku äiti vääntyy hassuihin asentoihi :D