Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kultashiini vetää teitä höplästä! :D

Yyteri on muuten sit ihana paikka! Me käydään usein siellä, kun miehen vanhemmat asuu aika lähellä siinä.

aina mua huijataao_O,mies huijas mua yks talvi et varikset muuttaa etelää talveks,melkein uskoin ennenku muistin et oonhan mä niitä talvella nähny:laughing002
liittypäs taas kilojen karisteluu..:p

Joo mun mies kans aina koittaa vetää höplästä :D Sit se aina tekee facepalmin kun sanon tai teen jotain tyhmää ja sit hörötetään yhdessä sille pitkän aikaa :p

Noh.. kukapa sitä ei välillä ois vähä hassu. Mulla meni yhden vitsin tajuamiseen aikoinaan vuos.. :D Ei sillee pitkät piuhat aina välillä..

Mulle naurettii rhodoksella kun oltii rannalla aurinkoo ottamas (viime vuoden toukokuus) niin kaivon hiekkaan kuopan mahalle että voin ottaa selkäänkin aurinkoo :laughing002

Ja just ku sanoin etten yksinäni ulos kaikkien kanssa lähde niin tänää mentiin. Mentii sillä asenteella, että mennää sinne minne esikoinen haluaa. Rattaat laitoin siihen asentoo, että vauva sai istua ja ihmetellä sieltä. Kauheeta lenkki äei tehty, mutta 1,5h oltii pihalla. Esikoinen innostui vesipurosta ja siinä varmaa puolet ajasta viihtyi, samalla kun koira kaivoi kivenmurikoita ja keppejä ojasta ja minä seurasin vierestä. Kaikilla oli kivaa, vaikka äitin varpaat kastui ihan litimäriks! :grin voimme ehkä harkita uudestaan..

Positiivinen yllätys itsellenikin! Ehkä syksystä on esikoinen hieman kasvanut (eikä ees uhmaillu koko reissun aikana!) sekä koira. Joten nyt ei kynnystä olekkaan lähteä uudemman kerran. Tosin lenkkilenkit täytyy sitten heittää erikseen, pääosin itseni takia. Koira on kyllä vetänyt aikalailla lepiä koko illan :grin

En mä kyl oikeesti vetäny höplästä. Ne luuli, et mulla on se keltasuutta, mitä vauvoilla usein on. Olin ainoa, jolla sitä ei ollu. Ruskettunu siis olin, ilmankos en vuosiin viihtyny auringossa :)

JEEEE!!!eilisestä lumet sulanu ihan hirveesti!!pääsee kävelee kunnolla ku ei oo jäätä eikä loskapa*kaa.jippii!!

Takaisin