Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta ne hedelmäsoseet on yökköjä. Maistan kyl, ennen ku jätkälle annan, mut en mä niitä sen enempää söis.

Mä tykkään kans. Päärynäsosekin on ihan herkkua ja aivan mahtavaa puuron kans. Hyvä vaan opetella syömään vähemmän suolaa ja sokeria, nii ei ipanakaan opi liiallisuuksiin.

Mähän opettelenki, välttelen vaan puuroa ;) No ei vais, kyl mä oon yrittäny vähentää etenki ton suolan käyttöä. Vielä ku sais ton miehen oppimaan.

No en mäkää tota puuroo söis, jos pitäs paljaaltee, marjojen tai hillon kans syödä. Silloin se alkaa vaan yököttää. Suolaaka en kyl laita. Mä laitan laittoman ison klimpin voita ja 2tl sokeria pinnalle, nami :p

Ja kyl mä koen ton terveellisemmäks ku sen et söisin kilotolkulla leipää(mitä tuli tehtyä monta vuotta). Ja se et sen leivän päällä piti aina olla jotain juustoa tai makkaraa. Nyt ton aamupuuron myötä vähentyny päivälläkin se leivän syöminen. Ainut vika koko hommassa on se et nyt on alkanu tulee suolanhimokohtauksia, ku ei enää saakaa sitä niin paljon. Välil huomaa kyl jo verenpaineis et laskee liian alas, ku ne muutenki on aina ollu matalat.

Muoks. Suolanhimoo söin just pussillisen sipsejä yhelt istumalt (200g lidlin pussi) :oops:

Mä kyl syön vähän liikaa leipää... aina juustoviipaleen kans. Siitä jos vielä vähentäs nii vois nopeemminkin tippua paino. En vaan oikein osaa.. mut kohta kun pojalle alan keittään puuroo, niin keitän siinä samalla sit itellekin ja kokeilen, saisinko vieroitettua itteni siitä aamusämpylästä.

mä syön rainbowin ruisnäkkäriä aurinkokuivatulla tomaatilla,siis sillä creme bonjour tuorejuusto levitteellä.ei tarvii voita eikä juustoo:)

Mä kans oon niin puuro ihminen. Nyt suosikki on Nallen 4-viljan puuro :happy112 Ja ei missään nimessä sokeria tai hilloja. Suolaa laitan, mitä ilmankin kyllä menisi, ja maitoa.. Nam nam tulis jo aamu..
Mies vetelee kaurapuuron ja huom KAURA ja ehdottomasti VAIN Eloveenaa sokerilla ilman maitoa :sick009

Huomenna odottaisin eniten lahjaksi niitä goji-marjoja, kun loppuivat viime viikolla, eikä ole lähellä Punnitse ja Säästä kauppaa :angry3

Ja munkin paino on pysynyt kurissa suurella leivän karsimisella. Siis sitä tuli popsittua ennen koko ajan ja kamalia määriä ihan huomaamatta..

Eiks tuorejuusto oo epäterveellisempää, ku pelkkä juusto ?

Mäki, jos syön puuroa, ni se on tota neljän viljan ja sit just mis haluaa sitä pelkkää Eloveenaa :)

Mä oon taas opetellu syömään leipää. Pystyn olee syömättä helposti kahteen asti päivälläkin. Se ei oo kauheen hyvä. Raskausaikanaki piti väkisin syödä :/

Joo, ei kannata olla syömättä. Mä opettelin pari vuotta sitten syömään aamupalan, kun en koskaan syöny aikuisiällä. Vaan alkoipa oleen paremmat fiiliksetkin, kun söi ja siihen tottui. Ei tulis mistään mitään enää ilman aamupalaa. Ja mä syön mieluummin pieniä annoksia ja useammin päivässä. Sillä se läski on alkanu sulamaan varmaan pääsääntösesti ja siihen vaunulenkit. :)

Mä aina vaan unohan, ku tohotan kaikkee muuta. Joko oon menossa tai sit ton jätkän kanssa on jotain. Nytki vois syödä, mut en viitti kolistella, ku herra nukkuu. Mennään porukoille, kuhan tyyppi herää, ni jos siellä sit söis :)

oletan et se tuorejuusto ois terveellisempää kun juusto ja margariini yhdessä.noin niiku kalorien puolesta.

Mä laitankin vaan viipaleen juustoa. Ja se saa olla oltermannia. Harvoin laitan margariiniakaan. Mä tykkään kyl kans tuorejuustoista, mut miellän ne kyl paljon raskaammiksi ku juuston ja margariinin. Pitäs melkein vertailla. Ja philadephia-tuorejuustot on ihania. Saa mahtavia kastikkeita, keittoja, herkkuja....

Takaisin