Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tuon mäkin löysin, mut en mä tota tarkotia. :D Se on oikeesti se vekotin sellainen.. niinku kouru.. tai liuska mikä laitetaan tohon tuhverolle ja sit annetaan liristä sitä pitkin tarpeeksi pitkälle.. :D Sitä mainostettiin jossain ihan ehdottomana kesäbailaajan varustuksena tai jotai. :D

Juu nyt lopetin.. Mun hakusanoilla alkoi löytymään jotain keskusteluja, joissa miehet arvailevat miltä naisen pissa maistuu... :sick006

Jos olisin ajatellut eteenpäin, niin olisin tajunnut, että eihän "naisen pissaaminen seisteen" haulla voi löytyä mitään järkevää :laughing025

Pitää jättää juonti vähemmälle ennen lenkkiä ja ravata vessassa myös ennen lähtöä :happy112

Mutta kiitos kumminkin Sinbulaattori :laughing002

Hehehheheee... mä hirisen täällä kans.. Tässä joku vanha lehtijuttu: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807047880001_uu.shtml

Mut en kyl löydä sitä mainosta.. siinä oli sellainen pahvinen vekotin, jota on nii kätsy kuskaa mukana. Tää naisten seisaaltaan pissiminen juontanee osittain ainakin juurensa siitä, että feministejä ahistaa ku joutuvat kyykkäämään, mut miehet ei. Siksi rakentelevat maitotölkeistä ja ties mistä apuvälineitä pissaamiseen seisaaltaan. Kasvattakaa herran tähen munat, jos haluatte kuseksia seisaaltaa.. :D

Kaipa siinäkii kaloreita kuluu ku näille jutuille repeilee :laughing025

En taas olis uskonut, että mun lenkki kommentista sai tälläsen keskustelun aikaseksi. Ollaan me joskus aika sekopäitä :laughing001

Kertoo vaan siitä, et ollaan suht samanhenkistä porukkaa ku voidaan tälleen täällä repeillä. Edelleenkin joku tietoa etsivä äiti saattaa katella näitä juttuja tyyliin, et jaaaaaa...? Luulin et tässä ketjussa piti olla kilojen karistelusta kyse...

oon aivan selvästi vähän väsyny, ku hirisen tollekin kilojen karistelu on konttina kalojen kiristely... :schocked028 ainaki noi niinku melkee.. :D

Kalojen kiristely :laughing025 Mies otti Tyynen mukaansa ku lähti käymää psykan polil hoitajaa tapaamas, ni saan jopa hurjat 40min omaa aikaa, sit pitää hakee esikko hoidosta :) Ajankuluks teinki sit tossa jo sellasen pikajumpan, ja nyt on vatsalihaksiski jotain kivuntapasta tuntoa, samoin pakarois :) Huomasin et mä en Tyynen kans touhutessa ookaa saanu vatsalihaksia kipeeks vaa noi selkälihakset, ni tää nyt oli sit vastapainoa niille :) Jumppaisin useemminkii mut ei kehtoo miehen nähden, pitäs varmaa arkiaamusin raivata tonne esikon huoneen lattialle tilaa ja jumpata siellä. Jos sais vaa taas aikaseks mitää sellasta.

oonpas taas ihan rapakunossa.kävin pikapikaa kaupassa ni nyt on sitte selkä hiestä märkä,hyih.mitenhän se on ees mahollista ku en normilenkilläkää hikoo noin nopeesti.

Tuliskohan tällästä settiä, jos kasvotusten tavattais :grin pakko myöntää; harmi että välimatkaa toisiin on paaaaljon :sad001

Mä olen totaalisesti pudonnut tän foorumin jutuista. On ollut kaikenlaista. Sairastelua ym. Nyt voin kirjoitella tänne kun sain taas itseäni niskasta kiinni. Aloitin eilen sen Jutan superdieetti-nettivalmennuksen. Vatsataudissa tippui 3 kg, mutta valitettavasti ne on kaikki nesteitä. Siitä on kuitenkin hyvä jatkaa tolle dietille. Aikomuksena on seurata orjallisesti kuusi viikkoa niitä ruokaohjeita ja yrittää päästä salille riittävästi. Katsotaan mitä tapahtuu. Jos ei paino laske niin vedän ranteet auki ja olen vain plösö!

Älä muuta sano. Olo oli itselläkin ihan hirveä, voin vain kuvitella miltä tytöstä tuntui.

Takaisin