Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäde mä oon varmaa syöny ne sun suklaat :grin Tai no suklaadigestivejä muutama(puol pakettia). Mä oon asettanu itelleni ukaasin; jos pääsen 70kg kesäkuun alkuu mennessä, niin ostan itelle uusia kesävaatteita. Jos ei onnistu, ni kuljen samois rytkyis ku nytki...Ja viime punnituksen perusteella se 6,6kg matkaa.

Dodii, tänään suureksi yllätyksekseni oli tippunu 5kg siitä kun alotin herkkulakon (joka siis on ollu nyt viikon tauolla...:rolleyes:) Ooon niin ilonen, että palkitsin itteni pussillisella suffeli puffeja <3 Okei mieskin söi pari ;) Ns. normaalipainoon matkaa 4kg, mutta otetaan nyt kilo kerrallaan. En ees muista koska oisin näin "vähän" painanu =)

Eipä paino ollu liikkunu mihinkää suuntaa... pitäs varmaan vaikka tänää lähtee vaunutteleen pitkästä aikaa jos jaksaa. :angry3

Eipä sitä kannata liian tiukillakaan vetää sitä dieettiä. Mulla ainakin toimii, et joka aamu punnitsee ja tekee vaan terveellisiä valintoja ruoan suhteen. Sillä se sit hitaasti tippuu. Välillä holahtaa puol kiloa alas, välillä saatta nousta pari sataa grammaa, mut kunhan kokoajan vaan tippuu, nii se on pääasia. Eikä saa luovuttaa, vaikka menis neljäki päivää, ettei laske vaan jopa vähän nousee. Vaaka on siis se mun suurin apu tässä, muuten ei tulis yhtään mitään. Tänään ostan kyl pikkasen lumimanteleita ja herkuttelen. <3

mä sain siivottua meijän vaatekaapit ja nyt pitäs tiskata ja laittaa pyykit kuivumaa.sit kaupungille hakemaa sitä vaunun koria kun sekii oli tänään tullu.nii ja kauppaa.

Miun pitää kyllä ruveta ottamaan tuo hartian seudun jumppa nyt vaikka päivittäiseen ohjelmaan! Ei hyvänen aika, kun oli eilen sitkeä ja ikävä päänsärky. En ole ikinä joutunut niin montaa tablettia vetämään illan ja yön mittaan, että särky lakkaa. :( Kun ei edes ollut mitään 500 g Panadolia tujumpaa. Burana yleensä auttaa paremmin, mutta kun ei nyt ole migreeniä sentään ollut, niin olen yrittänyt olla käyttämättä sitä. Nyt kun sitä olisi tarvinnut, niin ei ollut yhtään kaapissa. En kyllä haluaisi tuollaisia särkyjä enää, joten jospa sitä samalla saisi itsensä taas jumppaamaan muutenkin. Ainakin aamulla jo treenasin vähän noita isoimpia lihaksia. Jospa se kunnon kohotus tästä taas lähtis! Tiedän kyllä, että kunhan tästä kunnolla vauhtiin pääsisi, niin helpottuisi. Sitten sitä liikuntaa alkaa himoita. :)

Mutta hatunnosto teille kaikille, jotka olette saaneet painon putoamaan, olipa sitä sitten jäljellä enemmän tai vähemmän! Hieno juttu silti, kun tietää, ettei se vauvan kanssa aina ole niin helppoa. :) Ja varsinkaan, jos on muitakin lapsia sen vauvan lisäksi. Voi että, kun sitä itse onkin heittäytynyt laiskaksi. :D Varmaan raskausaikanakin olin reippaampi, hyi minnuu!

Seksi polttaa kaloreita kans, nyt pistätte miehet hommiin :thumright

Pitäs iteki täst ruveta siivoomaa, mut eipä vaan huvittas nii yhtää :smiley-chores004

Onneks täs kaksios oo kovasti siivottavaa... Mut onhan mulla melki aina murina päällä ja kiinnostus kadoksissa kun siivoon pitäs ruveta :D

Bettie.. meillä kyllä mies oikein mielellään auttaa tuossa kalorien polttamisessa seksin suhteen. :D Harvoin vaan on sellasta kahden keskistä aikaa, et joutais oikein paneutumaan hommaan.. lähinnä sutastaan jossain nurkassa, ku poika nukkuu toisessa huoneessa... :sex

Ainut huono puoli tässä nykyisessä elämäntilanteessa on tosiaan toi ettei kahdenkekeistä aikaa tahdo löytyä miehen kanssa ollenkaan.. Varsinkin kun poika ei ole ollut vielä hoidossa missään..sitten tietenkin kun menee hoitoon kun on tarpeeksi vanha niin saa vähän enemmän harrasteltua K-18 juttuja. Meilläkin on ihan sama, että nopeesti vaan jossain "nurkassa" tai pesukoneen päällä..kyllähän näitä riittää. Ainut paikka missä ei pysty harrastaan on sänky, koska vauva nukkuu siinä :D Kaikista inhottavinta on vaan se kun siinä on kaksi innokasta silmäparia läähättämässä kun hommaillaan ja jos koittaa laittaa ovea kiinni niin toinen avaa oven kun osaa semmosen ärsyttävän tempun :D

ps, kohta ollaa artikkelissa "parisuhteen seksi vauvaperheessä".. Jozzuuh kertoo, että "nopeesti vaan pesukoneen päällä", kun taas Sinbulaattori on sitä mieltä, että "lähinnä sutastaan jossain nurkassa". Tiutsi taasen kyselee, että "onko seksi jotain syötävää?"

Hei, mustahan tulis hyvä kirjoittaja :grin

Takaisin